Wakker blijven na kleine dosis pep

djbarryv

Newbie
Ik heb dus het volgende voor: Ik ben al toch een 6 jaar bezig met speed. Hierbij was het eerst gewoon weekendgebruik ( 1keer/maand). Naarmate de volwassenheid dichterbij kwam, m'n 18 lentes is het alleen maar bergaf gegaan, en zit ik dus nu met een dagelijkse snuifbezigheidstherapie.
Ma bon, tot daar niet echt mn vraag in duidelijk gemaakt. Sinds een 4 jaar is het dus dagelijks gebruik, en de speed komt sinds de dag dat ik er mee begon tot heden van dezelfde dealer.
Mijn dosissen zijn per week ongeveer om enbij 5 gram per week.
Ik eet makkelijk,drink voldoende, geen problemen met het werk, vitamientjes etc., maar sinds 9 dagen ben ik mijn dosis gaan verminderen naar ongeveer 3 gram.
Nu zit ik met het probleem dat ik al 6 dagen de slaap niet kan vatten,terwijl al de rest gewoon blijft doorlopen(eten,drinken,vitamienen).
Heeft er iemand hier daar een verklaring voor? Want ik begin het wel vervelend te vinden, voor dan op het werk en mn uiterlijk dat ik met een serieus slaaptekort zit.
:confused:

djbarryv

Newbie
zeer waarschijnlijk caffeine. want van goeie pep blijf je echt niet bij weinig gebruik zo lang wakker. of je hebt meth gehad. erg lekker hoor. maar dat gaat je op zeker slopen bij geregeld gebruik. laat je middel testen. ik heb goeie sowieso modknip

Laatst bewerkt door een moderator:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
zeer waarschijnlijk caffeine. want van goeie pep blijf je echt niet bij weinig gebruik zo lang wakker. of je hebt meth gehad. erg lekker hoor. maar dat gaat je op zeker slopen bij geregeld gebruik. laat je middel testen. ik heb goeie sowieso modknip
Alsof je van caffeine langer wakker blijft dan van amfetamine, wat een bullshit zeg!

Laatst bewerkt:

Fool

Badass junkie
Alsof je van caffeine langer wakker blijft dan van amfetamine, wat een bullshit zeg!
Nouja, cafeïne werkt natuurlijk wel op de adenosine receptoren van je hersenen (de receptoren het meest verantwoordelijk voor je moeheid). Als je normaal geen cafeïne drinkt, maar pep wegschuift als iemand die het per 100 gram koopt (zoals ik uit zijn post afleid), kan ik me best voorstellen dat je langer wakker blijft van een goede kop koffie dan een lijntje pep. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Nouja, cafeïne werkt natuurlijk wel op de adenosine receptoren van je hersenen (de receptoren het meest verantwoordelijk voor je moeheid). Als je normaal geen cafeïne drinkt, maar pep wegschuift als iemand die het per 100 gram koopt (zoals ik uit zijn post afleid), kan ik me best voorstellen dat je langer wakker blijft van een goede kop koffie dan een lijntje pep. :P
Heb je een punt, maar voor de meeste mensen geld dat je denk ik langer van de pep wakker blijft dan van cafeïne.

Fool

Badass junkie
Yep.

Al zit er nog wel een punt in zijn post, nu ik er over nadenk. Als je veel cafeïne ten opzichte van weinig amfetamine in je mengsel hebt zitten snuif je natuurlijk een behoorlijke dosering cafeïne weg voordat je aan een goede hoeveelheid amfetamine zit.

Bovenaan