• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

25E-NBOH: Recreationele LSD of legale DOC

Metalcored00d

Bewuste gebruiker
Wie? Your's truly, man van 34j, ong 75kg. Wat? 2 blotters van 1.2mg. Waarom 2? Omdat de 2 comments bij de vendor beide zeiden dat 1 dosis te weinig was en ook op de meeste reddit posts enz. leken de mensen eerder richting 1800 a 2000ug te gaan.

16u45 —> sublingual
licht bitter, na 10min begint tong raar te voelen.

17u —> Holy crap! Geen idee of dit placebo is, maar er beginnen precies al contouren rond letters te komen! Vanaf dat ik die eerste effecten gewaar werd na een luttele 15 minuten, zette ik 1200micrograms op en ging naar buiten. Ineens erg toepasselijke muziek voor dit middel, vroeg me oprecht af of de bandnaam over dit middel ging. Ik was erop voorbereid dat dit middel erg actief zou kunnen worden, dus ik had 2 liter water bij en besloot dat het ondergaan van de zon in de stad een leuke overgang zou zijn. Buiten werden de dingen in de achtergrond eerder wazig en traanden mijn ogen nogal. Het was dus begonnen :wink:.

Ik had een buikgevoel dat elektrisch licht en architectuur op een chemisch middel meer tot zijn recht zou komen dan planten, maar dit wil ik graag binnen een paar weken onderwerpen aan een tweede experiment tijdens een herfstwandeling!

Goed, daar liep ik dus met 2 blotters onder mijn tong met een vrij acute come-up: visueel was er geen twijfel aan dat het zwaar aan het inkicken was: ik kreeg eerst kleurrijke lichtflitsen te zien en had doorheen de rest van de avond het gevoel dat het universum overal paparazzi had neergepoot, want alles bleef maar flitsen en regenbogen gooien :grin:.

Ik merkte een paar angstjes op waar ik op LSD mogelijks heel slecht op zou hebben gereageerd: ten eerste had ik heel even de indruk dat ik ging moeten braken. Toen mijn aandacht daarnaar toe ging, merkte ik dat op en lette “gewoon” op iets anders en tegen dan sprong er een visual of iets anders voor mijn ogen waardoor het zichzelf allemaal opving.

Ik was ook even bang voor de vasoconstrictie, maar moet zeggen dat ik dit vooral tijdens de come-up gewaar werd: mijn hart ging duidelijk sneller en ik voelde een lichte druk op mijn borstkas en voelde me over het algemeen warm en koud tegelijk. Had heel de avond moeite om het comfortabel warm te krijgen en dus had ik een impuls om me in te duffelen in dekentjes en dit voelde geweldig, maar ik kon de rust niet vinden om te blijven liggen, dus ben ik blijven wiegen en wiebelen in bed totdat ik uiteindelijk in slaap viel rond 5u.

Mijn laatste vrees was op het toilet: net als met LSD of met andere middelen kun je soms een “vervelende” blaas hebben: het precies niet goed aanvoelen of ie nu leeg is of niet, of alsof je constant moet gaan, maar er niks uit krijgt… Op het toilet merkte ik op dat ik door de leidingen heen mensen van overal kon horen en mij onmogelijk kon concentreren op de taak plassen (ik heb verschrikkelijke plasangst en versteen zodra ik teveel geluid rondom de deur hoor). Het interessante is dus dat ik hier op LSD gegarandeerd slecht op zou gaan en onmogelijk van dat gevoel zou kunnen afstappen. Hier werd het opgemerkt, gevoeld en aan de kant geschoven. Het voelde bijna als een middel dat mij toonde hoe LSD “hoort” te voelen, en hoe ik LSD al heb mogen ervaren, ondanks haar mijns inziens onbetrouwbare karakter.

