FerdFatoehaus
Badass junkie
1 maand sober precies
Wat moet je afbouwen dan?Officieel in herstel 😄 vanaf nu afbouwen, om de week therapie.
De therapiesessies 🤣Wat moet je afbouwen dan?
Hier moeten herbeginnen vanaf 245 dagen 🫠100 dagen in de pocket.
✌️
Oi dat is minder. Maar ik neem aan dat je jezelf wel herpakt? 💪Hier moeten herbeginnen vanaf 245 dagen 🫠
Ja hoor.Oi dat is minder. Maar ik neem aan dat je jezelf wel herpakt? 💪
Knap wel dat jij dat kan.Ja hoor.
100 dagen clean
245 dagen clean
007 dagen clean
Dus afgelopen jaar slechts 2x bescheiden dosis gebruikt en geen binge sessie van gemaakt.
Voel me er verder niet slecht bij.
Ook pas sinds een jaar.Knap wel dat jij dat kan.
Hier moeten herbeginnen vanaf 245 dagen 🫠
Ja en nee.Goed bezig toch. Een klein uitschuivertje moet wel eens kunnen.
Ja en nee.
Ja, wat is 1x gebruiken op 8maand nu?
Langs de andere kant, had gehoopt
- Er 12maand af te blijven
- Meer effect gehad te hebben
Blijkbaar hebben mijn receptoren echt wel nog meer tijd nodig om te herstellen, of het was slecht spul
Daarvoor 1x mini dosis gehad met voorafgaand 3maand pauze.8 maand zou toch best een mooie reset zijn voor de receptoren.
Daarvoor 1x mini dosis gehad met voorafgaand 3maand pauze.
Dus eigenlijk bijna 11maand pauze. Balen wel.
Zo kun je het ook zien.Dat balen is een leerproces en brengt je terug bij motivatie voor een nog langere pauze.
Zo kun je het ook zien.
Al vier ik elk jaar wel een witte Kerst. 😄
Welkom! En laat ik gelijk met de deur in huis (forum🤣) vallen. Je mag ontzettend trots zijn op jezelf!Hallo allemaal! Ik ben hier nieuw maar al wel een hele tijd clean! 🥳 en alles voor nú volledig onder controle! Zo fijn om te lezen hoe jullie elkaar steunen/helpen ❤️
Thankyou!! Ja ik ben ook zeker trots op mijzelf. How about you ?Welkom! En laat ik gelijk met de deur in huis (forum🤣) vallen. Je mag ontzettend trots zijn op jezelf!
Iets meer dan 6 maand clean van 3-MMC!🥳Thankyou!! Ja ik ben ook zeker trots op mijzelf. How about you ?
Oh lekker bezig zeg! Jij mag ook zeker heel erg trots zijn op jezelf 😌 ga zo door! Ervaar je verder geen problemen of iets? Ik kom van een GHB verslaving.. ongeveer 3 jaar 24/7 gebruikt. Drink heel sporadisch een wijntje maar verder helemaal niets! Toen ook bewust niet voor slaapmedicatie of iets gekozen. Beste keuze ooit. Ik slaap elke avond als een Roosje op eigen kracht. Dus ik mag niet klagen ❤️Iets meer dan 6 maand clean van 3-MMC!🥳
Daarnaast ook al een tijd gestopt met roken en gebruik ook geen alcohol of andere soorten drugs meer.

Is het dan wel zo verstandig morgen speed te gebruiken gezien dat soort van je Kryptonite is? 😅Morgen weer naar een feest en dan begin ik weer op 0, maar ik heb het toch 80 dagen volgehouden sinds het laatste feest op 5 augustus 💪💪💪
Langste record helemaal clean was 101 dagen. Nu wel veel andere drugs gebruikt in de tussentijd🫣
Maar aangezien speed echt mijn hoofdverslaving was wat ik jarenlang dagelijks gebruikte, ben ik wel trots dat ik nu weer zo'n lange tijd zonder heb gedaan👍
(dit is 1-na-langste tijd na die 101 dagen)
Bekijk bijlage 54826
Is het dan wel zo verstandig morgen speed te gebruiken gezien dat soort van je Kryptonite is? 😅
Niet dat ik weet. Oke fair. Enjoy your party 😁Dat had je van de week toch al gevraagd of was dat iemand anders? Had daar al uitgebreid op geantwoord iig.
We hebben nu veel minder gram dan normaal, kunnen niet bijhalen en ik heb nu niet zoals de vorige keer 2 weken vakantie erna waardoor het toen nogal uit de hand liep. Nu woensdag gewoon weer cursus en donderdag gewoon weer werken. Dus dat is wel een goede stok achter de deur.
Vorige keer was de kater zo heftig (niet zo gek na 3 nachten wakker en 10gram nat samen opgemaakt) dat ik dat echt niet meer wil en dat bij speed de nadelen dus meer tegen de voordelen begonnen op te wegen (itt bij coke waar dat nog niet zo is bijvoorbeeld).
