Playlist van Chris Brown. That man 😍.
No hate, but Chris Brown??!!!Playlist van Chris Brown. That man 😍.
Pfff, als ik die ooit in m’n bedje krijg..... 💦😜No hate, but Chris Brown??!!!
Wel dan vind ik deze nog ok van hem maar anders is hij niet echt me type stijl van muziek.
En dan ook op je muil krijgen zoals RihannaPfff, als ik die ooit in m’n bedje krijg..... 💦😜
Wel dan vind ik deze nog ok van hem maar anders is hij niet echt me type stijl van muziek.
Die kunnen er nog door voor mij, maar ik zou ze bv. niet luisteren op de bus ofzo. Moest het op de radio spelen zou ik het gewoon laten spelen, zou de radio niet verzetten dus het is luisterbaarJa als je dit soort nummers luisterd van hem snap ik het..
Maar er zijn echt wel goede nummers
En deze..
Nee nee, just sex no drama please 🤣!En dan ook op je muil krijgen zoals Rihanna![]()
![]()
![]()
Zo grappig, België ligt zo dichtbij maar de woordkeuze en zinsopbouw is zó verschillend 😝.Die kunnen er nog door voor mij, maar ik zou ze bv. niet luisteren op de bus ofzo. Moest het op de radio spelen zou ik het gewoon laten spelen, zou de radio niet verzetten dus het is luisterbaar
Hahaha 🤣. Ik werkte voorheen in een hotel. Had een ouder stel aan de bar zitten en zij wilde betalen. Toen gaven ze aan om met een “bank-contact” te betalen, nadat ik ze 10 seconden scheef heb aangekeken veranderde ze het toch maar in “betalen met een creditcard”. Had geen idee waar ze het in eerste instantie over hadden 🤣.Ja hij zit waarschijnlijk in zijn zetel..
Verwacht je goede sex van iemand met een kinder stem.... ? 🤣Nee nee, just sex no drama please 🤣!
Nu niet meer ga nu zuipen tot straks misschienJa hij zit waarschijnlijk in zijn zetel..
Zorg er zelf wel voor dat de seks goed is 😅.Verwacht je goede sex van iemand met een kinder stem.... ? 🤣
Denk dat jij alleen maar kan wensen dat je zoals hem was 😂😂😂Verwacht je goede sex van iemand met een kinder stem.... ?
Hahaha maar echt!Denk dat jij alleen maar kan wensen dat je zoals hem was 😂😂😂
Een vrouwenmepper??Denk dat jij alleen maar kan wensen dat je zoals hem was 😂😂😂
Oef, CB maakt 1 fout en we praten er 10 jaar later nog steeds over. Come on, iedereen maakt fouten. En laten we eerlijk zijn, Rihanna zal ook geen lieverdje geweest zijn. (EN NEE, ik praat het absoluut niet goed).Een vrouwenmepper??
Ach ieder zn ding. Ik geil op Scarlet Johansson.... 🤗Oef, CB maakt 1 fout en we praten er 10 jaar later nog steeds over. Come on, iedereen maakt fouten. En laten we eerlijk zijn, Rihanna zal ook geen lieverdje geweest zijn. (EN NEE, ik praat het absoluut niet goed).
Oef, CB maakt 1 fout en we praten er 10 jaar later nog steeds over. Come on, iedereen maakt fouten. En laten we eerlijk zijn, Rihanna zal ook geen lieverdje geweest zijn. (EN NEE, ik praat het absoluut niet goed).
Weer lekker een livestream aanstaan.
Toevallig, ik ook😋
Lekkeeeeeeeeeur 😍