Wat is geil?

Untamed

Experimenterende gebruiker
Als je grenzen aan het verleggen bent en nauwelijks opgewonden kan raken van de standjes voordat je gebruikte. Maar des te meer van extreem. Wat is dan de definitie van geil. Heeft het nog toegevoegde waarde tijdens gebruik. Chemsex nooit gedaan maar lijkt me vreselijk leuk. Ben alleen bang dat ik daarna moeilijker opgewonden raak en altijd meer wil.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Mijn definitie is meestal geweest dat ik mijn genitaliën wil samenbrengen met een mooi exemplaar van het andere geslacht.

CuriousExplorer

DF-koning
Als je grenzen aan het verleggen bent en nauwelijks opgewonden kan raken van de standjes voordat je gebruikte. Maar des te meer van extreem. Wat is dan de definitie van geil. Heeft het nog toegevoegde waarde tijdens gebruik. Chemsex nooit gedaan maar lijkt me vreselijk leuk. Ben alleen bang dat ik daarna moeilijker opgewonden raak en altijd meer wil.
Om maar inhoudelijk te reageren.

Schrik had ik ook toen ik stopte met drugs. Wat als ik gewone seks niet meer geil vindt? Help!

En de eerste weken/maanden na het stoppen van seks+drugs was dat ook zo. Alles leek maar gewoontjes. Maar dat gaat over.

Het is alleen niet te onderschatten hoe snel je terug naar drugs zou willen grijpen, een beetje karakter is wel gewenst.

* Je kunt ook leren genieten van het "extreme" zonder drugs hoor. Beste van 2 werelden samen.

Пусто

Bewuste gebruiker

Wauzeling

Belezen gebruiker
Wanneer je gedoucht bent, vervolgens in een schoon bed gaat liggen waarvan het kussen koud is en je binnen 5min in slaap valt en de volgende ochtend fris & fruitig wakker wordt en je voelt/eruit ziet zoals al die stockimages van iemand die wakker wordt in de ochtend. Dat is pas geilheid!

Kordie

DF-koning
Als je uit liefde met elkaar verder gaat dan knuffelen.
Maar ja ik ben eerlijk. Ik vraag me sinds ik ziek ben die vraag ook vaker af. Wat is nu geil. En wat is nu liefde.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Als je uit liefde met elkaar verder gaat dan knuffelen.
Maar ja ik ben eerlijk. Ik vraag me sinds ik ziek ben die vraag ook vaker af. Wat is nu geil. En wat is nu liefde.
In de woorden van Rupert Spira:

1000016233.jpg

In andere woorden: wanneer tussen twee mensen de 'jij' en de 'ik' verdwijnt, blijft liefde over als de onderliggende realiteit van beide. 2 personen aan de oppervlakte, 1 wezen in de diepte.

Ook bij je kindje: als alle schilden en pretenties van dit en die (denken) te zijn wegvallen tijdens een oprechte connectie van elkaar in de ogen aankijken: er zijn hier geen twee. Er is hier slechts 1: Je ziet jezelf. Er is alleen jezelf. Bij communicatie met de een is dat heel moeilijk te zien (door schilden/pretenties/botsende overtuigingen), bij communicatie met de ander (zoals een baby) veel makkelijker.

klxaasx

Belezen gebruiker
Wat is geil? komt dan woordje uit de slaapkamer?! Die slaapkamer waar het woord liefde heel erg centraal kan staan? huh wat ik snap je niet ik ken geen liefde.

StraatPiraat

Badass junkie
Wat is geil? komt dan woordje uit de slaapkamer?! Die slaapkamer waar het woord liefde heel erg centraal kan staan? huh wat ik snap je niet ik ken geen liefde.
Geil is wanneer ik lukraak 4 stukjes draadstang aan een bevestig en de douchekraan die ik eraan wil bevestigen direct waterpas hangt.

Of gewoon ik nu. Dat ook. Zonder bovenstaande gebeurtenis.

Wauzeling

Belezen gebruiker
Gevraagd aan ChatGPT:
Het woord “geil” heeft in het Nederlands twee verschillende betekenissen, afhankelijk van de context.

1. Oorspronkelijke betekenis: Het woord “geil” komt oorspronkelijk van het Middelnederlandse woord “geil,” wat “weelderig” of “vettig” betekende. Het werd gebruikt om planten of dieren te beschrijven die welig groeiden of erg vruchtbaar waren. In deze context had het dus een positieve betekenis en ging het over overvloed of bloei.

2. Moderne betekenis: Tegenwoordig wordt het woord “geil” veelal gebruikt in informele taal om seksuele opwinding of lust te beschrijven. Dit is een informele en vaak wat platvloerse manier om naar seksuele verlangens te verwijzen. In die zin heeft het woord een meer negatieve of vulgaire lading gekregen dan het oorspronkelijk had.

Eerst volgende die zegt dat ie geil is, bedoeld dus eigenlijk dat ie aan het opbloeien is in de wei terwijl die 2 koeien ziet die erg vruchtbaar zijn!

Dopester

Bewuste gebruiker
Geil: juiste muziek op de juiste plaats onder de juiste invloed met de juiste fantasieën in je achterhoofd 😏😄

Wauzeling

Belezen gebruiker
Geil: juiste muziek op de juiste plaats onder de juiste invloed met de juiste fantasieën in je achterhoofd 😏😄
Wij hadden dit een keer op een random wauzen avond met vrienden dat willekeurig het Wii main menu themesong in een playlist stond. De nostalgie en kalmte bij iedereen was ongekend :relaxed:

Dopester

Bewuste gebruiker
Haha geweldig! 😄 ja dat gebeurt dus met de juiste tune, in de juiste vibe, op de juiste plaats, met de juiste mensen 🤭. Nostalgie 😏

StraatPiraat

Badass junkie
Ik word herinnerd aan het drugs maken je gay topic. Sluit me daar nog steeds bij aan, de hornyness van stimulaten kan je prikkels van opwinding wel wat verbreden haha

Dopester

Bewuste gebruiker
Ik word herinnerd aan het drugs maken je gay topic. Sluit me daar nog steeds bij aan, de hornyness van stimulaten kan je prikkels van opwinding wel wat verbreden haha
That does’nt make you gay 😄 betekent alleen maar dat je sensueel en oké bent in je eigen lichaam. Ik ben een hetero vrouw, maar goddamn wat kan ik opgewonden raken van sommige dames 🤭🤭🤭🤫

Wauzeling

Belezen gebruiker
Maat van mij vertelde dit ook aan mij dat hij dit ervaarde met z’n pep binges, persoonlijk heb ik dit zelf nooit ervaren of überhaupt aan gedacht. Maar goed, kan zeker begrijpen als je overgestimuleerd en bere geil bent dat je losser wordt

Dopester

Bewuste gebruiker
Maat van mij vertelde dit ook aan mij dat hij dit ervaarde met z’n pep binges, persoonlijk heb ik dit zelf nooit ervaren of überhaupt aan gedacht. Maar goed, kan zeker begrijpen als je overgestimuleerd en bere geil bent dat je losser wordt
Haha ja dat zijn dingen die je vooral ervaart als je wat “losser” bent idd 😄. Maar op dat moment is dat toch een geweldig gevoel om zo’n sensuele ervaring te hebben met iemand die net zo geil is als jij bent op dat moment 😄 geen stress, geen onzekerheid, totale overgave 😋

StraatPiraat

Badass junkie
Tis ook helemaal niet dat ik na een nakkie of bommetje ineens onwijs graag worst lust. Maar als we toch boerenkool eten is het misschien niet verkeerd erbij

Bovenaan