Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bobsacamano zei:
Jointje heel langzaam aan het roken en muziek lekker hard aan door mijn nieuwe B&W BW7 speakers. Klinken echt waanzinnig.
Ik dacht dat je blowen niks vond Bob, of probeer je het toch nog een kans te geven nu?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Bobsacamano zei:
Ik herken het wel je beschrijving van de bodyload. Ik heb dit zelfs bij Microdosering LSD maar dan is het een veel langer durend verhaal. Het lijkt wel hoe minder LSD je neemt hoe meer bodyload of in ieder geval hoe langer je er last van hebt.

De bodyload bij een volle trip begint bij mij na 30 minuten en houd meestal op bij het anderhalf uur punt. Ik vind het zelf de mooiste psychedelica die er is. De diepgang en vrijheid zijn voor mij ongekend. Nu heb ik nog niet hele hoge doseringen psylo gehad dat moet ook echt binnenkort een keer gebeuren.
Apart dat dat zelfs zo is bij een microdosering. Het lijkt me toch weleens interessant om dat te proberen.

Psilo is toch wel een heel ander beest dan LSD. Vele malen mystieker dan LSD en ik heb er het onmiskenbare gevoel bij dat er een soort entiteit huist in de psilocybine ervaring (het gevoel hè, ik zeg niet dat ik denk dat er echt een entiteit in huist). Bij LSD ontbreekt dat volledig, ook als ik daar erg diep mee ga. Ik ben met psilo veel en veel verder van huis geweest, maar denk dat veel daarvan fantasie van het verstand is. Het is allemaal veel meer een mystieke ervaring, terwijl het met LSD veel makkelijker is om me te distantiëren van mijn verstand/fantasie en daarom is een ego-oplossing imo ook veel makkelijker op LSD. Psilo is ook in staat om me intense angst te geven. Echt die oer angst van te blijven hangen in dat gevoel van eeuwigheid. Elke keer als dat gebeurd denk ik 'nee, ben ik hier weer. Heb ik het weer gedaan...' De risk/reward is bij psilocybine imo vele malen hoger. Want als je door die angsten heen zit (ze overwint zeg maar), zul je ook een ongekende euforie ervaren. Misschien is het ook mogelijk met LSD hoor, maar mijn ervaringen daarmee verbleken bij die van psilo. De laatste dwingt je namelijk om extreme risico's te nemen, terwijl LSD je meer je eigen gang laat gaan en je het daardoor altijd ietsje safe houdt. Wees in ieder geval voorzichtig met hoge doseringen psilocybine. Ik doe het niet meer. Ik hou het nu gewoon bij normale doseringen en bereik met meditatie dezelfde plek, met minder risico dat ik er extreem lang in blijf hangen.

Bobsacamano zei:
Mooi wat je hebt geschreven zweefteef :wink: ik bedoel dit liefkozend want ik begrijp het bijzonder goed wat je neerzette :grin:
:wink: Dan heb je ook wel een idee hoe zweverig het "normale" bewustzijn is. :wink: Als je geboren wordt in een gekkenhuis denk je ook dat die omgeving normaal is. :wink:

Bobsacamano zei:
Jointje heel langzaam aan het roken en muziek lekker hard aan door mijn nieuwe B&W BW7 speakers. Klinken echt waanzinnig.
Ik kan dat type speakers niet vinden? Ik ben ook van plan om eens een echt goede hifiset bestaande uit een receiver en twee vloerstaanders te halen. Ik kan echt niet wachten om op zo'n set muziek te gaan luisteren onder invloed van LSD. Ook deze keer was muziek luisteren weer ma-gis-traal... Los van waar de muziek me heen bracht was de muziekbeleving zelf ongelofelijk. Het is alsof je voor de eerste keer de ware versie van een nummer hoort dat je al honderden keren eerder hebt beluisterd. En je kunt je aandacht voor de volle 100% geven aan de muziek waardoor de muziek je hele wereld wordt, waar je je dan vervolgens vrij in kunt bewegen zo door de lagen in de muziek heen. Maar dit hoef ik jou als LSD fan natuurlijk niet te vertellen. :wink:

Bobsacamano

Badass junkie
Ja hele dag heel druk geweest en ik dacht weet je wat paar haaltjes meer niet. En dat was op zich wel chill maar ik blijf het niet helemaal mijn ding vinden :)

Alles gaat zoooooooo traag.

