Wat was het meeste LSD dat je ooit pakte?

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
matthijs zei:
Psychonaut1976 zei:
Ik heb wel met lsd dat ik de volgende dag eigenlijk weinig in detail herinner van geniale momenten,met paddo's lijk ik meer te onthouden van dat soort momenten maar dat zal wel aan de duur liggen van de trips.

Dat vond ik dus ook het nadeel van veel LSD nemen. Op het moment is het enorm vet maar 10 uur later ben je het allemaal weer kwijt.

ik herinner me bijna altijd alles na het trippen op lsd, met paddo's heb ik dit niet dan ben ik alles kwijt erna ik denk dat het komt omdat ( ik ) veel verwarder ben met paddo's dan met lsd

verept

Newbie
op mijn verjaardagsweekend op feestje 2 millenium hoffmanne, drie kwart shiva en kwartje da vinci code was wel heftigen trip :grin:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Grappig dat veel mensen hun ingevingen vergeten enzo. Had ik toen ook vaker met paddo's... dus ik had zoiets van nou laat ik eens slim doen: Ik leg pen en papier klaar en als ik midden in m'n trip zin heb om iets te schrijven of te tekenen dan doe ik dat! Zo geschiedde... ergens in m'n trip ben ik gaan schrijven, en het hele blaadje stond stampevol... vergeet ik waar ik het blaadje heb gelaten. :flushed: Schiet nog niet op zo. =P Binnenkort eens een dealer contacteren voor LSD, ik wil de magie ook voelen.

Osi`

Bewuste gebruiker
1 hele Shiva zegel, denk dat het 200ug was? Was werkelijk een heel harde trip die heel lang duurde vond ik. En zelfs het hoogtepunt na 2 a 3 uur was nog niet zo sterk, als de trip die ik rond 6a 7 uur na inname beleefde ^^
Everthing changed. Ma kwil nog altijd is trippen, deze keer met iets wat meer hé :grin:

lespaul

Experimenterende gebruiker
het meeste wat ik genomen heb is 7 zegels op een goa feest in duitslend en dat waren hot lips +- 175mg per blotter

en toevallig gister nog 4 hoffmannetjes 100 jaar ging ook wel lekker hahaha

lespaul

ik de dag ervoor ook 2 zegels gehad dus moest al met 4 beginnen op dat feest en heb dus daarna nog 3 gedropt dus kom op een totaal van 7 als ik me niet vergis

per vergissing 7 druppels

mijn hoogste dosis waren zeven druppels vloeibare acid.
Elke druppel bevat ongeveer 70 microgram, ik loste eerst drie druppels op in wat appelsap, voelde erg weinig na een uur, nam nog vier druppels en dan was het écht bam!!!!
Trip duurde niet langer dan normaal, maar was wel heftig...

flashkop

Bewuste gebruiker
jha, die explorers :openmouth: , had er een halve gepakt, was helemaal zot geworre :wink:
ze zijn wel goed, volgende week mss hele :)

sober_worm

eerst 3/4 van een maya en dan paar uur later nog een halve maya en dan tien minuutjes later nog een halve maya..

en 't was m'n eerste keer :mrgreen:

was wel heftig :)

Jeller

Badass junkie
ja das wel een extreem hoge dosis voor een beginner.. die maya's zijn vrij vers en zouden ook meer dan 300 ug zijn.. dus das dan ongeveer 600ug da gij binnen had :confused:

ofwle kunt ge er goe tegen ofwel had ge andere maya's.. van waar zijt ge?

Msd-d

Newbie
iedereen roept maar wat qua sterkte.. heeft iemand de moeite genomen om ze te laten testen?

Ik heb de explorer laten testen.. 60ug. Ondanks dat het een full blown trip was en ik vond het zeker niet verkeerd of zwak. Dus als hier iemand iets van 300 roept dan zou ik toch graag willen weten hoe hij/zij aan dat getal komt.

ik had afgelopen zomer paar shiva's en die waren ongeveer net zo sterk als de explorers die ik nu heb.

of de test is niet betrouwbaar of iedereen heeft geen idee waar die het over heeft.
Voor mijn gevoel zou ik de explorer ongeveer 200 geven. Dus de 60 verbaasde me nogal

Jeller

Badass junkie
wel dan zijn er wss al klonen gemaakt (ofwel waren ze heel slecht bewaard zodat de kwaliteit sterk verslechterde) en die heb jij, want de explorers die ik had zijn absolut geen 60ug hoor.. ik heb al meer dan 10 keer lsd gedaan en ik kan de dosis toch ongeveer schatten.. sommigen zeggen zelfs dat ze meer dan 400ug zijn, maar ik schat ze toch op 300 ug als de meeste shiva's 200ug zijn :wink:

