Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Holy shit...

Zolazepam is used to knock out wild animals. The patent shows what tiny doses knock out test animals. It's roughly 50x weight-for-weight stronger than, say, diazepam.

In my experience, zolazepam is the most potent hypnotic. While in India (back when it wasn't a controlled drug) I obtained a solution of 0.25mg/ml (yes, zolazepam forms salts) and just one ml rendered me out cold inside of 10 minutes when swallowed on an empty stomach. I was out a good 14 hours but when I woke, I was back to 'normal' in another 3 hours. It apparently has a bi-phasic T1/2.
I do not recommend this drug to anyone who cannot get it measured out to such a level of accuracy (I got it from a company who supplied it to Zoos so they could measure it) because it really can kill by itself. I should add that NO, it wasn't an admixture with tiletamine; tiletamine sucks.

Toch maar even wachten tot ik meer info heb. Iemand liet het flesje half vol achter (vergat ze mee te nemen)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Waarom breng je het niet eerst even bij een testcentrum? Dat is wel leuk voor de statistieken van het DIMS en het Trimbos instituut.

Goed punt maar vorige keer met liquid acid konden ze dat niet testen. Moest het zelf op een blotter doen en die daarna inleveren. Anders doe ik dat wel weer.
Dank voor je input goed idee.

Raver

Badass junkie
Van welke benzo en dosering ben je aan het afbouwen?

Sterkte!

Ben begonnen op 40 a 50mg tijdens m'n GHB afkick. Dat is zo'n 2 mnd terug denk?

En heb t op eigen houtje toen afgebouwd naar 10 maar lager lukte me niet waardoor ik naar m'n arts ben gestapt. Met de arts ben ik toen gaan afbouwen met tabletjes van 2mg maar telkens als ik lager ging nam ik weer extra. Dus schommelde aardig in m'n dosering, uiteindelijk ervoor gekozen om m'n restant zwarte markt Diazepam weg te gooien.

Nu heb ik dus alleen de Diazepam van de arts en is het échte afbouwen beginnen.

Momenteel zit ik op 6mg maar het is niet makkelijk pff. Zweethandjes, angstig, geluiden komen hard binnen, brainzaps.

En dat na 2 mnd gebruik.

Sofia87

Gast
Daarnet dubbele espresso + 15 mg dexamfetamine. Seffens nog een RedBull erachteraan.
Klaar om een namiddagen te knallen :).

• Like
Waarderingen: Bas

Sofia87

Gast
Ben begonnen op 40 a 50mg tijdens m'n GHB afkick. Dat is zo'n 2 mnd terug denk?

En heb t op eigen houtje toen afgebouwd naar 10 maar lager lukte me niet waardoor ik naar m'n arts ben gestapt. Met de arts ben ik toen gaan afbouwen met tabletjes van 2mg maar telkens als ik lager ging nam ik weer extra. Dus schommelde aardig in m'n dosering, uiteindelijk ervoor gekozen om m'n restant zwarte markt Diazepam weg te gooien.

Nu heb ik dus alleen de Diazepam van de arts en is het échte afbouwen beginnen.

Momenteel zit ik op 6mg maar het is niet makkelijk pff. Zweethandjes, angstig, geluiden komen hard binnen, brainzaps.

En dat na 2 mnd gebruik.
Kan me inbeelden dat het moeilijk voor jou is idd.
Mss kan je een activiteit zoeken om je gedachten te verzetten, liefst in een prikkelarme omgeving? Fishing of iets anders?

Sterkte!

Raver

Badass junkie
Kan me inbeelden dat het moeilijk voor jou is idd.
Mss kan je een activiteit zoeken om je gedachten te verzetten, liefst in een prikkelarme omgeving? Fishing of iets anders?

Sterkte!

Ja is zeker lastig!

Maar ik probeer gewoon bezig te blijven dan gaat het redelijk naar de achtergrond. Maar slapen is 'n crime bijvoorbeeld!