Psychedelibee zei:
Bobsacamano zei:
Ik dacht dat je blowen niks vond Bob, of probeer je het toch nog een kans te geven nu?

Bobsacamano

Badass junkie
Haha ik was stoned het zijn de DM7's Echt geweldige high end jongens van 30 jaar oud. Dit samen met een goeie zware versterker en je muziek klinkt geweldig. Niet zo lomp zoals veel hedendaagse systemen (om maar niet te spreken van dat schijt sonos) Maar echt oprecht eerlijk vol geluid waar alles in te horen is.

Mijn tip is verdiep je er een beetje in en ga op marktplaats kijken. Mijn speakers waren op marktplaats 350 euro in nieuwstaat en mijn versterker een high end Onkyo heb ik voor 100 euro op de kop weten te tikken. Al mijn vrienden zijn steeds weer verbaasd en hebben vaak evenveel of veel meer uitgegeven aan rommel. Waar de enige redding een lelijke subwoofer is die een lelijke bas maakt. Die heb je bij dit soort sets echt niet nodig.

Die combi en LSD is MAGISCH je staat er midden in ik heb er tranen om gelaten :) Alles om je heen is dan muziek zo wonderlijk. Je hoort ieder pingeltje.

Mindless zei:
Bobsacamano zei:

Ik kan dat type speakers niet vinden? Ik ben ook van plan om eens een echt goede hifiset bestaande uit een receiver en twee vloerstaanders te halen. Ik kan echt niet wachten om op zo'n set muziek te gaan luisteren onder invloed van LSD. Ook deze keer was muziek luisteren weer ma-gis-traal... Los van waar de muziek me heen bracht was de muziekbeleving zelf ongelofelijk. Het is alsof je voor de eerste keer de ware versie van een nummer hoort dat je al honderden keren eerder hebt beluisterd. En je kunt je aandacht voor de volle 100% geven aan de muziek waardoor de muziek je hele wereld wordt, waar je je dan vervolgens vrij in kunt bewegen zo door de lagen in de muziek heen. Maar dit hoef ik jou als LSD fan natuurlijk niet te vertellen. :wink:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ah vandaar, ik zat al naar nieuwe B&W's te zoeken, maar kon daar niet een gelijkende naam vinden. Dat kan misschien wel kloppen, dat de muziekbeleving op oude speakers net zo goed of beter is dan op nieuwe. Speakers zijn ook een van de weinige dingen die je decennia kunt houden, zonder ze te vervangen (weet niet of dat ook zo met nieuwe is though...). Een subwoofer was ik sowieso niet van plan omdat ik een relatief kleine woonkamer heb en in een appartementencomplex zit dat best wel gehorig is. En dat ding moet je ook weer kwijt kunnen... Ik wil dan wel weer grote zuilen hebben zodat de bas in ieder geval wel vol is. Ik ga eens om me heen kijken. :) Stiekem heb ik al wel een tijdje de Focal Aria 926's op het oog, wat wél nieuwe zijn en ook enorm goeie reviews krijgen. Maar ja, ze zijn wel flink duur. Ik moet sowieso maar eens wat luistertests van verschillende speakers gaan doen.

Muziek en LSD :hearteyes: :hearteyes: Ik vind 't altijd jammer als een muziekliefhebber (en wie is dat nou niet) anti-drugs of specifieker anti-tripmiddelen is en dan zegt dat je die middelen niet nodig hebt om compleet in muziek op te gaan. Misschien ook wel niet, maar het lijkt me waarschijnlijker dat zo iemand geen enkel idee heeft naar welke hoogten die combi je kan brengen. Zoveel mensen zullen nooit weten wat een enorme verrijking dergelijke middelen voor je kunnen zijn. :(

Bobsacamano

Badass junkie
Mijn advies zoek naar een geweldig ouder systeem. Het klinkt allemaal veel voller en echter als je een high end systeem vind.

En vaak zijn ze ook nog een traktatie voor het oog.

