• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Vreselijkste weed ervaring

maxpayne

Belezen gebruiker
wiet is soms best raar.. Wat het met je hoofd doet etc.. net harddrugs.

Meestal is het wel relax hoor, maar ik weet dat ik sowieso niet in een stad wil lopen met een wiethoofd omdat ik het gevoel heb dat iedereen me aan kijkt en dat ik me dan erg sukkelig gedraag. Nee dan kijk ik liever een filmpje met mijn vriendin :stoned: of ga ik een potje gamen dan omdat het dan intenser is. ik kan me dan heel goed inleven in een film dan.

Nee ik vind wiet/hash iets voor 's avonds als je echt niks meer hoeft te doen.

Zelf een keer van de spacecake helemaal de weg kwijt geraakt. Samen met een vriend van mij.
Het was al 6 uur geweest sinds de eerste hap space cake en ik spacede hem nog steeds zwaaaar. Toen vroeg ik of hij mij wilde herinneren dat ik over 5 minuten weg moest. Hij na ongeveer 5 minuten zeggen dat ik weg moet, ik kijk op de klok: is het 3 uur later :confused: ..

Hij begrijpt er ook niks van maar we hebben dus gelijktijdig 3 uur weggespaced terwijl dit voor ons gevoel 5 minuten was.

De spacecake was overigens veel te sterk gemaakt.

TrippyShit

Badass junkie
Wtf heeft dat er mee te maken :confused: Kankeren is een normaal nederlands woord en heeft niks met de ziekte te maken. Behalve heeft ook niemand het over jou tante of wie dan ook gezegd.

 kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Kankeren is een veelgebruikt woord ja, maar kijk er mee uit wanneer je het gebruikt. en kap alsjeblieft met te schelden naar elkaar jongens

En nu weer ontopic, verdere offtopic reacties worden gewijzigd.

maxpayne

Belezen gebruiker
ik ga vrijwel nooit 'bad' maar als ik dat ga, dan ga ik dat in het algemeen eerder van weed dan van paddo's. weet niet waarom. Paddo's zijn zoveel intenser maar ik heb met weed dat ik soms in een bepaalde loop kom waar ik bij paddo's zo weer uitkom omdat dat juist zo chaotisch is dat mijn stemming toch per minuut wel veranderd

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Curunir zei:
Wel een interessante report.

Verbaast mij altijd hoe mensen hasj/wiet kunnen onderschatten. Als ik bv. elke dag zou blowen zou dat echt mn hele leven op z'n kop zetten (ongeconcentreerdheid, vaag gevoel, ander eetpatroon, hoofdpijn etc.) en iedereen kent in z'n omgeving die gasten wel die zo leven met wiet: ze staan er mee op en ze gaan er mee naar bed.

Spacecake is ook altijd leuk: 'ja flikker er alles maar in, het is toch maar wiet'. Vervolgens ligt iedereen uitgeteld op de bank en gaat de helft van de mensen bad :wink: .

Tja ik had er geen ereging gehouden dat het effect erger zou zijn omdat ik toen 2 weken niet had geblowd na elke dag geblowd te hebben. Maar nu onderschat ik het dus echt niet meer, schrok toen wel dat wiet toch zo heftig kon zijn.

Maar ik denk dat ik dat het mede door die ervaring toen meteen gestopt was, was ik al van plan maar daarna wou ik echt een tijdje niet blowen, dus opzich is het perfect dat het zo ging :P

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik werd laatst ~1 uurtje paranoia dat mensen achter m'n rug om complotten smeedden om me belachelijk te maken toen ik spacecake op had, weet niet of dat door de cake komt of door mezelf. Was wel een hele fijne spacecake trouwens; Ik had enorme lachkicks en vond alles heel leuk, maar trippen zou ik het niet noemen.