Momenteel zit ik met 'n griep dus kan niet veel.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
75 Mg pep door de neus geboord. Ik weet niet hoe sterk het spul is. Na een eerste keer wassen was het 37% amf. Daarna heb ik het nog een keer gewassen en nu ligt het weer bij het testcentrum. Het houdt me in elk geval wel wakker. Ik hoop dat het nu eindelijk 73% is. Dat is een goede aanvulling voor mijn stash.

Verder wil ik graag de groetjes doen aan:

@BasvanHoven
@Bas
@SanneBanne
@Psychedelibee
@SneeuwSnuiver
@Johnnysnoww
@Mindless

En iedereen die ik ben vergeten.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
75 Mg pep door de neus geboord. Ik weet niet hoe sterk het spul is. Na een eerste keer wassen was het 37% amf. Daarna heb ik het nog een keer gewassen en nu ligt het weer bij het testcentrum. Het houdt me in elk geval wel wakker. Ik hoop dat het nu eindelijk 73% is. Dat is een goede aanvulling voor mijn stash.

Verder wil ik graag de groetjes doen aan:

@BasvanHoven
@Bas
@SanneBanne
@Psychedelibee
@SneeuwSnuiver
@Johnnysnoww
@Mindless

En iedereen die ik ben vergeten.

Hoe weten alle mensen die hier niet bij staan of ze eigenlijk je groetjes hadden moeten krijgen maar je bent ze vergeten, of dat ze gewoon echt geen groetjes van je krijgen? :thinking:

OT: 1 mg etizolam (kwartje zegel van 4) en klein koffietje, vreemde combi maar wilde eens testen hoe een benzo werkt op een lage dosis zonder het doel van sedatie. Merk er weinig van eigenlijk, misschien wat chiller, maar niet bewust. Kan ook best dat dat beetje koffie het subtiele effect wat 1 mg eti zou moeten geven net opheft, dunno. Was leuk testje, maar niet mega voor herhaling vatbaar geloof ik.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Hoe weten alle mensen die hier niet bij staan of ze eigenlijk je groetjes hadden moeten krijgen maar je bent ze vergeten, of dat ze gewoon echt geen groetjes van je krijgen? :thinking:

Jij krijgt ook de groetjes Roze olifant. Iedereen krijgt de groetjes want ik heb geen problemen met de mensen die ik tot nu toe ben tegen gekomen op dit forum.

Dus IEDEREEN op dit forum krijgt de vriendelijke groetjes. Sending out the good vibes!

Bas

Wijs gebruiker
Ik sta 2e omdat ik ook Bas heet of het is op alfabetische volgorde? Maar man, 73%, heerlijk spul. Hopelijk dat ik daar eens zonder gedoe aan kan komen. Alles wat ik haal en binnenkrijg en test, ik denk dat het niet eens de 40% aantikt.

Edit: Zal vast wel 73% zijn. Anders gaat er echt iets goeds fout tijdens het wassen.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Mijn dagelijkse normale parfummetje is calvin klein - obsession. Lekker goedkoop maar errug lekker. Blijft ook gewoon de hele dag zitten.

Mss kan je een plaatje cadeau doen aan het hele forum ...?

Eigenlijk hoort dit allemaal niet in dit topic maar we kunnen altijd weer OT gaan. Hier is het plaatje voor het hele forum.....

Laatst bewerkt:

Sofia87

Gast
Mijn dagelijkse normale parfummetje is calvin klein - obsession. Lekker goedkoop maar errug lekker. Blijft ook gewoon de hele dag zitten.

Eigenlijk hoort dit allemaal niet in dit topic maar we kunnen altijd weer OT gaan. Hier is het plaatje voor het hele forum.....

Thanks voor je mooie keuze.
Idd off topic, maar af en toe eens buiten het plaatje / de lijntjes kleuren moet hier kunnen, toch?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Vrijdagmiddag 4 uur, dat betekent traditioneel een buitenlands biertje, vandaag dus een Sloeber. Jointje er bij...

Van andere drugs zal het alweer niet komen, nu al maar liefst 5 weken op rij!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
vanavond komt een maat een biertje drinken, heb nog even snel 2 Sgt. Nightvision en 2 Ravnodenstvie imperial stouts gehaald. :)

Duur geintje trouwens die Imperial Russian Stouts. Maar oh, zo lekker! :)

Bovenaan