Mindless zei:
Ah vandaar, ik zat al naar nieuwe B&W's te zoeken, maar kon daar niet een gelijkende naam vinden. Dat kan misschien wel kloppen, dat de muziekbeleving op oude speakers net zo goed of beter is dan op nieuwe. Speakers zijn ook een van de weinige dingen die je decennia kunt houden, zonder ze te vervangen (weet niet of dat ook zo met nieuwe is though...). Een subwoofer was ik sowieso niet van plan omdat ik een relatief kleine woonkamer heb en in een appartementencomplex zit dat best wel gehorig is. En dat ding moet je ook weer kwijt kunnen... Ik wil dan wel weer grote zuilen hebben zodat de bas in ieder geval wel vol is. Ik ga eens om me heen kijken. :) Stiekem heb ik al wel een tijdje de Focal Aria 926's op het oog, wat wél nieuwe zijn en ook enorm goeie reviews krijgen. Maar ja, ze zijn wel flink duur. Ik moet sowieso maar eens wat luistertests van verschillende speakers gaan doen.

Muziek en LSD :hearteyes: :hearteyes: Ik vind 't altijd jammer als een muziekliefhebber (en wie is dat nou niet) anti-drugs of specifieker anti-tripmiddelen is en dan zegt dat je die middelen niet nodig hebt om compleet in muziek op te gaan. Misschien ook wel niet, maar het lijkt me waarschijnlijker dat zo iemand geen enkel idee heeft naar welke hoogten die combi je kan brengen. Zoveel mensen zullen nooit weten wat een enorme verrijking dergelijke middelen voor je kunnen zijn. :(

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindless zei:
Muziek en LSD Ik vind 't altijd jammer als een muziekliefhebber (en wie is dat nou niet) anti-drugs of specifieker anti-tripmiddelen is en dan zegt dat je die middelen niet nodig hebt om compleet in muziek op te gaan. Misschien ook wel niet, maar het lijkt me waarschijnlijker dat zo iemand geen enkel idee heeft naar welke hoogten die combi je kan brengen. Zoveel mensen zullen nooit weten wat een enorme verrijking dergelijke middelen voor je kunnen zijn.
Tja pure onwetendheid van hun kant. Veel mensen realiseren zich ook niet dat hun favoriete muziekanten of kunstenaars vaak ook geinspireerd werden door drugs en in het bijzonder psychedelica.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
6-apb (benzo fury). Dit wordt m'n 2e keer met deze stof. Deze keer 90 mg gedaan ipv 100, om te kijken of ik dan ook minder ongewenste effecten krijg als misselijkheid, stijve kaken, wegdraaiende ogen en de kater morgen...

Nu alleen nog 2 uren wachten totdat 'ie begint te werken.

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Veel plezier mindless.
Lijkt me erg leuk 6apb. Ooit een keer besteld (met carnaval) maar toen was mijn dealer/maat het vergeten mee te nemen. Binnenkort weer is wat bestellen en hopen dat hij het niet vergeet :grin:

Ik rook nu amensia haze :stoned:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dankje Jack! Ik begin hem deze keer al te voelen binnen het uur. Het begint wel erg langzaam op te komen, maar zeer aangenaam. Mijn eerste ervaring met deze stof prefereerde ik zelfs boven mdma, omdat dit zo heerlijk lang duurt. De mdma ervaring vliegt altijd zo voorbij.

Ik schrijf morgen waarschijnlijk wel een reportje. Nu eerst genieten!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Geniet ervan Mindless! Ben benieuwd naar je report mocht het er komen.

OT Mephedrone, begint langzaam op te komen nu.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Jij ook bedankt Bee! En geniet van de meow meow!

Man, wat een heerlijk stofje is dit :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
SmartieAndMe zei:
Fool zei:
Dinsdag is Flubromazepamdag!

Kijk maar uit met je benzo's grapjas, je praat er steeds vaker over :wink:
Valt me ook wel op eerlijk gezegd, hoe vaak gebruik je eigenlijk benzo's? Heb je geen last van negatieve gevolgen?
Viel mij ook al op dat ik je de laatste tijd veel over benzo's of opiaten hoor praten Fool. Nou hebben we allemaal wel eens van die perioden dat we wat meer gebruiken natuurlijk, maar het zijn wel twee soorten drugs om echt mee op te passen.

