LoveQuality
Bewuste gebruiker
Pink Etizolam
(2mg)
liters sterke drank, als in 2 of meer?snelgemsurfd zei:Speed,mdma-pilletje van 240 mg paar stevige puntjes keta en liters sterke drank, vol wiskey

FixedMeejheM zei:liters sterke drank, als in 2 of meer?snelgemsurfd zei:Speed,mdma-pilletje van 240 mg paar stevige puntjes keta en liters sterke drank, vol wiskey
dan zit je bloed-alcohol niveau eerder in procenten dan promilles. 1 deel 40% bij 3 delen 0%(6 liter bloed)... dan kun je echt geen pc meer gebruiken.
opscheppen overgebruikzelfmoordpogingen doen we hier niet.
MeejheM zei:liters sterke drank, als in 2 of meer?snelgemsurfd zei:Speed,mdma-pilletje van 240 mg paar stevige puntjes keta en liters sterke drank, vol wiskey
dan zit je bloed-alcohol niveau eerder in procenten dan promilles. 1 deel 40% bij 3 delen 0%(6 liter bloed)... dan kun je echt geen pc meer gebruiken.
opscheppen over gebruik doen we hier niet.

Psychedelibee zei:Wake and bake en een bakje koffie![]()
snelgemsurfd zei:Weet ik wel, kwas niet echt helder toen.
't spijt me![]()
+O-desmethyltramadol en een herfstbokje :PFool zei:10mg flubromazepam.
Edit) +100 milligram tramadol![]()
Jij durft. 3 puntjes zei ie dan ja hoor jaFool zei:+O-desmethyltramadol en een herfstbokje :PFool zei:10mg flubromazepam.
Edit) +100 milligram tramadol![]()
EDIT2) + meer oDT en twee extra bokjes. :P

Jij ook al? Enjoy your coke!Amateurtje zei:Coke.
SirErick zei:Jij ook al? Enjoy your coke!Amateurtje zei:Coke.
Sjaak Zweefkaak zei:Coke, om de zoveel tijd pillen op een feestje, nicotine en onregelmatig een paar biertjes.
Blowen ben ik aan het minderen, plezier ervan is een beetje verkleurd voor mij.
Tekzor668 zei:Sjaak Zweefkaak zei:Coke, om de zoveel tijd pillen op een feestje, nicotine en onregelmatig een paar biertjes.
Blowen ben ik aan het minderen, plezier ervan is een beetje verkleurd voor mij.
Dit is het "welke drugs gebruik jij op dit moment" topic...
Sjaak Zweefkaak zei:Ooops, mijn fout![]()
In dat geval alleen nicotine.
Geniet ervan! Ben benieuwd naar je ervaring, 150ug vond ik zelf veel te licht in ieder geval.dewilde zei:Al-lad, 300ug en wat drankjes tussendoor
Nam een paar borreltjes omdat ik dacht dat de al-lad niets meer ging doen, maar toen kwam ie toch :P
dewilde zei:Al-lad, 300ug en wat drankjes tussendoor
Nam een paar borreltjes omdat ik dacht dat de al-lad niets meer ging doen, maar toen kwam ie toch :P
SmartieAndMe zei:
SmartieAndMe zei:Tof. Ik wil er toch binnenkort ook wel even mee gaan experimenteren. Vooral in het weekend dan. Heb wel ff een aantal ervaringen nodig voor ik het op plaatsen als het werk durf te proberen.