Frank123

Wijs gebruiker
Ik had vanmiddag wel dat ik nergens zin in had, beetje het gevoel dat ik ieder moment kon kotsen. dat ik eventjes moest slapen , heb dat ook maar gedaan , en echt absoluut nergens zin in ... jammer.

maxpayne

Belezen gebruiker
hebben jullie well eens gehad dat de tijd bijvoorbeeld ineens drie uur verder is terwijl je 5 minuten dacht? :confused:

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
maxpayne zei:
hebben jullie well eens gehad dat de tijd bijvoorbeeld ineens drie uur verder is terwijl je 5 minuten dacht? :confused:

Als je goed stoned ben is dat volgens mij normaal heb ik ook altijd, helemaal als je ergens naar toe ga ofzo, denk je dat je al een halfuur aan het lopen ben of in de trein zit of wat dan ook maar dan ben je pas een paar minuten onderweg :tearsofjoy:
Maar ik vermaak me altijd dan met dingen om me heen en in me hoofd en dan valt het nog wel mee dan gaat het soms weer heel erg snel omdat je constant bezig ben.

xplusif

Experimenterende gebruiker
Heb laatst ruzie gehad en ging flink aan een joint heisen anders ging de adrenaline gevoel niet weg, ik begon geheid te trippen :stoned:

iraqio

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:
Extisi zei:
Hey piskind ga je nu in elk topic lopen kankeren? Er is een klaagtopic voor je sarcasme weet je.

M'n tante is aan kanker overleden.
mijn opa, mijn oma, 2 ooms en een tante van mij zijn er aan oerleden... en me nicht heeft 't nu.. het is gewoon een kankerziekte. wat maakt het nou uit dat anderen ermee schelden.. it won't bring them back youknow.. get over it.

ontopic. aan de ene kant heb ik medelijdenmet je en aan de andere kant ben ik blij voor je dat dit gebeurde :P Wiet is een mooie drug maar ook erg gevaarlijk. Dat je bad ging is aan de ene kant ook wel weer goed want nu blijf je ervan af. zo ben ik ook van me nicotineverslaving afgekomen. Had een maagzweer en bij elke peuk die ik nam werd ik kots en kotsmisselijk.

blowvaakblowveel

Experimenterende gebruiker
Andrew zei:
Ik kwam, ik las, ik lachte :tearsofjoy:
+1

Ontopic:
Meestal ik met vrienden ga smoken en er is een beginner bij die gaat overgeven is het toch best moeilijk om je lach in te houden als je dat hoofd ziet :tearsofjoy:
Maar ook ik ben wel eens misselijk geworden, een van mijn eerste keren toen ik heel moe was.
Waar ik verder ben gegaan ( heerlijk :hearteyes: ), ben jij gestopt, en omdat dat je doel was: top :stoned:

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
iraqio zei:
ontopic. aan de ene kant heb ik medelijdenmet je en aan de andere kant ben ik blij voor je dat dit gebeurde :P Wiet is een mooie drug maar ook erg gevaarlijk. Dat je bad ging is aan de ene kant ook wel weer goed want nu blijf je ervan af. zo ben ik ook van me nicotineverslaving afgekomen. Had een maagzweer en bij elke peuk die ik nam werd ik kots en kotsmisselijk.

Ik ben er blij mij dat ik bad ging :tongueout:
Lag ook aan de omstandigheden enzo misschien en blowde erg snel, ook dom natuurlijk, maarja ik blow nu af en toe, maar alleen onder invloed van andere middelen xtc bijvoorbeeld. En af en toe eentje in de weekend dat kan geen kwaad, rustig een jointje roken met maten blijft gezellig.

Angramar Temenos

Badass junkie
sosozz zei:
Hellraiser_[NL] zei:
ajo mietjes kan je nog geen eens tegen een blowtje:P

Nee sorry, ik kan alleen goed tegen cocaïne.... Dus?

Koop een taart en vier het.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
als iemand moet kotsen mag je lachen, als zij ook mogen lachen als jij ligt te kotsen.
Vrij logisch.

:kots:

Bovenaan