Vraagen Over Soort Paddos

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

paupie

Bewuste gebruiker
leuke chart :)

alleen jammer dat de azurescens er niet tussen staat. Vraag me af waar hoe ze die op de verschillende gebieden beoordeelt zouden hebben.

mattskovic

Wijs gebruiker
krijgen er nog mensen honger van dit topic ? ik wil graag die hawaiaanse proberen , die columbiaanse en als laatste die truffels voor op school ofzo :tongueout: ( wel eerst thuis proberen om te kijken hoe ik reageer )

psilocybine

Bewuste gebruiker
mattskovic zei:
krijgen er nog mensen honger van dit topic ? ik wil graag die hawaiaanse proberen , die columbiaanse en als laatste die truffels voor op school ofzo :tongueout: ( wel eerst thuis proberen om te kijken hoe ik reageer )
yep :hearteyes: kijg e helemaal sin in
:mrgreen: school ?
neem het van mij aan NIET doen :wave:

mattskovic

Wijs gebruiker
psilocybine zei:
mattskovic zei:
yep :hearteyes: kijg e helemaal sin in
:mrgreen: school ?
neem het van mij aan NIET doen :wave:

als jij het zegt :( :tongueout: maar die truffels geven toch weinig ofzelfs geen visuele efecten :grin: of klopt die chard niet 100% of verschilt het veel tussen persoon ? maar als nog

gime..gimee...GIMEEE :tongueout:

paupie

Bewuste gebruiker
je kan denk ik beter in de klas zitten met dikke visuals, dan met een hevige mindfuck denk :tongueout: dat is denk ik geen aanrader ^^

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
paupie zei:
je kan denk ik beter in de klas zitten met dikke visuals, dan met een hevige mindfuck denk :tongueout: dat is denk ik geen aanrader ^^

Volgens mij kun je bij beide de les niet meer volgen, studie is belangrijk jongeman!

Goanaut

Bewuste gebruiker
Waarom zou je dat sowieso willen doen. :') Toen ik btw met m'n ogen dicht psytrance aan het luisteren was middenin 'n truffel-trip, ging ik visueel toch best nog hard hoor! Ik heb bij zo'n momenten echt vaker dat ik m'n mond open doe, het lijkt wel alsof ik dan meer zuurstof nodig heb. Zit ik echt met open mond keihard door m'n mind te spacen met 200 km/u. :wink: Maar als ik gewoon m'n ogen geopend had en met iemand aan het praten was ging het wel inderdaad, apart gezichtsveld, heel scherp maar soms toch ook goed moeten kijken wat iets nou was. Wel zou ik die energy-balk nóg hoger plaatsen.. fuck man wat kreeg ik daar een energie van, heb ik nog nooit bij andere shrooms gehad. Mijn meest visuele trips heb ik inderdaad op Hawaiiaanse gehad, maar dat zal bij de meesten wel zo zijn.

mattskovic

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:
paupie zei:

Volgens mij kun je bij beide de les niet meer volgen, studie is belangrijk jongeman!

ja meneer :flushed: ik zal vanaf nu aan mijn best doen op school

*kijkt heel onschuldig*

sjaartrol

Bewuste gebruiker
kheb afgelopen week ns die Psilocybe mcKennai gedaan en toen gaan wandele in t bos in de ardenne... hehe was wel lache...
die ware helemaal nie midfucking, en egt wel visueel... n aanrader!

mattskovic

Wijs gebruiker
sjaartrol zei:
kheb afgelopen week ns die Psilocybe mcKennai gedaan en toen gaan wandele in t bos in de ardenne... hehe was wel lache...
die ware helemaal nie midfucking, en egt wel visueel... n aanrader!

intresting very intresting

paupie

Bewuste gebruiker
ik heb net een portie kaalkopjes gehaald, maar ik weet niet precies hoe sterk ze zijn en of ze veel mindfuck of visuals hebben. Iemand ervaring met deze paddestoeltjes?

sjaartrol

Bewuste gebruiker
paupie zei:
ik heb net een portie kaalkopjes gehaald, maar ik weet niet precies hoe sterk ze zijn en of ze veel mindfuck of visuals hebben. Iemand ervaring met deze paddestoeltjes?

kaalkopjes?

dus P semilanceata??? zelf geplukt ofzo?

ge moet er dan in ieder geval een 100tal van ete naart schijnt als ze zelfgeplukt zijn (hebbik ns hore vertelle)

paupie

Bewuste gebruiker
ik weet de latijnse naam niet. De man in de smartshop noemde ze gewoon kaalkopjes :tongueout:. En lijkt me niet dat je er heel veel van moet eten. Want zoveel zitten er nou ook weer niet in het zakje en het is gewoon 1 hele portie.

paupie

Bewuste gebruiker
nu ik ze is goed bekijk zijn het er inderdaad wel aardag wat (ik tel ongeveer 30 hoedjes ofzo), maar ze zijn gedroogd, dus lijkt het niet zoveel want die dingen zijn echt klein. En ze ruiken naar tenenkaas :( dus ze zullen ook wel niet al te best smaken. Maja, ik heb een sterke maag en kan andere soorten ook gewoon zonder iets erbij opeten dus :wink:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan