Old schoolWu...
Ik luister van allesIk houd meer van je hiphop/rapsmaak 🤭
Ik luister van allesmaar deze vind ik ook nice
Kende het niet , vind Jay-Z niet altijd zo goed , klinkt dan ook beter zonder hem erbij 🤣Ik luister van allesmaar deze vind ik ook nice
Misschien door de gebruikte instrumenten?@Mindless Ik hoor invloeden van Star Wars en Western muziek hierin, maar dan versneld. Jij ook?
Mocht je dit goed vinden, dan zou ik echt eens wat meer muziek van FF7 en andere Final Fantasy games luisteren. Het is eigenlijk klassieke muziek met een twist. Ik weet nog hoe mijn vader (die veel klassiek luistert) een paar decennia geleden toen ik Final Fantasy games speelde deze muziek ook erg kon waarderen, ook al waren die versies nog met de synthesizer gemaakt. Over een paar weken komt de FF7 remake uit en dan zullen er meer nieuwe versies (veel orchestraal denk ik) van de tracks beschikbaar worden, ook langzamere (niet battle) tracks.@Mindless Instrumenten en melodieën. Filmachtig inderdaad. Lijkt een soort mix. Het cleane van sci-fi en het ruige van wild west. Wel mooi hoor. Nu ik het begin weer hoor, lijkt dat beetje op Mission Impossible. Zo oud al eigenlijk. Andersom dan misschien.
Beetje softe muziek....Voor de liefhebbers. Wat.een.album.is.dit. Iedere track is raak over de Sonos speakers... Echt zoooo vet!