matthijs zei:Psychonaut1976 zei:Ik heb wel met lsd dat ik de volgende dag eigenlijk weinig in detail herinner van geniale momenten,met paddo's lijk ik meer te onthouden van dat soort momenten maar dat zal wel aan de duur liggen van de trips.
Dat vond ik dus ook het nadeel van veel LSD nemen. Op het moment is het enorm vet maar 10 uur later ben je het allemaal weer kwijt.

mijn meeste is toch ook 3.5 zegel in ieder gevalSaivy zei:7 zegels?Dat kan toch niet? Of wel?
![]()
kheb diezelfde trip (explorer- dan maar eens in 1 keer gepakt.. was eigenlijk ongeveer even heftig.. mss nog iets meerJeller zei:een trip van +-300 ug (in 2 keer)
Jeller zei:wel dan zijn er wss al klonen gemaakt (ofwel waren ze heel slecht bewaard zodat de kwaliteit sterk verslechterde) en die heb jij, want de explorers die ik had zijn absolut geen 60ug hoor.. ik heb al meer dan 10 keer lsd gedaan en ik kan de dosis toch ongeveer schatten.. sommigen zeggen zelfs dat ze meer dan 400ug zijn, maar ik schat ze toch op 300 ug als de meeste shiva's 200ug zijn![]()
spacekonijn zei:maar tijdens de LSD een flinke punt keta nemen was wel erg trippy![]()
Jeller zei:gewoon van horen zeggen van mensen die er wel wat van weten en van eigen ondervinding..
Ik vergelijk dat dan gewoon met andere zegels die ik al gehad heb en dat waren dolfijntjes en da vinci's (100-150ug).. shiva's en alex grey's (200-250 ug) en explorers schat ik 300-350ug.. ik weet natuurlijk als je ze niet test dat je het nooit zeker weet, maar eigenlijk vind ik dat ook niet zo belangrijk, kwil gewoon een goeie trip hebben.. dus eerst informeren bij de dealer of vrienden over de sterkte en als je nog onzeker bent neem dan een halve, daar kan weinig mee misgaan
Jeller zei:ja das wel een extreem hoge dosis voor een beginner.. die maya's zijn vrij vers en zouden ook meer dan 300 ug zijn.. dus das dan ongeveer 600ug da gij binnen had![]()
ofwle kunt ge er goe tegen ofwel had ge andere maya's.. van waar zijt ge?
Jeller zei:nope kben nie gegaan ivm met komende examens.. volgende week ga ik wel naar lost theory in gent.. kmoet dan een livesetje geven
komt ge ook?