Wat luister je nu?

transformated

Badass junkie
Ja als je dit soort nummers luisterd van hem snap ik het..
Maar er zijn echt wel goede nummers

En deze..

Die kunnen er nog door voor mij, maar ik zou ze bv. niet luisteren op de bus ofzo. Moest het op de radio spelen zou ik het gewoon laten spelen, zou de radio niet verzetten dus het is luisterbaar :wink:

Gipsysoul

Bewuste gebruiker
Die kunnen er nog door voor mij, maar ik zou ze bv. niet luisteren op de bus ofzo. Moest het op de radio spelen zou ik het gewoon laten spelen, zou de radio niet verzetten dus het is luisterbaar :wink:
Zo grappig, België ligt zo dichtbij maar de woordkeuze en zinsopbouw is zó verschillend 😝.

Gipsysoul

Bewuste gebruiker
Ja hij zit waarschijnlijk in zijn zetel..
Hahaha 🤣. Ik werkte voorheen in een hotel. Had een ouder stel aan de bar zitten en zij wilde betalen. Toen gaven ze aan om met een “bank-contact” te betalen, nadat ik ze 10 seconden scheef heb aangekeken veranderde ze het toch maar in “betalen met een creditcard”. Had geen idee waar ze het in eerste instantie over hadden 🤣.

Rivalrie

Badass junkie
Oef, CB maakt 1 fout en we praten er 10 jaar later nog steeds over. Come on, iedereen maakt fouten. En laten we eerlijk zijn, Rihanna zal ook geen lieverdje geweest zijn. (EN NEE, ik praat het absoluut niet goed).
Ach ieder zn ding. Ik geil op Scarlet Johansson.... 🤗

R

Revolutionair

Gast
Oef, CB maakt 1 fout en we praten er 10 jaar later nog steeds over. Come on, iedereen maakt fouten. En laten we eerlijk zijn, Rihanna zal ook geen lieverdje geweest zijn. (EN NEE, ik praat het absoluut niet goed).

Dit dus ☝

Bovenaan