Vier hier je clean-tijd mijlpalen

Brakka Mang

Badass junkie
Ik ben ruim 3 maanden vrij van coke met zero cravings :handok:
Daarnaast heb ik vorig jaar een ton van psychofarmaca gekickt en slik nu welgeteld 2 tabletjes en 1 harttablet dagelijks

Ik ben ruim 3 maanden vrij van coke met zero cravings :handok:
Daarnaast heb ik vorig jaar een ton van psychofarmaca gekickt en slik nu welgeteld 2 tabletjes en 1 harttablet dagelijks
Die kalender van jou die klopt niet helemaal hoor 😜

Jazz35

Wijs gebruiker
Lieve mensen, de vraag hoort niet in dit topic, maar ik weet even niet goed waar wel. Het is wel cleantijd gerelateerd, dus dit leek me de beste plek. Vandaag 65 dagen zonder bromazolam ( :dancer:) en vanochtend droomde ik dat ik al het spul dat ik hier thuis nog heb liggen weg wilde gooien, maar dat ik niet goed wist waar. In mijn droom was ik er allemaal pakketjes van aan het maken die ik probeerde te begraven.
Dit lijkt mij dus het juiste moment om het spul dat ik nog heb liggen (genoeg om heel Rotterdam een paar weken mee lam te leggen) weggooi. Door de plee spoelen lijkt me niet slim, dan leg ik dadelijk alsnog de stad plat. Gewoon in de prullenbak? Inleveren bij een apotheek? Wat doe je met grote hoeveelheden kneitersterke benzo's? Voelt op de een of andere manier niet slim om ze gewoon in de vuilnisbak te flikkeren. Of kan dat geen kwaad?

_shikantaza

Badass junkie
Lieve mensen, de vraag hoort niet in dit topic, maar ik weet even niet goed waar wel. Het is wel cleantijd gerelateerd, dus dit leek me de beste plek. Vandaag 65 dagen zonder bromazolam ( :dancer:) en vanochtend droomde ik dat ik al het spul dat ik hier thuis nog heb liggen weg wilde gooien, maar dat ik niet goed wist waar. In mijn droom was ik er allemaal pakketjes van aan het maken die ik probeerde te begraven.
Dit lijkt mij dus het juiste moment om het spul dat ik nog heb liggen (genoeg om heel Rotterdam een paar weken mee lam te leggen) weggooi. Door de plee spoelen lijkt me niet slim, dan leg ik dadelijk alsnog de stad plat. Gewoon in de prullenbak? Inleveren bij een apotheek? Wat doe je met grote hoeveelheden kneitersterke benzo's? Voelt op de een of andere manier niet slim om ze gewoon in de vuilnisbak te flikkeren. Of kan dat geen kwaad?
Apotheek is je best optie. Die hebben vaak een ton ofzo staan maar je kunt het ook bij de balie afgeven.

Toen ik afbouwde met Diazepam, maar nog Temazepam thuis had, had mijn verslavingsarts een recept voor Diazepam uitgeschreven met de opmerking dat ik mijn Temazepam in zou leveren. De held :)

Gewoon inleveren bij de apotheek idd. Maar echt een topper dat je dit nu gaat doen, echt heel goed💪💪💪

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik moet het alleen nog even uit alle hoeken en gaten tevoorschijn zien te toveren. Man, ik lijk wel een hamster, overal kleine voorraadjes. 🙈 :grinning:

Ja dat klinkt bekend....
Op de raarste plekken had ik het verstopt. Van achter de knop van de stortbak van de WC tot 'hidden in plain sight' achter een fotolijstje bij m'n ouders in de woonkamer.

Bizar eigenlijk 😅

Jazz35

Wijs gebruiker
Ja dat klinkt bekend....
Op de raarste plekken had ik het verstopt. Van achter de knop van de stortbak van de WC tot 'hidden in plain sight' achter een fotolijstje bij m'n ouders in de woonkamer.

Bizar eigenlijk 😅
Haha, zoooo herkenbaar!

Jazz35

Wijs gebruiker
Hopla. Drie maanden zonder Bromazolam. ☀️

Kost overigens geen enkele moeite. Dat spul zal ik écht nooit meer nemen. De Oxazepam met spanning is wel écht een stap nog. Daar ben ik mee bezig en kost gewoon net even wat meer tijd. Maar ook dat zal me uiteindelijk lukken!

