Vraagen Over Soort Paddos

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
L

Lid 3285

Gast
Ik weet dat er best veel soorten paddo's zijn, en dat elke soort anders of sterker/swakker is dan de andere.
Tot nu toe heb ik maar Psilocybe Cubensis geprobeerd (7 keer) dus de Mexicans.

Ik wil eigenlijk een meer visueel trip dus wat vinden jullie dat het best soort paddo voor mij is?
Ik zat over hawaians te denken omdat ik heb gelezen dat ze best visueel sterk zijn?

Ten tweede, heeft iemand van jullie deze paddo's ooit geprobeert:

http://mush-e-mart.com/index.php?main_p ... cts_id=189

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hawaiaanse zijn visueel lekker sterk ja, denk je misschien te sterk voor jou ? Gewoon een halve portie pakken en enjoy :tongueout:

L

Lid 3285

Gast
Psycho_Chrono zei:
Hawaiaanse zijn visueel lekker sterk ja, denk je misschien te sterk voor jou ? Gewoon een halve portie pakken en enjoy :tongueout:

Dat weet ik helaas nog niet :tongueout: Kan iemand mij mischien vertellen hoe veel sterker de hawaians zijn?

Dus 30 gram mexicans tegen 10 gram hawaians

azgaza

Badass junkie
Hawaiiaanse zijn gewoon wat sterker, visueler, dieper, intenser. Het is alsof je dieper in de trip gaat.

tom

Newbie
Shroomie zei:
met hoeveel g hawaiaanse zijn 20g mexicaanse ongeveer gelijkwaardig?

mexicaanse porties krijg ik altijd in 30-35 gram aangeleverd, hawaiiaanse altijd in 10-15 gram.Gedroogd in 7-8 gram. Als ik een halve hawaiaanse portie zou pakken, zou dit VOLGENS MIJ, wat ik gewend ben, ongeveer overeenkomen.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Hawaaiiaanse zijn inderaad lekker visueel.
Ik weet niet of ze ook Colombiaanse hebben bij jouw smartshop, die zou ik je zeker aanraden die zijn net iets meer als de mexicaanse. (kun je gewoon een hele portie van pakken)

En anders lekker voor de hawaaiianse gaan. Als je al 7 trip ervaringen hebt moet je die echt wel aankunnen.

Goanaut

Bewuste gebruiker
20 gram Mexicaanse == 7 gram Hawaiiaanse ongeveer.

FF 'n vraagje tussendoor.. als ik straks (donderdagmiddag) bij Sirius verse shrooms ga halen, blijven ze zeker geen 2 hele dagen goed tot zaterdagmiddag he? (zonder koelkast!) Of moet dat toch wel lukken.. En zo niet, lukt het dan wel met ongeveer 24 uur?

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hawaiiaanse kunnen heel slecht zonder koeling. Zeker als het warm is gaan die zo verloren dus zou ik MAXIMAAL 24 uur zonder koeling bewaren en zelfs dat is eigenlijk al te lang. De paddestoelen die het langste zonder koeling kunnen zijn de trufffels ofwel Philosopher Stones. Deze kun je wel een behoorlijke tijd buiten de koeling bewaren omdat deze minder vocht bevatten (slechts 40%).

azgaza

Badass junkie
Spirit Quest zei:
Hawaiiaanse kunnen heel slecht zonder koeling. Zeker als het warm is gaan die zo verloren dus zou ik MAXIMAAL 24 uur zonder koeling bewaren en zelfs dat is eigenlijk al te lang. De paddestoelen die het langste zonder koeling kunnen zijn de trufffels ofwel Philosopher Stones. Deze kun je wel een behoorlijke tijd buiten de koeling bewaren omdat deze minder vocht bevatten (slechts 40%).

Instabiele dingen. Bevatten ook vooral psilocine geloof ik.

Maar als je nét iets sterker wil dan mexicaanse, doe dan equadoriaanse, die zijn wel iets sterker, iets visueler, iets duisterder qua gevoel, maar nog evenarend aan hawaiiaanse. De tussensoort dus.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Spirit Quest zei:

Alrighty.. maar gaat alleen de smaak etc. achteruit, of heb je ook een veel minder heftige trip als je ze 1 of 2 dagen niet gekoeld bewaart? Aangezien ze bij het drogen ook veel vocht verliezen, maar niet hun kracht uiteraard.

azgaza

Badass junkie
Goanaut zei:
Spirit Quest zei:

Alrighty.. maar gaat alleen de smaak etc. achteruit, of heb je ook een veel minder heftige trip als je ze 1 of 2 dagen niet gekoeld bewaart? Aangezien ze bij het drogen ook veel vocht verliezen, maar niet hun kracht uiteraard.

