Vloeibare morfine

Mcrazy

Belezen gebruiker
Beste mensjes,

Ik wil vloeibare morfine proberen maar zonder te injecteren. Kan dit je ook op een andere manier innemen.

Hoor er graag van.

Groetjes,

Vicky Lee

OtherShore

Badass junkie
Morfine is oraal gewoon actief, maar ik weet niet of injectievloeistof veilig is voor oraal gebruik. Je hebt ook morfine drank (ook vloeibaar, zeker veilig voor oraal gebruik). Heb je iets specifieks staan? Want anders zijn tabletten of zetpillen ook een optie.

LionX

Badass junkie
Beste mensjes,

Ik wil vloeibare morfine proberen maar zonder te injecteren. Kan dit je ook op een andere manier innemen.

Hoor er graag van.

Groetjes,

Vicky Lee
Volgens het farmaceutisch kompas kan er ethanol als hulpstof in zitten. Niet heel gezond.
Er is een speciale morfine drank. Dat is er niet voor niets denk ik dan maar.

Morfine is een link goedje, kijk uit wat je ermee doet alsjeblieft.

OtherShore

Badass junkie
Volgens het farmaceutisch kompas kan er ethanol als hulpstof in zitten. Niet heel gezond.
Er is een speciale morfine drank. Dat is er niet voor niets denk ik dan maar.
De drank bevat ethanol, de injectievloeistof niet, want dat is een zoutoplossing. Zowel het drinken van kleine hoeveelheden alcohol als natrium lijkt met niet direct ongezond, maar wellicht zijn er andere hulpstoffen, dus check het label.

Mcrazy

Belezen gebruiker
De drank bevat ethanol, de injectievloeistof niet, want dat is een zoutoplossing. Zowel het drinken van kleine hoeveelheden alcohol als natrium lijkt met niet direct ongezond, maar wellicht zijn er andere hulpstoffen, dus check het label.
Bedankt voor je antwoord :) Okee ik snap het, heb me laten vertellen dat beetje onder de tong al genoeg is.

Laatst bewerkt:

Mcrazy

Belezen gebruiker
Dankjewel voor je antwoord! Fijn idd zal er mee oppassen er is me verteld dat je beetje onder de tong kan doen. Ik ga het hele spul nie in m'n mick douwen ofcorse. Behalve als ik echt derres wil. Ik hou je op de hoogte als ik nog leef.

Bovenaan