Ja, kun je de volgende keer even waarschuwen? Heb praktisch de hele nacht wakker gelegen. :')Tekzor668 zei:
Fool zei:Ja, kun je de volgende keer even waarschuwen? Heb praktisch de hele nacht wakker gelegen. :')Tekzor668 zei:

Veel plezier man!Bobsacamano zei:LSD 2,5 zegel van 150 mics misschien drie twijfel nog
Vertel, hoe ervoer je zo'n dosering?Bobsacamano zei:LSD 2,5 zegel van 150 mics misschien drie twijfel nog
Mindless zei:Bob, je bent er toch niet in blijven hangen he?
![]()
MvNobia zei:Momenteel niks, maar volgens mij heb ik nog last van Zaterdag. Krijg niet echt het gevoel alsof alles uit m'n systeem is.. Wat meestal wel zou moeten na 5 dagen.
Toen ben ik begonnen met 220mg 4Fa, wat coke, alcohol en hier en daar verspreid op de avond een XTC pilletje. Normaal ben ik niet zo van de cocktails, en probeer ik het bij 1 soort drugs (héél soms 2) te houden. Die avond zelf was wel echt fucking chill, maar krijg het gevoel alsof dat mijn hoofd op ontploffen staat.
Ik ben nog steeds nuchter... Yeah, dat is best knap van mezelf vind ik.SirErick zei:Ik ben op dit moment (soort van) nuchter... Nee, niet voor de lol.