lotske1984-
Wijs gebruiker
Hoe bedoel je.?Susanne zei:lotske1984- zei:Speed..
Deze zag ik niet aankomen
Hoe bedoel je.?Susanne zei:lotske1984- zei:Speed..
lotske1984- zei:Hoe bedoel je.?
4 lormerazepam slaap je dan nie.?transformated zei:4 uur geleden heb ik 4 lormetazepam genomen en ik zag dat we hoestsiroop met dextromethorphan had heb daar de helft van gedronken en ik ben high
lotske1984- zei:4 lormerazepam slaap je dan nie.?transformated zei:4 uur geleden heb ik 4 lormetazepam genomen en ik zag dat we hoestsiroop met dextromethorphan had heb daar de helft van gedronken en ik ben high
Gebruik dat ook dagelijks om te kunne slape al jaren..kwartje of halfke en kan slape..tenzij dat echt goede speed is dan kan het 1 volledig zijn..transformated zei:lotske1984- zei:4 lormerazepam slaap je dan nie.?transformated zei:4 uur geleden heb ik 4 lormetazepam genomen en ik zag dat we hoestsiroop met dextromethorphan had heb daar de helft van gedronken en ik ben high
een normaal persoon zou direct liggen slapen maar ik heb bijna geen tolerantie erop, ik neem dat ook dagelijks soms maar meestal hou ik er een pauze van een paar dagen ik neem dat omdat het een chill effect heeft op me en ik kan beter inslapen.
transformated zei:lotske1984- zei:4 lormerazepam slaap je dan nie.?transformated zei:4 uur geleden heb ik 4 lormetazepam genomen en ik zag dat we hoestsiroop met dextromethorphan had heb daar de helft van gedronken en ik ben high
een normaal persoon zou direct liggen slapen maar ik heb bijna geen tolerantie erop, ik neem dat ook dagelijks soms maar meestal hou ik er een pauze van een paar dagen ik neem dat omdat het een chill effect heeft op me en ik kan beter inslapen.
lotske1984- zei:Hoe bedoel je.?Susanne zei:lotske1984- zei:Speed..
Susanne zei:Dit was sarcastisch omdat de meeste mensen al weten dat je verslaafd bent aan pep

MusicIsLife zei:Misschien is Lotske wel heel erg briljant, maar net als Sheldon niet zo goed met sarcasme..
Bobsacamano zei:Bij mij gaat er over een uurtje een dosis truffels inlang geleden weer.
Nog nooit gebruikt wat zijn de effecten.?JackHerrer zei:Bobsacamano zei:Bij mij gaat er over een uurtje een dosis truffels inlang geleden weer.
Veel plezier! Ik heb ook bijzonder veel zin om weer een keer te truffelen. Te lang geleden![]()
Veel plezier kerel!Bobsacamano zei:Bij mij gaat er over een uurtje een dosis truffels inlang geleden weer.
Dat je kabouters en roze olifanten in de woonkamer ziet en een onbedwingbare dwang hebt om uit het raam te springen.lotske1984- zei:Nog nooit gebruikt wat zijn de effecten.?JackHerrer zei:Bobsacamano zei:Bij mij gaat er over een uurtje een dosis truffels inlang geleden weer.
Veel plezier! Ik heb ook bijzonder veel zin om weer een keer te truffelen. Te lang geleden![]()
Bobsacamano zei:Bij mij gaat er over een uurtje een dosis truffels inlang geleden weer.
junk!MusicIsLife zei:Alcohol
Fool zei:junk!MusicIsLife zei:Alcohol
Mooi is dat hè? Ik vind het ook altijd leuk om te zien hoe iemand voor het eerst reageert op psychedelica. Voor iedereen is het altijd heel anders dan ze hadden voorgesteld en bijna altijd zijn ze helemaal gefascineerd door de ervaring.Bobsacamano zei:Mijn trip was chill. Was geen mega heftige truffel maar had 20 gram op de visuals vielen nogal tegen. Maar deed het met een vriend die het nog nooit had gedaan dus was niet zo erg. Wel heel mooi hoe hij zich helemaal opende door de psychedelica. Ik haalde mijn vreugde van de avond erg uit zijn vreugde. Mooi om te delen.
Bobsacamano zei:Haha ga je lekker fool :P
Mindless zei:Dat je kabouters en roze olifanten in de woonkamer ziet en een onbedwingbare dwang hebt om uit het raam te springen.lotske1984- zei:Nog nooit gebruikt wat zijn de effecten.?
Ook van mij veel plezier Bob! Benieuwd naar het report!
Fool zei:junk!MusicIsLife zei:Alcohol
Ach trootst je.MusicIsLife zei:Weer alcohol.Fool zei:junk!MusicIsLife zei:Alcohol
misschien wel ja
Je weet dat ze er ook capsules van verkopen? In Nederland althans.transformated zei:dextromethorfan het is wel niet echt zo lekker om te drinken