Wat was het meeste LSD dat je ooit pakte?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Ik 4 microdots binnen 3 uur..

Ik zat op de hoogste piek als een klein mensje achter me oogballen
en zag dingen gebeuren en mezelf dingen doen effect..beetje identiteits verlies.. echt grappig :mrgreen:

spacekonijn

Badass junkie
ja idd kan zeer goed kloppen , heb 1 keer een halve gedaan met de gedachte 'ff een beetje trippen' nou kreeg toch nog een flinke trip voor geschoteld

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
ja idd kan zeer goed kloppen , heb 1 keer een halve gedaan met de gedachte 'ff een beetje trippen' nou kreeg toch nog een flinke trip voor geschoteld

Hoe heb je dat ding gespleten dan? zijn fucking hard man... :mrgreen:

spacekonijn

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
spacekonijn zei:

Hoe heb je dat ding gespleten dan? zijn fucking hard man... :mrgreen:

hij lag al een maandje los in de kast , hij splitse heel easy in 4e ..

zommes

Badass junkie
3 van die Microdots in ongeveer 2 uur..

Ik denk inderdaad dat ze rond de 200 ug per stuk zitten...

XerXoX

Experimenterende gebruiker
:sunglasses: 3 stuks ineens beste trip van mijn leven :)

Bal0n

Badass junkie
BobG zei:
Bal0n zei:
2 Hoffman blotters, en een uur later nog 1. 3 Hoffmannetjes dus :)
Opdruk zegt nix :P

hehe so true, maar volgens mij zijn er maar enkele batches gemaakt van die blotters, ze werden op 150 ug geschat van wat ik hoorde. Ik had er toen nog niet zoveel ervaring mee, dus had eigenlijk geen idee :)

matthijs

Badass junkie
200 ug tot nu toe het meest.
Meer lijkt me niet echt nodig. Vond 200 al ongelofelijk heftig...sowieso te heftig eigenlijk om echt inzichten te krijgen. Werd nogal overdonderd.

Jeller

Badass junkie
moeilijk te zeggen.. mijn heftigste trip was van 1 shiva.. kdenk dat die rond de 200ug was..

keb wel ook eens 2/3 dolfijn+1/2 shiva gehad, maar toen had ik al tolerantie

dit weekend eens de da vinci codes testen

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Nadat een fles whisky en gr sos uit begonnen te werken...4 dots tegelijk om 4.00 s'nachts.
Vriend van me 3 tegelijk,ze 1e keer...

Helemaal vd wereld,maar zwaar gelachen,ook al waren de omstandigheden niet perfect..
Volgende nacht om 1.00 pas uitgetript en in diepe slaap gevallen.
Dikke 20 uur vet getript..veel telephathie achtige situaties en onstopbare lachkicks deden zich voor.

Ook heel apart om zwaar in een trip te gaan koken om 18.00 wat nog lukte ook en dan te gaan eten.

Sponsbob en southpark overdag was wel vermakelijk om te kijken chillend vanuit de bank..

Overdag ook ff naar buiten geweest maar snel weer naar binnen omdat alles er zo verdraaid uitzag en dan gaat staren naar situaties en mensen in de wijk terwijl je hetzelf niet in de gaten hebt.. :mrgreen:

Auto's die half de weg inreden met een kromming,huizen die groeien en krimpen en buurtgenoten die paseerden die ik met moeite niet recht in hun gezicht uitlachte omdat ze er zo belachelijk uitzagen.. :P

matthijs

Badass junkie
Inderdaad. Ik zou ook niet meer willen pakken dan 200 ug moet ik zeggen. Dat was mijn eerste keer en opzich nog wel te doen maar alsnog wel zó hard dat ik er niet al te veel meer vanaf weet. Begrijp niet dat je meer wilt moet ik zeggen.

Jeller

Badass junkie
Osi` zei:
halve shiva .. beschamend niet? :flushed: :P
hangt er vanaf wat voor shiva hé.. ik heb al eens van een halve shiva redelijk weg gezeten hoor.. dat was dan 100 ug ofzo..

en 200ug vidn ik voorlopig ook genoeg.. ik kan mij niet voorstellen als je geen tolerantie hebt dat je die dosis veel zou willen verhogen..

Osi`

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
Osi` zei:
halve shiva .. beschamend niet? :flushed: :P
hangt er vanaf wat voor shiva hé.. ik heb al eens van een halve shiva redelijk weg gezeten hoor.. dat was dan 100 ug ofzo..

en 200ug vidn ik voorlopig ook genoeg.. ik kan mij niet voorstellen als je geen tolerantie hebt dat je die dosis veel zou willen verhogen..
Shiva's omstreek limburg hé.
Enige wak toch zag waren velle vervormingen, alle gezichtjes waren keilelijk, lijntjes en mensen trilden enzo, kzag letterlijk flitseffecten enzo en die bleven zelf nog ettelijke seconden hangen.

Alhoewel ik gerust de dosis wil opdrijven, ik wil meer zien te komen enzo;

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
2 shiva's vr mij, met nieuwjaar... had me er wel ff op mispakt bleek da ze dus wel rond de 200 µg zate :grin: en da heb k ook helemaal gevoeld :grin:

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Jeller zei:
idd :tongueout:

mijn meeste nu is 1 shiva in 1 keer deze keer hehe
en die zijn plus minus 200ug

mss heb ge dezelfde als mij, eerst had k r van rond de honderd µg ma die ik nu heb zijn rond de 200 µg, en da verschil voelt ge !

Jeller

Badass junkie
kan zijn.. ze komen uit gent alleszins..
ma kdenk da alle shiva's die ik al gehad heb rond 200ug zitten
die da vinci's rond 100 alleszins

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Jeller zei:

dan zijn het dezelfde de mijne kwame ook uit gent :) heb r nu ng 4 in me doosje liggen vr andere keren

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Jeller zei:

dan zijn het dezelfde de mijne kwame ook uit gent :) heb r nu ng 4 in me doosje liggen vr andere keren

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Ik heb wel met lsd dat ik de volgende dag eigenlijk weinig in detail herinner van geniale momenten,met paddo's lijk ik meer te onthouden van dat soort momenten maar dat zal wel aan de duur liggen van de trips.

Bij paddos kan je na een paar uur zeggen van wooh wat was dat lachen die situatie daarnet terwijl je met lsd nog vet onder de pannen zit.

matthijs

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
Ik heb wel met lsd dat ik de volgende dag eigenlijk weinig in detail herinner van geniale momenten,met paddo's lijk ik meer te onthouden van dat soort momenten maar dat zal wel aan de duur liggen van de trips.

Dat vond ik dus ook het nadeel van veel LSD nemen. Op het moment is het enorm vet maar 10 uur later ben je het allemaal weer kwijt.

matthijs

Badass junkie
Ik had toen 200 ug. Weet nog wel ongeveer wat ik heb gedaan maar lang niet alles van de eerste 4 uur.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
matthijs zei:
Ik had toen 200 ug. Weet nog wel ongeveer wat ik heb gedaan maar lang niet alles van de eerste 4 uur.

Nee precies dat heb ik ook,de geniale issues die spelen op de piek vergeet ik vaak,ik denk doordat je daarna nog zo lang uitript en het daardoor vergeet,natuurlijk weet ik ook nog wel in grote lijnen wat er speelde maar detail gaat bij mij vaak verloren.

Bovenaan