Dus ook al was het mn kryptonite, heb er nu wel vertrouwen in dat het niet zo uit de hand loopt en ik heb verder ook niet echt veel behoefte/trek aan speed meer. Ik wilde eigk helemaal geen speed meer gebruiken maar 6-apb, maar dat werkte niet bij ons. Als dat had gewerkt dan had ik dat in het vervolg gewoon gebruikt op feesten en helemaal geen speed meer gewild verder. Wordt er daarna echt zo depressief van en het beïnvloedt zo de rest van de week erna. Daar heb ik geen trek meer in nu ik net zo leuk werk heb sindskort etc.
Werkt dat voor jou echt? Dat ik “moest” werken was voor mij echt geen belemmering om weer eens een nachtje te stimfappen hoor. Van middel veranderen trouwens ook niet. Wat ik in huis haalde ging op.Dat had je van de week toch al gevraagd of was dat iemand anders? Had daar al uitgebreid op geantwoord iig.
We hebben nu veel minder gram dan normaal, kunnen niet bijhalen en ik heb nu niet zoals de vorige keer 2 weken vakantie erna waardoor het toen nogal uit de hand liep. Nu woensdag gewoon weer cursus en donderdag gewoon weer werken. Dus dat is wel een goede stok achter de deur.
Vorige keer was de kater zo heftig (niet zo gek na 3 nachten wakker en 10gram nat samen opgemaakt) dat ik dat echt niet meer wil en dat bij speed de nadelen dus meer tegen de voordelen begonnen op te wegen (itt bij coke waar dat nog niet zo is bijvoorbeeld).
Dus ook al was het mn kryptonite, heb er nu wel vertrouwen in dat het niet zo uit de hand loopt en ik heb verder ook niet echt veel behoefte/trek aan speed meer. Ik wilde eigk helemaal geen speed meer gebruiken maar 6-APB, maar dat werkte niet bij ons. Als dat had gewerkt dan had ik dat in het vervolg gewoon gebruikt op feesten en helemaal geen speed meer gewild verder. Wordt er daarna echt zo depressief van en het beïnvloedt zo de rest van de week erna. Daar heb ik geen trek meer in nu ik net zo leuk werk heb sindskort etc.
Werkt dat voor jou echt? Dat ik “moest” werken was voor mij echt geen belemmering om weer eens een nachtje te stimfappen hoor. Van middel veranderen trouwens ook niet. Wat ik in huis haalde ging op.
Jij bent echt verkeerd bezig 🤗.Nouja we hebben nu maar 6 gram nat gehaald. Heb vanavond 12 bommetjes gevuld voor morgen de reis/feest.
En nog klein beetje over voor zondag en dan is het echt wel op.
Maandag en dinsdag uitbrakken (en slapen met benzo) en dan kan ik woensdagmiddag wel gewoon weer naar cursus. Met 6 gram nat kunnen we nu echt niet tot dinsdag doorgaan ofzo😅
Dat was ik 🙂Dat had je van de week toch al gevraagd of was dat iemand anders?
We spreken (bijna) allemaal uit ervaring. Je bent er klaar mee maar als iets ooit je zwak is geweest is het zo fucking makkelijk om vandaag te denken. “Jezus wat een lekker rush. Toch wel het beste, die pep! Stiekem vind ik het wel chill dat het wel weer kan!”Nou lekker positief weer. Ik ben er trots op en het geeft mij hoop. Als het nu met die speed al zolang lukt en dat ik er klaar mee begin te worden dan komt dat straks ook voor de andere drugs hopelijk.
Ieder zijn eigen proces. Als ik niks meer zou proberen en geen hoop meer zou hebben dan had ik het allang opgegeven en niet meer geprobeerd.
Maar aan de hand van de reacties de laatste tijd twijfel ik of ik nog wel zo open moet zijn of hier moet blijven posten. Snap dat er een kritische noot geplaatst moet worden soms en dat is prima. Maar als ik 80 dagen clean van iets ben en daar trots op ben ondanks alles en ik krijg alleen maar te horen dat ik slecht bezig bent voelt het voor mij een beetje als een hetze.
Ik ben nochtans nooit aanvallend naar jou. Alleen heb ik af en toe bedenkingen, en net zoals jij je afvraagt of je wel nog zo open moet blijven posten vraag ik mij af waarom ik vragen stel aan je.Nou lekker positief weer. Ik ben er trots op en het geeft mij hoop. Als het nu met die speed al zolang lukt en dat ik er klaar mee begin te worden dan komt dat straks ook voor de andere drugs hopelijk.
Ieder zijn eigen proces. Als ik niks meer zou proberen en geen hoop meer zou hebben dan had ik het allang opgegeven en niet meer geprobeerd.
Maar aan de hand van de reacties de laatste tijd twijfel ik of ik nog wel zo open moet zijn of hier moet blijven posten. Snap dat er een kritische noot geplaatst moet worden soms en dat is prima. Maar als ik 80 dagen clean van iets ben en daar trots op ben ondanks alles en ik krijg alleen maar te horen dat ik slecht bezig bent voelt het voor mij een beetje als een hetze.