Als je ze in warm weer een dagje in hun bakje bewaard buiten de koelkast worden ze zwart. Hawaiiaanse dus. Zelf gehad, toch gegeten, en ook de hele trip maagpijn gehad. Wel sterke trip trouwens nog. Niet aan te raden om ze buiten de koelkast te bewaren, koop ze anders de dag dat je ze gaat eten.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Nja ik wil eigenlijk vrijdags naar Maastricht, en dan zaterdag (binnen 24 uur later) beginnen met trippen, maar dat is dus al tricky.. Op zaterdags naar Maastricht treinen kost geld =P

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Goanaut zei:
Nja ik wil eigenlijk vrijdags naar Maastricht, en dan zaterdag (binnen 24 uur later) beginnen met trippen, maar dat is dus al tricky.. Op zaterdags naar Maastricht treinen kost geld =P

Daar heb ik ook ooit een keer mee gezeten en de hele simpele oplossing daarvoor is een goede KOELTAS/ of nog beter koelboxje natuurlijk beide wel met een koel elementje wat een nacht in de vriezer heeft gelegen. Wel even een handoekje ofzo tussen de paddo's en het koelelement.
succes !

Goanaut

Bewuste gebruiker
Nja daar dacht ik vanavond op m'n werk ook opeens aan.. ik denk dat ik ze straks (vrijdagmiddag) koop en vervolgens thuis leg met wat koelelementen eromheen enzo... moet te doen zijn toch? Voor 24 uurtjes.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Goanaut zei:
Nja daar dacht ik vanavond op m'n werk ook opeens aan.. ik denk dat ik ze straks (vrijdagmiddag) koop en vervolgens thuis leg met wat koelelementen eromheen enzo... moet te doen zijn toch? Voor 24 uurtjes.

Kan best, maar het allerbeste is in de koelkast, maar ik neem aan dat je ouders het niet vet vinden om paddo's in de koelkast te hebben. Leg ze ergens op de grond in je kamer met koelelementen eromheen of ijsblokjes erop. Wat ook helpt is het bakje draaien in een koude natte handdoek, deze wel om de 5 uur vervangen.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Goanaut zei:

Als je ze dan in een koeltas doet met elementen heb je gewoon een koelkast :grin: Heb je dat niet dan zou ik doen wat Psycho_Chrono zegt, en dan met koelelementjes eronder en/of op. (isoleer het zoveel mogelijk zodat de kou niet verloren gaat)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik heb vanmiddag Philosopher's Stones gehaald bij Sirius in Maastricht. Probleem opgelost dus want die dingen kunnen zelfs een paar weken zonder koelkast. Daar komt bij dat ik het niet morgenmiddag ga doen, maar vannacht al, samen met een vriend die het ook een leuk idee vond om te gaan trippen. Lekker met z'n 2tjes trippen dus.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Goanaut zei:
Ik heb vanmiddag Philosopher's Stones gehaald bij Sirius in Maastricht. Probleem opgelost dus want die dingen kunnen zelfs een paar weken zonder koelkast. Daar komt bij dat ik het niet morgenmiddag ga doen, maar vannacht al, samen met een vriend die het ook een leuk idee vond om te gaan trippen. Lekker met z'n 2tjes trippen dus.

Philosopher stone's zijn ook truffels toch? Die zijn inderdaad ook langer te houden! Wist niet dat je dat bedoelde! Ik was vandaag ook in de sirius trouwens, zo rond kwart voor 1 tot 2 uur :).
Hoe vond je de Sirius eigenlijk (kan me herinneren dat je erna vroeg in een ander topic).