Bobsacamano

Badass junkie
Big Brother is watching you :wink:

Psychedelibee zei:
ooscaar zei:
SmartieAndMe zei:
Kijk maar uit met je benzo's grapjas, je praat er steeds vaker over :wink:
Valt me ook wel op eerlijk gezegd, hoe vaak gebruik je eigenlijk benzo's? Heb je geen last van negatieve gevolgen?
Viel mij ook al op dat ik je de laatste tijd veel over benzo's of opiaten hoor praten Fool. Nou hebben we allemaal wel eens van die perioden dat we wat meer gebruiken natuurlijk, maar het zijn wel twee soorten drugs om echt mee op te passen.

Fool

Badass junkie
Mijn laatste twee keer tramadol (dwz, maandag en vorige week dinsdag) waren ook de laatste keren in een bepaalde periode, mijn opiaten zijn nu op. :)

Om eerlijk te zijn durf ik niet te zeggen wanneer de laatste keer een benzo was, buiten gisteren, ik houd dat allemaal niet zo goed bij. Ik heb zelf echter niet echt het idee dat het de spuigaten uitloopt ofzo. :P

Ik merk er in ieder geval nog geen negatieve gevolgen van, ooscar. :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Fool zei:
Om eerlijk te zijn durf ik niet te zeggen wanneer de laatste keer een benzo was, buiten gisteren, ik houd dat allemaal niet zo goed bij. Ik heb zelf echter niet echt het idee dat het de spuigaten uitloopt ofzo.

Dat ben je vergeten vanwege blackouts? :rolleyes:

Attimo

Belezen gebruiker
Niks, nada, noppes!

Een maat en ik vonden dat we er de laatste weken wat over gegaan waren qua druggebruik, hoewel we waarschijnlijk lichtgewichten zijn voor sommigen hier :P

Dus besloten we een uitdaging aan te gaan en een maand nuchter blijven. Geen wiet, geen alcohol en ook geen andere dingen.

We zijn nu één week bezig en het gaat goed. De momenten dat ik baal om nuchter te blijven vallen best mee al kijk ik nu al uit naar het einde.

Fool

Badass junkie
SmartieAndMe zei:
Fool zei:
Om eerlijk te zijn durf ik niet te zeggen wanneer de laatste keer een benzo was, buiten gisteren, ik houd dat allemaal niet zo goed bij. Ik heb zelf echter niet echt het idee dat het de spuigaten uitloopt ofzo.

Dat ben je vergeten vanwege blackouts? :rolleyes:
Nee, ik ervaar over het algemeen vrij weinig blackouts met benzo, als ik het vergelijk met andere mensen. :P

Als je mij echter zou vragen wat ik de afgelopen week gegeten heb, waar mijn zusje op dit moment naar toe is of wat het laatste is dat mijn vader gisteravond tegen mij zei kan ik je geen van die vragen met zekerheid beantwoorden. Dat soort dingen vergeet ik mijn hele leven lang al bijna op het moment dat ze aan mij verteld worden.

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Attimo zei:
Niks, nada, noppes!

Een maat en ik vonden dat we er de laatste weken wat over gegaan waren qua druggebruik, hoewel we waarschijnlijk lichtgewichten zijn voor sommigen hier :P

Dus besloten we een uitdaging aan te gaan en een maand nuchter blijven. Geen wiet, geen alcohol en ook geen andere dingen.

We zijn nu één week bezig en het gaat goed. De momenten dat ik baal om nuchter te blijven vallen best mee al kijk ik nu al uit naar het einde.

Goed bezig!

Attimo

Belezen gebruiker
JackHerrer zei:
Attimo zei:
Niks, nada, noppes!

Goed bezig!

Bedankt! Gisterenavond had ik het even moeilijk. Na een lange werkdag kan een joint echt geweldig zijn. Zeker als anderen aan het smoren zijn, is de verleiding groot. Maar heb dan maar bezigheden gezocht zoals guitar hero om het te kunnen weerstaan.

Maar de laatste maanden kroop ik elke avond zo stoned als een aap onder de wol. Ik begon te merken dat ik ook overdag lomer werd en dat dit me parten speelde op het werk. Als ik eens een dag niet stoned geweest was, dan was dat iets om te vertellen aan m'n vrienden. Niet smoren werd speciaal en dat zo al een jaar ofzo.

Dus er even mee kappen, was wel even welkom. Maar om dan alleen met wiet te stoppen vond ik maar niks want dan zou ik gewoon beginnen compenseren. Dus gewoon een maandje niks, dat is al jaaaaaaren geleden denk ik. :P

Bovenaan