1000084574.jpg

Laatst bewerkt:

Jazz35

Wijs gebruiker
Tien dagen zonder benzo's vandaag! Man man man, dit voelt als voor het eerst fietsen zonder zijwieltjes, als koorddansen zonder net! Bromazolam al een stuk langer, maar nu dus óók tien dagen zonder Oxazepam bij spanning. Ik durf nog niet te zeggen dat ik echt ben gestopt, want ik weet niet of het me gaat lukken bij al die spannende dingen die nog komen gaan. Maar ik heb toch maar weer een stop-app aangezwengeld nadat ik afgelopen week twee dingen zonder 'hulp' deed waar ik eerder écht nog een benzo voor had genomen. Dat lukte zowaar gewoon. Ik voelde me haast euforisch van trots en op een bepaalde manier blakend van zelfvertrouwen. Ik hoop alleen niet dat het een hypomanie is (want het slapen gaat ook wat achteruit en de onrust neemt toe). Vinger aan de pols dus, maar ik voel voor het eerst écht dat het me misschien wel eens zou kunnen lukken. Alsof er plots een hele trits kwartjes is gevallen in mij, na twee jaar lang leren, vallen, opstaan, worstelen, vechten, knokken om het los te laten en beter te worden. Zou het harde werk zijn vruchten hebben afgeworpen? Ik durf het bijna niet te geloven joh. En ook nog niet te beloven aan mezelf dus dat ik officieel gestopt ben. Maar! Het feit dat het zwart op wit staat maakt het een klein beetje echter. Misschien, heel misschien durf ik er straks zelf in te gaan geloven! Fake it Till you make-it. Zoiets? Hoe dan ook: een beginnetje van trots hier. :blueheart:

1000085284.jpg

Laatst bewerkt:

_shikantaza

Badass junkie
Man man man, dit voelt als voor het eerst fietsen zonder zijwieltjes, als koorddansen zonder net! Tien dagen zonder benzo's vandaag! Bromazolam al een stuk langer, maar nu dus óók tien dagen zonder Oxazepam bij spanning. Ik durf nog niet te zeggen dat ik echt ben gestopt, want ik weet niet of het me gaat lukken bij al die spannende dingen die nog komen gaan. Maar ik heb toch maar weer een stop-app aangezwengeld nadat ik afgelopen week twee dingen zonder 'hulp' deed waar ik eerder écht nog een benzo voor had genomen. Dat lukte zowaar gewoon. Ik voelde me haast euforisch van trots en op een bepaalde maniern blakend van zelfvertrouwen. Ik hoop alleen niet dat het een hypomanie is (want het slapen gaat ook wat achteruit en de onrust neemt toe). Vinger aan de pols dus, maar ik voel voor het eerst écht dat het me misschien wel eens zou kunnen lukken. Alsof er plots een hele trits kwartjes is gevallen in mij, na twee jaar lang leren, vallen, opstaan, worstelen, vechten, knokken om het los te laten en beter te worden. Zou het harde werk zijn vruchten hebben afgeworpen? Ik durf het bijna niet te geloven joh. En ook nog niet te beloven aan mezelf dus dat ik officieel gestopt ben. Maar! Het feit dat het zwart op wit staat maakt het al een klein beetje echter. Misschien, heel misschien durf ik er straks zelf in te gaan geloven! Fake it Till you make-it. Zoiets? Hoe dan ook: een beginnetje van trots hier. :blueheart:Bekijk bijlage 64888
Super 👍

Manu76

Badass junkie
1000019906.jpg
Deze ziet er goed uit! Laatste thc shot. Alcoholvrij hang ik ook rond de 465 dagen ondertussen, maar wel vaker de gedachte dat ik eens dronken wil worden. Ik weet niet of ik de 500 dagen zonder drank ga halen.
Kijken hoe het met me gaat als ik 500 dagen aan het programmeren ben. Ik zit nu rond de 40, maar kans is aanwezig dat ik er echt in ga komen!

Pistebully

Belezen gebruiker
Alcohol gisteren ingegaan. Wiet gelukkig al een tijdje. Geen last meer van! Nu het weekend drinken de kop in drukken.

Bijlagen

• Screenshot_20250415_190446_Quit Weed.jpg
    Screenshot_20250415_190446_Quit Weed.jpg
    55,4 KB · Weergaven: 9
  • Screenshot_20250415_190551_Sober Time.jpg
    Screenshot_20250415_190551_Sober Time.jpg
    64,6 KB · Weergaven: 9
Bovenaan