Als het nog in de blisterverpakking varpakking zit zal het nog wel werken.Hallo mensjes,
Ik heb dus morfine tabletten over de datum. 1 pak uit 2022 en eentje 2021, kan ik dit nog gebruiken?
Ik hoor het graag van jullie.
Fijne avond,
🥰🥰🥰
Over 10 jaar nog ... als het inderdaad maar luchtdichtverpakt is.Hallo mensjes,
Ik heb dus morfine tabletten over de datum. 1 pak uit 2022 en eentje 2021, kan ik dit nog gebruiken?
Fijne avond,
🥰🥰🥰
Recreatief, ja dat dacht ik dus ook. Ik had ook quetipine over de datum en de sterkte was minder. Maar voor de rest werkte het nog prima als ik twee tabletjes nam inplaats van 1. Alleen ik zag op internet dat er stoffen in kunnen zitten in medicatie die over de datum schadelijk kunnen worden voor organen.Wat is de reden dat je morfine wil gebruiken, echt tegen pijn of puur recreatief?
Da's zeker nog bruikbaar, al zeker die uit 2022, meeste medicatie dat 1 à 2j over datum is, verliest hoogstens qua sterkte, maar niet dat die medicatie plots gevaarlijker is.
Jaa het is helemaal luchtdicht.Over 10 jaar nog ... als het inderdaad maar luchtdichtverpakt is.
Owké, zelf 0 ervaring met morfine, wel met Tramadol, vond ik leuke roes, mr uiteindelijk meer stim gebruiker, met resultaat onaangeroerd flesje Tramadol en vol doosje 50mg pillen dat hier ligt n echt nul zin erin.Recreatief, ja dat dacht ik dus ook. Ik had ook quetipine over de datum en de sterkte was minder. Maar voor de rest werkte het nog prima als ik twee tabletjes nam inplaats van 1. Alleen ik zag op internet dat er stoffen in kunnen zitten in medicatie die over de datum schadelijk kunnen worden voor organen.
Ja ik heb onderhand met zoveel middelen gehad (heb je nou eenmaal als je al zeg 25 jaar van alles verzameld maar niet van alles opmaakt) dat ik wel eens iets nam van 10 jaar of meer en dat werkte nog zoals ik me van 10 jaar terug kon herinneren. Zelfs eens een 20 jaar oude DMT teruggevonden wat in een goedkoop plactic potje zat en zelfs voor zeker 10jaar in een schuur heeft gelegen. Maar wel droog, donker en praktisch luchtdicht. Nou... die werkt nog steeds als een trein hoor whaha en ik heb het geweten !! 🤪Owké, zelf 0 ervaring met morfine, wel met Tramadol, vond ik leuke roes, mr uiteindelijk meer stim gebruiker, met resultaat onaangeroerd flesje Tramadol en vol doosje 50mg pillen dat hier ligt n echt nul zin erin.
Heb dit ook hier met Quetiapine (vervaldatum 2022) en Mirtazapine (2021), werd vaker voorgeschreven, maar gebruik ze al meerdere jaren totaal niet meer voor wat ze dienen (bipolaire), maar echt zeer sporadisch als slaappil. En laatste doosje Mirtazapine was 30mg en 100pcs, die halveer ik vaak nog eens, dus ja het werk nog perfect, waarvoor ik het gebruik. Mijn huisarts zé zelfs dat dat geen kwaad kon.
Hierboven zeggen ze zelfs 10j😅
Ook afhankelijk vd bewaring e, waar velen hun medicijnen bewaren in de badkamer, wat ik kei onlogisch vind, is net de meest schommelende, warmste en vochtige ruimte.
Mja er zullen misschien wel medicijnen zijn waarmee je hier voorzichtiger mee moet zijn. Op voorhand vr desbetreffende medicatie nodig informatie inwinnen, maar echt jaar of 2 gaat da nihil zijn se.
Laat maar iets weten wat je ervaring was?😉
Heb daar eventueel ook bronnen van want dat heb ik nog niet echt gehoord maar zou ik wel graag meer over willen weten als dat echt zo is.Recreatief, ja dat dacht ik dus ook. Ik had ook quetipine over de datum en de sterkte was minder. Maar voor de rest werkte het nog prima als ik twee tabletjes nam inplaats van 1. Alleen ik zag op internet dat er stoffen in kunnen zitten in medicatie die over de datum schadelijk kunnen worden voor organen.
