JackHerrer
Bewuste gebruiker
Attimo zei:JackHerrer zei:Attimo zei:Niks, nada, noppes!
Een maat en ik vonden dat we er de laatste weken wat over gegaan waren qua druggebruik, hoewel we waarschijnlijk lichtgewichten zijn voor sommigen hier :P
Dus besloten we een uitdaging aan te gaan en een maand nuchter blijven. Geen wiet, geen alcohol en ook geen andere dingen.
We zijn nu één week bezig en het gaat goed. De momenten dat ik baal om nuchter te blijven vallen best mee al kijk ik nu al uit naar het einde.
Goed bezig!
Bedankt! Gisterenavond had ik het even moeilijk. Na een lange werkdag kan een joint echt geweldig zijn. Zeker als anderen aan het smoren zijn, is de verleiding groot. Maar heb dan maar bezigheden gezocht zoals guitar hero om het te kunnen weerstaan.
Maar de laatste maanden kroop ik elke avond zo stoned als een aap onder de wol. Ik begon te merken dat ik ook overdag lomer werd en dat dit me parten speelde op het werk. Als ik eens een dag niet stoned geweest was, dan was dat iets om te vertellen aan m'n vrienden. Niet smoren werd speciaal en dat zo al een jaar ofzo.
Dus er even mee kappen, was wel even welkom. Maar om dan alleen met wiet te stoppen vond ik maar niks want dan zou ik gewoon beginnen compenseren. Dus gewoon een maandje niks, dat is al jaaaaaaren geleden denk ik. :P
hahaha. Ja ik ken het helemaal.
heerlijk een joint na een werkdag. Heerlijk is slaap komen. Gelukkig heeft het tot nu toe geen negatieve gevolgen voor de dag erop bij mij.
ik stop afentoe een aantal weken als ik merk dat mijn tolerantie iets te hoog ligt. Inderdaad erg lastig om je vrienden lekker stoned te zien en jij er nuchter bijzit.

Maar even kijken hoe het gaat na wat koffie