Welke drugs gebruik jij op dit moment?

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Attimo zei:
JackHerrer zei:
Attimo zei:
Niks, nada, noppes!

Een maat en ik vonden dat we er de laatste weken wat over gegaan waren qua druggebruik, hoewel we waarschijnlijk lichtgewichten zijn voor sommigen hier :P

Dus besloten we een uitdaging aan te gaan en een maand nuchter blijven. Geen wiet, geen alcohol en ook geen andere dingen.

We zijn nu één week bezig en het gaat goed. De momenten dat ik baal om nuchter te blijven vallen best mee al kijk ik nu al uit naar het einde.

Goed bezig!

Bedankt! Gisterenavond had ik het even moeilijk. Na een lange werkdag kan een joint echt geweldig zijn. Zeker als anderen aan het smoren zijn, is de verleiding groot. Maar heb dan maar bezigheden gezocht zoals guitar hero om het te kunnen weerstaan.

Maar de laatste maanden kroop ik elke avond zo stoned als een aap onder de wol. Ik begon te merken dat ik ook overdag lomer werd en dat dit me parten speelde op het werk. Als ik eens een dag niet stoned geweest was, dan was dat iets om te vertellen aan m'n vrienden. Niet smoren werd speciaal en dat zo al een jaar ofzo.

Dus er even mee kappen, was wel even welkom. Maar om dan alleen met wiet te stoppen vond ik maar niks want dan zou ik gewoon beginnen compenseren. Dus gewoon een maandje niks, dat is al jaaaaaaren geleden denk ik. :P

hahaha. Ja ik ken het helemaal.
heerlijk een joint na een werkdag. Heerlijk is slaap komen. Gelukkig heeft het tot nu toe geen negatieve gevolgen voor de dag erop bij mij.

ik stop afentoe een aantal weken als ik merk dat mijn tolerantie iets te hoog ligt. Inderdaad erg lastig om je vrienden lekker stoned te zien en jij er nuchter bijzit.

Bobsacamano

Badass junkie
Vanavond even niks al heb ik enorm zin om wat te doen. Drukke werk week gehad je kent het wel. Maar morgen goed uitgerust zijn voor mijn eerste DMT trip.

Bobsacamano

Badass junkie
Bee prepareert nu hit twee DMT voor mij en mijn vriendin. Net een eerste erg indrukwekkende kennismaking met DMT gehad. Report volgt zeker.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bobsacamano zei:
Bee prepareert nu hit twee DMT voor mij en mijn vriendin. Net een eerste erg indrukwekkende kennismaking met DMT gehad. Report volgt zeker.
Was weer een bijzondere ervaring Bob! Ga zeker ook een report schrijven, maar moet eerst echt even alles op mij in laten werken.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Psychedelibee zei:
Bobsacamano zei:
Was weer een bijzondere ervaring Bob! Ga zeker ook een report schrijven, maar moet eerst echt even alles op mij in laten werken.
Klinkt nice! Ben benieuwd naar het tweezijdig tripreport gents :)

Ik geniet momenteel van de cocktail hasj + speed + alcohol. :stoned:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Leuk dat jullie samen DMT hebben gedaan Bee en Bob! (hehe).

Kom maar op met die reports!

Fool

Badass junkie
Een naspace van de dinsdagdrug van deze week, LSD! :hearteyes:

Was toch wel weer een heerlijke trip, maar ik snap nog steeds niet hoe jullie zo'n ervaring elke keer weer in woorden om te zetten weten.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Een naspace van de dinsdagdrug van deze week, LSD! :hearteyes:

Was toch wel weer een heerlijke trip, maar ik snap nog steeds niet hoe jullie zo'n ervaring elke keer weer in woorden om te zetten weten.
Klinkt goed Fool! Tja het verwoorden van trips is behoorlijk lastig inderdaad. Persoonlijk helpt het mij altijd wel bij het verwerken van de trip, dat is ook de voornaamste reden dat ik het doe. Maar tripreports doen nooit volledig eer aan de ervaring uiteraard.

Fool

Badass junkie
Ik heb het wel eens geprobeerd om een documentje te maken die de ervaring vastlegt, maar meestal komt het gewoon neer op een opsomming van feiten en mis je compleet de gedachtes die de hele ervaring eigenlijk zo interessant maken. Maar ieder zo zijn eigen ding, denk ik. :P

ooscaar

Wijs gebruiker
Ik vind dat de gedachtengang tijdens de trip nog wel te verwoorden is, maar vaak zijn het gevoel erbij of de plotselinge inzichten niet goed uit te drukken inderdaad. Daarom staat in het gemiddelde trip report ook vrij vaak iets van 'wow dit valt echt niet in woorden uit te drukken' natuurlijk :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bobsacamano zei:
Lekker he :grin:

Psychedelibee zei:
Microdosis LSD vandaag, heb echt zin om dingen te gaan doen.
Jazeker :grin:. Normaal moet ik me er toe zetten om een to do lijstje af te maken, nu was echt naar nog meer dingen voor op mijn lijst aan het zoeken. Zin om dingen af te kunnen strepen die te lang zijn blijven liggen.

Fool

Badass junkie
Meclonazepam! :)

En een nasaaltje 2C-B, hoeveel weet ik niet want ik moest opeens heel hart niezen en toen lag mn laptop, bureau en broek onder de 2C-B.

Bobsacamano

Badass junkie
Haha sukkel.. Heb ook wel is uitgeademd door een snuifbuisje inplaats van in. Of een nieuw zakje 5-MAPB laten flikkeren.

Ik heb weer een Microdosis LSD op. Dit keer tussen de 10-12mu ga er voor het eerst mee werken.

Fool zei:
Meclonazepam! :)

En een nasaaltje 2C-B, hoeveel weet ik niet want ik moest opeens heel hart niezen en toen lag mn laptop, bureau en broek onder de 2C-B.

ooscaar

Wijs gebruiker
Haha ja heb dat ook wel eens gehad, uitademen nog voor het snuiven :P

Nu een alcoholkater. Zit te twijfelen om hem te gaan counteren met pep. Moet nog het een en ander gebeuren vandaag, niet lekker bezig dus :rolleyes: Maar even kijken hoe het gaat na wat koffie

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Pep, vannacht leuk feestje in Utrecht gehad. Nu maar eens kijken wat ik vandaag ga doen aangezien slapen waarschijnlijk een lastig verhaal wordt

Bovenaan