Welke drugs gebruik jij op dit moment?

MeejheM

Badass junkie
snelgemsurfd zei:
Speed,mdma-pilletje van 240 mg paar stevige puntjes keta en liters sterke drank, vol wiskey
liters sterke drank, als in 2 of meer?
dan zit je bloed-alcohol niveau eerder in procenten dan promilles. 1 deel 40% bij 3 delen 0%(6 liter bloed)... dan kun je echt geen pc meer gebruiken.

opscheppen over gebruik doen we hier niet.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Tramadol om de kater te ontvluchten.

MeejheM zei:
snelgemsurfd zei:
Speed,mdma-pilletje van 240 mg paar stevige puntjes keta en liters sterke drank, vol wiskey
dan zit je bloed-alcohol niveau eerder in procenten dan promilles. 1 deel 40% bij 3 delen 0%(6 liter bloed)... dan kun je echt geen pc meer gebruiken.

opscheppen over gebruik zelfmoordpogingen doen we hier niet.
Fixed :)

snelgemsurfd

Bewuste gebruiker
MeejheM zei:
snelgemsurfd zei:

opscheppen over gebruik doen we hier niet.

Weet ik wel, kwas niet echt helder toen.
't spijt me :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Doorleven op de pep, beetje homegrown Northern Lights en een klein likje MDMA :) Even een uitspatting dit weekend :grin:

Oh ja en nog wat etizolam!

Een weekendje waar ik niet trots op ben, maar wel van geniet :grin:

Sjaak Zweefkaak

Experimenterende gebruiker
Coke, om de zoveel tijd pillen op een feestje, nicotine en onregelmatig een paar biertjes.
Blowen ben ik aan het minderen, plezier ervan is een beetje verkleurd voor mij.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Sjaak Zweefkaak zei:
Coke, om de zoveel tijd pillen op een feestje, nicotine en onregelmatig een paar biertjes.

Dit is het "welke drugs gebruik jij op dit moment" topic...

Sjaak Zweefkaak

Tekzor668 zei:
Sjaak Zweefkaak zei:

Dit is het "welke drugs gebruik jij op dit moment" topic...

Ooops, mijn fout :flushed:
In dat geval alleen nicotine.

dewilde

Al-lad, 300ug en wat drankjes tussendoor

Nam een paar borreltjes omdat ik dacht dat de al-lad niets meer ging doen, maar toen kwam ie toch :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
dewilde zei:

Nam een paar borreltjes omdat ik dacht dat de al-lad niets meer ging doen, maar toen kwam ie toch :P
Geniet ervan! Ben benieuwd naar je ervaring, 150ug vond ik zelf veel te licht in ieder geval.

Bobsacamano

Badass junkie
Ja heel benieuwd ik ga hem ook nog een keer proberen maar denk dat ik er dan 3 drop van 150 maar eerst nog een flinkere acid trip. :)

dewilde zei:

Bobsacamano

Badass junkie
Normaal zit ik tussen de 18 a 19 nu heb ik het dubbele gedaan. Interessant wel. Voel me flink gestimuleerd maar vooral erg lichamelijk. Moet dingen blijven doen. Dat is verder niet zo erg haha zat te doen maar wel een andere ervaring als de 18mu dosering

--Edit--

Hey mijn eerste post als Moderator :grin:

SmartieAndMe zei:
bobsacamano zei:
MicroDosering LSD
Nice!

Welke dosering?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tof. Ik wil er toch binnenkort ook wel even mee gaan experimenteren. Vooral in het weekend dan. Heb wel ff een aantal ervaringen nodig voor ik het op plaatsen als het werk durf te proberen.

Bobsacamano

Badass junkie
Dat lijkt me ook wel het verstandigst ik wil het ook nog een keer doen als ik echt aan het werk ben. Nu doe ik het alleen als ik achter mijn laptop zit te werken of in ieder geval niet helemaal on top of things hoef te zijn. Ik vind het wel fijn zo nu en dan het pushed me een beetje meer alsof de LSD je bij ieder taakje een duwtje geeft en zegt "doe nou maar gewoon met een glimlach op je gezicht dan ben je er van af"

Ik denk niet dat ik het prettig vind om full on een microdoseringstraject te starten van een dosis om de drie dagen. Vind het te veel het is meer een soort extraatje

SmartieAndMe zei:
Tof. Ik wil er toch binnenkort ook wel even mee gaan experimenteren. Vooral in het weekend dan. Heb wel ff een aantal ervaringen nodig voor ik het op plaatsen als het werk durf te proberen.

Bovenaan