En hier kom ik aan bij de essentie van wat dit middel mij gisteren toonde: dit doet wat ik van LSD wil, zeker om met 2 te nemen. Ik ben 100% overtuigd dat dit op seksueel vlak even krachtig is als Molly! Op visueel vlak kwam het tot een hoogtepunt dat volgens mijn gevoel slechts geëvenaard werd door een hoge dosis LSD (+/-300ug) of een dosis psilohuasca. Maar tegelijkertijd voelde het qua headspace als een heel lichte dosis (80ug?). Je kan het misschien het best vergelijken met pakweg 45mg 4-HO-MET qua visuals gepaard met een “machinale” energie van 15mg 4F-MPH erbij. Alles is erg erg helder en ik besefte enkele keren dat ondanks de helderheid, mijn eigen ego of mijn lichaam an sich niet alles kon bevatten of opmerken. Anders gezegd: los van de “gemakkelijke” headspace word je nog steeds gekatapulteerd naar een andere dimensie, dus te midden op straat is dat niet zo wenselijk en de stimulatie zorgde er dan weer voor dat uren in een kamertje zitten zoals op paddo’s ook moeilijk werd door de restless legs. Dus eigenlijk heb ik van bepaalde momenten van de trip het gevoel dat ik de essentie heb gemist door te onrustig te wezen. Je kent dat wel, je zit op wc en begint heel intense cev’s te krijgen, beslist om snel in bed te liggen om je daaraan over te geven en tegen dat je in bedje ligt is het weer even radiostilte. Maar dat heb ik elk middel weleens en dan berust ik in het karakter van de golven: komt op en gaat weer.

Dit is nog steeds een phenethylamine —> een afgeleide van 2C-E, toch?, dus zoals destijds met 2C-B-FLY wou ik de “spiegel test” nog eens proberen. En ja hoor: binnen de seconde vervormde mijn gezicht: ik werd een Inuit, een Kelt, een krijger, … Soms bredere kaken, soms zachtere lijnen. Soms meer baard of minder, maar steeds diezelfde ogen. Dus het was voor mij duidelijk dat ik naar alternatieve versies van mezelf keek, of door de eeuwen heen? Of toevallig mensen die net op dat moment ook aan het trippen waren en in de spiegel keken? :grin:

Wat is het dus wel: zeer zeker recreatief en richt zich meer op extrospectie dan introspectie. Tegelijkertijd heb ik al gezegd dat ik soms eens zin heb om “gewoon” recreationeel te trippen en daar dient dit goedje echt wel voor. Ik ben al de hele tijd bezig om dit met LSD te vergelijken, maar het schiet mij net te binnen dat dit middel evengoed kan beschouwd worden als een DOC die wel nog mag… En makes sense want daar was ik ook grote fan van!

Ik vond van AL-LAD dat het in de buurt kwam, maar de body load was te hoog tegenover de effecten. Bij zowel als 2C-E en MAL had ik datzelfde gevoel.
Ik heb nog 3 lysergamides die ik wil testen in de komende weken / maanden in diezelfde zoektocht: 1cP-AL-LAD (was een sample), LSZ en 1cP-MiPLA.

Dus euhm tja, mijns inziens een zeer geslaagd experiment en zeker voor herhaling vatbaar! Maar de volgende keer zou ik het als volgt inplannen: rond de middag onder de tong leggen en aan een grote boswandeling beginnen en tegen de piek terug naar huis gaan voor een lange “kuch” lichamelijke ervaring… En dan tegen een uur of 2 wel in slaap kunnen vallen.

Terwijl ik dit schrijf, heb ik duidelijk nog een afterglow, totaal geen kater gevoel. Wel moe en rusteloos tegelijk, zoals na LSD of Borax, same diff.

Dus een zeer geslaagd experiment en ben mij er volledig van bewust dat dit een onbekend goedje is, dus meer dan 3x per jaar zou ik dit niet nemen…

En zoals gewoonlijk, sorry voor de ramblings :wink:

Laatst bewerkt:
Bovenaan