Msd-d

Newbie
Jeller zei:
wel dan zijn er wss al klonen gemaakt (ofwel waren ze heel slecht bewaard zodat de kwaliteit sterk verslechterde) en die heb jij, want de explorers die ik had zijn absolut geen 60ug hoor.. ik heb al meer dan 10 keer lsd gedaan en ik kan de dosis toch ongeveer schatten.. sommigen zeggen zelfs dat ze meer dan 400ug zijn, maar ik schat ze toch op 300 ug als de meeste shiva's 200ug zijn :wink:

begrijp mij niet verkeerd de trip met 1 explorer is super. Maar hoe kom je aan 300 want op horen zeggen kun je niet vertrouwen.

Ik heb ook van liquid tot micodots al dik 25 keer getript en ik heb veel slechter lsd mee gemaakt.

Jeller

Badass junkie
gewoon van horen zeggen van mensen die er wel wat van weten en van eigen ondervinding..

Ik vergelijk dat dan gewoon met andere zegels die ik al gehad heb en dat waren dolfijntjes en da vinci's (100-150ug).. shiva's en alex grey's (200-250 ug) en explorers schat ik 300-350ug.. ik weet natuurlijk als je ze niet test dat je het nooit zeker weet, maar eigenlijk vind ik dat ook niet zo belangrijk, kwil gewoon een goeie trip hebben.. dus eerst informeren bij de dealer of vrienden over de sterkte en als je nog onzeker bent neem dan een halve, daar kan weinig mee misgaan

Msd-d

Newbie
Jeller zei:
gewoon van horen zeggen van mensen die er wel wat van weten en van eigen ondervinding..

Ik vergelijk dat dan gewoon met andere zegels die ik al gehad heb en dat waren dolfijntjes en da vinci's (100-150ug).. shiva's en alex grey's (200-250 ug) en explorers schat ik 300-350ug.. ik weet natuurlijk als je ze niet test dat je het nooit zeker weet, maar eigenlijk vind ik dat ook niet zo belangrijk, kwil gewoon een goeie trip hebben.. dus eerst informeren bij de dealer of vrienden over de sterkte en als je nog onzeker bent neem dan een halve, daar kan weinig mee misgaan

zo ging ik dus ook altijd te werk en daarom was ik stom verbaast dat er maar 60 uit kwam. De XP is prima en dat vind ik zelf ook het belangrijkste.

Maar goed je weet nooit hoe ze bij het lab er mee om zijn gegaan. Ik bedoel zij sturen het per post naar utrecht en daar wachten ze 2-3 weken totdat ze er genoeg hebben. Dus jah in die tijd kan er veel mis gaan. Zeker als iemand er slodig mee omgaat. Verder was ik begonnen met een 1/2 en daar had ik ook prima trip mee en dat lijkt me moeilijk te kunnen met zeg maar 30ug zeker als je in je achterhoofd houdt dat je min 20-25ug nodig hebt om uberhaupt te kunnen trippen.

sober_worm

Jeller zei:
ja das wel een extreem hoge dosis voor een beginner.. die maya's zijn vrij vers en zouden ook meer dan 300 ug zijn.. dus das dan ongeveer 600ug da gij binnen had :confused:

ofwle kunt ge er goe tegen ofwel had ge andere maya's.. van waar zijt ge?

ben van gent enzo..

naja, kwas er wel heel aan ze maat :P

CONSTANTE lachbui, m'n trip was één grote lachbui, muren die invallen, mensen die geen huid meer hebben, etc..

naja vond 't wel heavy, maar had zwaarder verwacht..

nu da ik weet wa 't is in 't volgend verlengd weekend gewoon één steken enzo.. :)

waarde er ook ni phazur op pneumatron?

Jeller

Badass junkie
nope kben nie gegaan ivm met komende examens.. volgende week ga ik wel naar lost theory in gent.. kmoet dan een livesetje geven

komt ge ook?

sober_worm

Jeller zei:
nope kben nie gegaan ivm met komende examens.. volgende week ga ik wel naar lost theory in gent.. kmoet dan een livesetje geven

komt ge ook?

denk 't nie..

ik heb zowa half afgesproken da pneumatron m'n laatste feesje was..

financiele status nul komma nul + examens die er aan komen..

btw, waar kan ik m'n trips laten testen? kheb nog maya's ma als ge da gratis kunt laten testen in gent/belgie zou 'k da mss wel zien zitten :)

buzzy

Badass junkie
Meeste is 1.5 microdot van 150 microgram plus een halve hoffman zegel :hearteyes: :hearteyes: Jaaa was wel een fijne reis hoor moet ik zeggen :)

Bovenaan