Haha ja logisch da je over dergelijke tijdspanne zoveel verschillende middelen, zowel drugs als voorgeschreven medicatie in handen krijgt en het ene middel gaat er al sneller door dan het andere.Ja ik heb onderhand met zoveel middelen gehad (heb je nou eenmaal als je al zeg 25 jaar van alles verzameld maar niet van alles opmaakt) dat ik wel eens iets nam van 10 jaar of meer en dat werkte nog zoals ik me van 10 jaar terug kon herinneren. Zelfs eens een 20 jaar oude DMT teruggevonden wat in een goedkoop plactic potje zat en zelfs voor zeker 10jaar in een schuur heeft gelegen. Maar wel droog, donker en praktisch luchtdicht. Nou... die werkt nog steeds als een trein hoor whaha en ik heb het geweten !! 🤪
Maar ook Tramadol wat zeker 5 a 8 jaar over datum heb ik genomen en kon echt niet merken dat de werking minder was. Zelfs wiet van meer dan 4 a 5 jaar oud of mijn 4-AcO-DMT wat ik zeker >20 jaar terug gekocht heb eens toen in redelijk wat grammen werkt echt nog perfect. Gedroogde paddo van meerdere jaren oud dat nog gewoon werkte waar ik wat van schrok haha... Maar ook dit alles dus wel droog, donker en min of meer luchtdicht!
Heb daar eventueel ook bronnen van want dat heb ik nog niet echt gehoord maar zou ik wel graag meer over willen weten als dat echt zo is.
Ik wil ze wel voor je testen 🤣Hallo mensjes,
Fijne avond,
🥰🥰🥰
Ja na 10 jaar, zou best kunnen hoor. Maar weet echt niet of dat wel zo verstandig is na 10 jaar 😂 en als je huisarts het zegt dat het na 1/2 jaar nog kan, dan zou het toch wel kunnen denk ik. Heb nu op het moment 3 morfine pillen op van 10mg. Dus ben benieuwd 😃😅🤣Owké, zelf 0 ervaring met morfine, wel met Tramadol, vond ik leuke roes, mr uiteindelijk meer stim gebruiker, met resultaat onaangeroerd flesje Tramadol en vol doosje 50mg pillen dat hier ligt n echt nul zin erin.
Heb dit ook hier met Quetiapine (vervaldatum 2022) en Mirtazapine (2021), werd vaker voorgeschreven, maar gebruik ze al meerdere jaren totaal niet meer voor wat ze dienen (bipolaire), maar echt zeer sporadisch als slaappil. En laatste doosje Mirtazapine was 30mg en 100pcs, die halveer ik vaak nog eens, dus ja het werk nog perfect, waarvoor ik het gebruik. Mijn huisarts zé zelfs dat dat geen kwaad kon.
Hierboven zeggen ze zelfs 10j😅
Ook afhankelijk vd bewaring e, waar velen hun medicijnen bewaren in de badkamer, wat ik kei onlogisch vind, is net de meest schommelende, warmste en vochtige ruimte.
Mja er zullen misschien wel medicijnen zijn waarmee je hier voorzichtiger mee moet zijn. Op voorhand vr desbetreffende medicatie nodig informatie inwinnen, maar echt jaar of 2 gaat da nihil zijn se.
