vind ik niet. ik vind kan niet langer dan 1 week elke dag blowen. daarna ben ik het een periode zat. maar in de zomervakantie drink ik vrijwel elke dag en dan kan ik gerust een aantal weken mee door gaan.Jeller zei:dus mss kan je daar wel uit afleiden dat voor jou weed verslavender is dan alcohol
Jeller zei:dus mss kan je daar wel uit afleiden dat voor jou weed verslavender is dan alcohol
Jeller zei:wel ik vraag een poll om jullie mening hé, niet dat ik hiermee echt iets wil bewijzen ofzo hoor..
en of een cannabisverslaafde er zoveel beter vanaf is weet ik ook nog niet zo hoor... de alcoholverslaafde zal het fysiek wel wat erger te verduren hebben en er slechter uitzien maar uiteindelijk gaa ze sociaal even ver staan.. de cannabisverslaafde zal wss ook maar een saai bestaan hebben waarin zijn enigste interesse cannabis is..
dus ja eigenlijk heeft de alcoholieker het erger maar kzou geen één van de 2 willen zijn hoor
als ge geen nee kunt zeggen tengen ne joint zijt ge verslaaftBombSki zei:mwa, heb je het puur gerookt?
ik rook bijna 2 jaar puur en ik heb niet het idee dat ik verslaafd ben (alhoewel ik dat ook niet zeker weet)
enja.. sites.. je geeft het zelf al aan, sites zijn niet zo betrouwbaar. wil toch wel ff duidelijk maken dat dit ook een site isenja, dan heb ik toch meer vertrouwen in boeken (en eigen ervaring dus)

alcohol is de enige drug waar da je door je afkick aan kan sterven!!!!!!Pkoeiaard zei:Tjonge,tjonge, Wat mierenneukerij over verslaving.
Ik was afgelopen jaar 3 weken lang op vakantie, dus 3 weken zonder wiet en geen last van ontwenningsverschijnselen.
Is wiet verslaafd? Nee hoor, het zit in je tussen oren!
Alcohol is wel degelijk een HARD drug.
Hard drug = moeilijk van af komen.
Alcoholisten hebben veel moeite om de alcoholistische dranken af kunnen blijven.
idd als het nie verslavend was was ik nu ondertusseen al lang gestopt!!!!!!Bal0n zei:Pkoeiaard zei:Als jij nou eens goed in boeken leest of info uitkomstig van drugs-onderzoekcenter.
Mijn conclusie is Wiet/Hash-blowen onmogelijk verslaafd raken.
Die verslaafden denken: "oei, ik ben aan wiet verslaafd geraakt."
Maar is het niet zo.
Zo gij het zo.
![]()
![]()
![]()
Ik kan het gewoon niet laten om er niet op in te gaan, ik vind dit soort reacties zo belachelijk. Word toch wakker!
Er zijn mensen die stellen dat ze verslaafd zijn aan wiet, ze kunnen het niet of bijna niet laten liggen. En dan komt er iemand die geen verslavende kenmerken ondervindt aan wiet even vertellen dat al die mensen er maar naast zitten?
Oh kom op! Stel die mensen "denken" alleen maar verslaafd te zijn (maar zijn het niet volgens jou), dan zit het tussen je oren allemaal. Hey, waar zit geestelijke verslaving ook alweer? Ohja, tussen je oren.![]()
)geluk zei:Halllo allemaal
Ik ben hier hellemaal nieuw..Maar zeker als je veel rookt en al nodig als je opstaat en dan gepiekerd bent omdat je kids hebt en toch wilt roken en erg langzaam op gang gaat , depri , schreeuwen, para, rara gedachtens, misselijk,slechter slapen, donkere oogkringen ect..Is toch allemaal bij mij ...en zeker een verslaving geweest ..Ik ben al vele malen weer terug gevallen ..Komt gewoon dat ik het zo lekker vind ..dat het teveel van het goede is..Iemand die zoveel rookt, weet wel dat je de helle dag in een bepaalt roes bent..Hoe meer je slaapt voel je zeker beter, maar niet met veranded woordelijkheid hebben als je kinderen hebt bijv.
Pfff ik ben nu al 6 dagen aan de gang en is geen pretje vandaag maar niet gerookt heb wel het ergste gehad, maar nog niet hellemaal..Zal vanavond zeker rot slapen en dan snacht dat bange gevoel in je en dan weer zweten ...
Is er iemand die dit ook heeft me gemaakt....????

ik rook vrijwel elke dag hasj, ben ik nou verslaafd?Jeller zei:Jeller zei:wel ik vraag een poll om jullie mening hé, niet dat ik hiermee echt iets wil bewijzen ofzo hoor..
en of een cannabisverslaafde er zoveel beter vanaf is weet ik ook nog niet zo hoor... de alcoholverslaafde zal het fysiek wel wat erger te verduren hebben en er slechter uitzien maar uiteindelijk gaa ze sociaal even ver staan.. de cannabisverslaafde zal wss ook maar een saai bestaan hebben waarin zijn enigste interesse cannabis is..
dus ja eigenlijk heeft de alcoholieker het erger maar kzou geen één van de 2 willen zijn hoor
goh ja?, in principe is iemand die elke dag smoor wel min of meer verslaafd
Hoeveel hasj gooi jij in een jointje hahafs180 zei:ik rook vrijwel elke dag hasj, ben ik nou verslaafd?ik doe meerdere weken met een gram en kan ook niet gebruiken als ik wil