Mijn aanwinst van vandaag is kratom :)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik was een uurtje later in de Sirius... Ja een mooie shop man! Ze hebben iets meer verschillende paddestoelen dan in Heerlen, en sowieso veel leuke hebbedingetjes en toestanden enzo. Die langharige dude die er zat vertelde alles fijn enzo.. Denk dat ik er wel vaker heen ga! Vanavond lekker truffels inderdaad ja. Helaas wel buiten.. kleedje meenemen en wat kleding en maar hopen dat het droog blijft.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik had nog een heel gesprek met de dude over spiritualiteit, ben er langer dan een uur geweest enzo, erg leuke gast, jammer dat we elkaar net hebben misgelopen ! Better luck next time :).

Die man wat er vandaag stond is er iedere vrijdag om de 2 weken, hij is ook de bevoorader van maastricht met paddo's, hij koopt alles bij de grossier en zorgt dat het in de shops komt. Er leuke gast en vriendelijk ook :)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Phieeeeeuw .. Jezus Christus wat was dat een lekkere trip. Het leek wel alsof ik mdma + paddestoelen tegelijk had.. niet normaal hoeveel energie ik kreeg van die mushrooms, heb ik nog nooit meegemaakt bij paddestoelen, en ik ben daar niet bepaald onervaren in. Goeie shit die philosopher's stones. Nu lekker 'n beetje aftertrippen. :wave:

BooYa

Belezen gebruiker
hehe
tampanensis vind ik persoonlijk de aangenaamste omda ge bijna geen kans ebt op een bad trip :)
tampanensis-cubensis-cyanencens-vliegenzwam
die volgorde is volges mij et best om paddo's te leren kennen

paupie

Bewuste gebruiker
BooYa zei:
hehe
tampanensis vind ik persoonlijk de aangenaamste omda ge bijna geen kans ebt op een bad trip :)
tampanensis-cubensis-cyanencens-vliegenzwam
die volgorde is volges mij et best om paddo's te leren kennen

tampanensis-cubensis-cyanencens-AZURESCENS-vliegenzwam

die azurescens zijn ook wel een aanrader. Best heftig, in kleine hoeveelheden al, maar wel interessant

azgaza

Badass junkie
Vliegenzwam is geen echte paddo want er zit geen psilocybine of psilocyne in en het is daarbij ook nog eens meer een delerium middel dan direct psychedelisch. Vind hem dus eigenlijk niet echt in het rijtje paddo's passen.
Maargoed.

Verder zou ik geen volgorde aanraden, het is gewoon voorkeur.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
azgaza zei:
Vliegenzwam is geen echte paddo want er zit geen psilocybine of psilocyne in en het is daarbij ook nog eens meer een delerium middel dan direct psychedelisch. Vind hem dus eigenlijk niet echt in het rijtje paddo's passen.
Maargoed.

Qua effect misschien niet direct, maar het is een zwam met 'mind-altering' powers en word daarom dus tot de paddo's gerekend.

Allolalie

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Maargoed.

Het woord paddo komt uit de tijd dat alle woorden er een -o achter kregen zoals, leipo en limbo, brabo... dus paddestoel werd paddo en ik merk nu opeens dat mijn verhaal niet klopt, slaat echt nergens op, sorry azgaza... toch te stoned missch.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik heb trouwens hard gekotst een kwartier na inname van die truffels.. Maar terwijl dat eraan zat te komen voelde ik me verder wel oke, en het was fijn toen het eruit was. Daarna echt een mega-heerlijke trip gehad.. over een maandje ofzo weer!

psilocybine

Bewuste gebruiker
ik heb el iets handigs denk ik :wink:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik moet wel zeggen, ik heb die colombiaanse 2 keer op, maar weinig van gevoeld, en mexicaantjes ben ik altijd heerlijk van de wereld. en truffels zijn voor mij gevoel ook altijd maar zwakjes. Dus ik weet niet hoeveel waarde ik nou aan hun ideeen moet hechten.

Hoe denken andere mensen hier over?

psilocybine

Bewuste gebruiker
colombianse sijn men pesoonlijke favo :flushed: net tussen in , niet te visueel en ook niet te xeinig equado sijn xel mee visueel mijn top 3 :
1 colombian
2 golden teache
3havvaiian

Therion

Newbie
kan goed kloppen, toen ik die "steentjes" op had, nauwelijks visuals, hier en daar mooiere kleuren. mn lichaam en geest daarentegen waren echterdusdanig in de war dat ik niets meer snapte, maar het maakte niet uit:)!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan