Ik dacht dat je blowen niks vond Bob, of probeer je het toch nog een kans te geven nu?Bobsacamano zei:Jointje heel langzaam aan het roken en muziek lekker hard aan door mijn nieuwe B&W BW7 speakers. Klinken echt waanzinnig.
Ik dacht dat je blowen niks vond Bob, of probeer je het toch nog een kans te geven nu?Bobsacamano zei:Jointje heel langzaam aan het roken en muziek lekker hard aan door mijn nieuwe B&W BW7 speakers. Klinken echt waanzinnig.
Apart dat dat zelfs zo is bij een microdosering. Het lijkt me toch weleens interessant om dat te proberen.Bobsacamano zei:Ik herken het wel je beschrijving van de bodyload. Ik heb dit zelfs bij Microdosering LSD maar dan is het een veel langer durend verhaal. Het lijkt wel hoe minder LSD je neemt hoe meer bodyload of in ieder geval hoe langer je er last van hebt.
De bodyload bij een volle trip begint bij mij na 30 minuten en houd meestal op bij het anderhalf uur punt. Ik vind het zelf de mooiste psychedelica die er is. De diepgang en vrijheid zijn voor mij ongekend. Nu heb ik nog niet hele hoge doseringen psylo gehad dat moet ook echt binnenkort een keer gebeuren.
Bobsacamano zei:Mooi wat je hebt geschreven zweefteefik bedoel dit liefkozend want ik begrijp het bijzonder goed wat je neerzette
![]()
Ik kan dat type speakers niet vinden? Ik ben ook van plan om eens een echt goede hifiset bestaande uit een receiver en twee vloerstaanders te halen. Ik kan echt niet wachten om op zo'n set muziek te gaan luisteren onder invloed van LSD. Ook deze keer was muziek luisteren weer ma-gis-traal... Los van waar de muziek me heen bracht was de muziekbeleving zelf ongelofelijk. Het is alsof je voor de eerste keer de ware versie van een nummer hoort dat je al honderden keren eerder hebt beluisterd. En je kunt je aandacht voor de volle 100% geven aan de muziek waardoor de muziek je hele wereld wordt, waar je je dan vervolgens vrij in kunt bewegen zo door de lagen in de muziek heen. Maar dit hoef ik jou als LSD fan natuurlijk niet te vertellen.Bobsacamano zei:Jointje heel langzaam aan het roken en muziek lekker hard aan door mijn nieuwe B&W BW7 speakers. Klinken echt waanzinnig.
Psychedelibee zei:Ik dacht dat je blowen niks vond Bob, of probeer je het toch nog een kans te geven nu?Bobsacamano zei:Jointje heel langzaam aan het roken en muziek lekker hard aan door mijn nieuwe B&W BW7 speakers. Klinken echt waanzinnig.
Mindless zei:Bobsacamano zei:Jointje heel langzaam aan het roken en muziek lekker hard aan door mijn nieuwe B&W BW7 speakers. Klinken echt waanzinnig.
Ik kan dat type speakers niet vinden? Ik ben ook van plan om eens een echt goede hifiset bestaande uit een receiver en twee vloerstaanders te halen. Ik kan echt niet wachten om op zo'n set muziek te gaan luisteren onder invloed van LSD. Ook deze keer was muziek luisteren weer ma-gis-traal... Los van waar de muziek me heen bracht was de muziekbeleving zelf ongelofelijk. Het is alsof je voor de eerste keer de ware versie van een nummer hoort dat je al honderden keren eerder hebt beluisterd. En je kunt je aandacht voor de volle 100% geven aan de muziek waardoor de muziek je hele wereld wordt, waar je je dan vervolgens vrij in kunt bewegen zo door de lagen in de muziek heen. Maar dit hoef ik jou als LSD fan natuurlijk niet te vertellen.![]()
Mindless zei:Ah vandaar, ik zat al naar nieuwe B&W's te zoeken, maar kon daar niet een gelijkende naam vinden. Dat kan misschien wel kloppen, dat de muziekbeleving op oude speakers net zo goed of beter is dan op nieuwe. Speakers zijn ook een van de weinige dingen die je decennia kunt houden, zonder ze te vervangen (weet niet of dat ook zo met nieuwe is though...). Een subwoofer was ik sowieso niet van plan omdat ik een relatief kleine woonkamer heb en in een appartementencomplex zit dat best wel gehorig is. En dat ding moet je ook weer kwijt kunnen... Ik wil dan wel weer grote zuilen hebben zodat de bas in ieder geval wel vol is. Ik ga eens om me heen kijken.Stiekem heb ik al wel een tijdje de Focal Aria 926's op het oog, wat wél nieuwe zijn en ook enorm goeie reviews krijgen. Maar ja, ze zijn wel flink duur. Ik moet sowieso maar eens wat luistertests van verschillende speakers gaan doen.
Muziek en LSD![]()
Ik vind 't altijd jammer als een muziekliefhebber (en wie is dat nou niet) anti-drugs of specifieker anti-tripmiddelen is en dan zegt dat je die middelen niet nodig hebt om compleet in muziek op te gaan. Misschien ook wel niet, maar het lijkt me waarschijnlijker dat zo iemand geen enkel idee heeft naar welke hoogten die combi je kan brengen. Zoveel mensen zullen nooit weten wat een enorme verrijking dergelijke middelen voor je kunnen zijn.
![]()
Tja pure onwetendheid van hun kant. Veel mensen realiseren zich ook niet dat hun favoriete muziekanten of kunstenaars vaak ook geinspireerd werden door drugs en in het bijzonder psychedelica.Mindless zei:Muziek en LSD Ik vind 't altijd jammer als een muziekliefhebber (en wie is dat nou niet) anti-drugs of specifieker anti-tripmiddelen is en dan zegt dat je die middelen niet nodig hebt om compleet in muziek op te gaan. Misschien ook wel niet, maar het lijkt me waarschijnlijker dat zo iemand geen enkel idee heeft naar welke hoogten die combi je kan brengen. Zoveel mensen zullen nooit weten wat een enorme verrijking dergelijke middelen voor je kunnen zijn.
Enjoy your relaxing time!Kamphuys zei:Beetje keta, lekker relaxed![]()

Thanks! Gaat wel goed komenMindless zei:Jij ook bedankt Bee! En geniet van de meow meow!
Deze week is het een maandagdrug. :PFool zei:Tramadol, dat vind ik wel een dinsdagdrug.![]()
Fool zei:Deze week is het een maandagdrug. :PFool zei:Tramadol, dat vind ik wel een dinsdagdrug.![]()
Jij snapt 'm!SmartieAndMe zei:Fool zei:Deze week is het een maandagdrug. :PFool zei:Tramadol, dat vind ik wel een dinsdagdrug.![]()
Elke dag is drugsdag!![]()
Fool zei:Dinsdag is Flubromazepamdag!
Valt me ook wel op eerlijk gezegd, hoe vaak gebruik je eigenlijk benzo's? Heb je geen last van negatieve gevolgen?SmartieAndMe zei:Fool zei:Dinsdag is Flubromazepamdag!
Kijk maar uit met je benzo's grapjas, je praat er steeds vaker over![]()
Viel mij ook al op dat ik je de laatste tijd veel over benzo's of opiaten hoor praten Fool. Nou hebben we allemaal wel eens van die perioden dat we wat meer gebruiken natuurlijk, maar het zijn wel twee soorten drugs om echt mee op te passen.ooscaar zei:Valt me ook wel op eerlijk gezegd, hoe vaak gebruik je eigenlijk benzo's? Heb je geen last van negatieve gevolgen?SmartieAndMe zei:Fool zei:Dinsdag is Flubromazepamdag!
Kijk maar uit met je benzo's grapjas, je praat er steeds vaker over![]()
Psychedelibee zei:Viel mij ook al op dat ik je de laatste tijd veel over benzo's of opiaten hoor praten Fool. Nou hebben we allemaal wel eens van die perioden dat we wat meer gebruiken natuurlijk, maar het zijn wel twee soorten drugs om echt mee op te passen.ooscaar zei:Valt me ook wel op eerlijk gezegd, hoe vaak gebruik je eigenlijk benzo's? Heb je geen last van negatieve gevolgen?SmartieAndMe zei:Kijk maar uit met je benzo's grapjas, je praat er steeds vaker over![]()
Fool zei:Om eerlijk te zijn durf ik niet te zeggen wanneer de laatste keer een benzo was, buiten gisteren, ik houd dat allemaal niet zo goed bij. Ik heb zelf echter niet echt het idee dat het de spuigaten uitloopt ofzo.

Nee, ik ervaar over het algemeen vrij weinig blackouts met benzo, als ik het vergelijk met andere mensen. :PSmartieAndMe zei:Fool zei:Om eerlijk te zijn durf ik niet te zeggen wanneer de laatste keer een benzo was, buiten gisteren, ik houd dat allemaal niet zo goed bij. Ik heb zelf echter niet echt het idee dat het de spuigaten uitloopt ofzo.
Dat ben je vergeten vanwege blackouts?![]()
Attimo zei:Niks, nada, noppes!
Een maat en ik vonden dat we er de laatste weken wat over gegaan waren qua druggebruik, hoewel we waarschijnlijk lichtgewichten zijn voor sommigen hier :P
Dus besloten we een uitdaging aan te gaan en een maand nuchter blijven. Geen wiet, geen alcohol en ook geen andere dingen.
We zijn nu één week bezig en het gaat goed. De momenten dat ik baal om nuchter te blijven vallen best mee al kijk ik nu al uit naar het einde.
JackHerrer zei:Attimo zei:Niks, nada, noppes!
Een maat en ik vonden dat we er de laatste weken wat over gegaan waren qua druggebruik, hoewel we waarschijnlijk lichtgewichten zijn voor sommigen hier :P
Dus besloten we een uitdaging aan te gaan en een maand nuchter blijven. Geen wiet, geen alcohol en ook geen andere dingen.
We zijn nu één week bezig en het gaat goed. De momenten dat ik baal om nuchter te blijven vallen best mee al kijk ik nu al uit naar het einde.
Goed bezig!
Juistemleipebaviaan zei:Heb jij een concentratiestoornis?