Laat maar iets weten wat je ervaring was?😉
En? Wil het nog een beetje werken😁Ja na 10 jaar, zou best kunnen hoor. Maar weet echt niet of dat wel zo verstandig is na 10 jaar 😂 en als je huisarts het zegt dat het na 1/2 jaar nog kan, dan zou het toch wel kunnen denk ik. Heb nu op het moment 3 morfine pillen op van 10mg. Dus ben benieuwd 😃😅🤣
Nouuuuu die van 2021, voel ik langzaam opkomen. Nog nie helemaal hoe ik het verwacht, maar wel oké. Misschien heeft het even tijd nodig om in te werken. Heb nu 6 tabletjes van 10 mg op.En? Wil het nog een beetje werken😁
Update heb nu 7 morfine tabletjes op van 10 MG uit 2021, voel vrij weinig naast dat ik er slaperig van wordt 😂😂Hallo mensjes,
Fijne avond,
🥰🥰🥰
Ja dat is wel 1 van de werkingen haha. Maar morfine werkt oraal niet zo goed. De bioavailability is oraal erg laag als ik me goed herinner..Update heb nu 7 morfine tabletjes op van 10 MG uit 2021, voel vrij weinig naast dat ik er slaperig van wordt 😂😂
Ik dacht dat dat alleen met heroine was (di-accetyl-morfine), maar ook met gewone morfine dus?Maar morfine werkt oraal niet zo goed. De bioavailability is oraal erg laag als ik me goed herinner..
35 procent is heel karig inderdaad. Ik zou het snuiven dan, ik ga mezelf niet prikken.35% is niet echt veel zeg maar.
Oh vandaar ik heb er een aantal op en werken niet heel goed meer.Ja dat is wel 1 van de werkingen haha. Maar morfine werkt oraal niet zo goed. De bioavailability is oraal erg laag als ik me goed herinner..
Oh vandaar wordt er wel high van.Ja dat is wel 1 van de werkingen haha. Maar morfine werkt oraal niet zo goed. De bioavailability is oraal erg laag als ik me goed herinner..
Oké update. Heb nu 1 strip van 10mg en 10 pillen van 2022 genomen en merk ook vrij weinig. Wel moe en kan niet helder uit mn ogen kijkdn.😊😊😊😊Hallo mensjes,
Fijne avond,
🥰🥰🥰
Ik denk dat pillen sowieso minder snel en echt wauw inwerken, dan vloeistof per injectie, pleisters,...I guess.Nouuuuu die van 2021, voel ik langzaam opkomen. Nog nie helemaal hoe ik het verwacht, maar wel oké. Misschien heeft het even tijd nodig om in te werken. Heb nu 6 tabletjes van 10 mg op.
Dit dacht ik dus ook, dat morfine per injecties of pleisters effectiever is, directer in het bloed.Ja dat is wel 1 van de werkingen haha. Maar morfine werkt oraal niet zo goed. De bioavailability is oraal erg laag als ik me goed herinner..
Ik prefereer oxy boven bijvoorbeeld heroine. Van hero val ik, vanaf dat dosis lekker aanvoelt, alleen maar in slaap. Van oxy word k actief chill zeg maar net als van ODSMT alleen van oxy nog wat meer euforie maar wel weer korter. Maar dus zeker verslavend haha dus heb vooral oxy niet echt vaak in huisEn Oxycodon beduidend minder vr recreatief gebruik? Als ik het goed heb?
Heb er zelf geen ervaringen mee, maar dan zat ik met Oxydon totaal verkeerd qua effecten. Ja mbt O-DSMT, ondanks dat het een metaboliet van het medicijn Tramadol is, by far het slechtste wat ik al binnen heb gehad (staat hier al meermaals beschreven) en hierdoor ook geen Tramadol meer genomen. Dus kan ik het vergelijken met kortere euforische Tramadol-roes? Ach, als ik Tramadol hier al volledig links laat liggen, de rest uit die nest van opioïden boeit me al helemaal niet eigenlijkIk prefereer oxy boven bijvoorbeeld heroine. Van hero val ik, vanaf dat dosis lekker aanvoelt, alleen maar in slaap. Van oxy word k actief chill zeg maar net als van ODSMT alleen van oxy nog wat meer euforie maar wel weer korter. Maar dus zeker verslavend haha dus heb vooral oxy niet echt vaak in huis
Hahahahaha... uhmmm heb 90 morfine tabletten in een week op gekregen. Werking was idd wel minder ja. Vandaar.Ik moet gelijk aan The Wolf of Wall Street denken en de Qualudes 🤣
Zullen idd vast nog wel werken alleen werking kan minder sterk zijn. Mits goed verpakt. Zou hier iig niet van uitgaan en er gelijk 5 in je mik douwen🤣