Ik was altijd antidrugs

en moest hier ook helemaal niks van weten.
Op mijn 25ste zat ik al 3 jaar volledig is de wao omdat ik een dubbele whiplash heb. Ik lag in die tijd 16 uur per dag op bed en kon niks meer, had geen sociaal leven meer alles was naar de klote
Ik was druk bezig met het revalideren totdat een arts tegen me zei;"ik wil dat je elke dag een jointje oprookt als pijnstiller."
Ik had toen al 3 jaar lang zware pijnstillers geslikt maar die werkten niet meer omdat mijn lichaam er immuum voor was geworden.
Ik s'avonds de stoute schoenen toch maar aangetrokken en een jointje gerookt
Zo wat was dat heeeeerlijk

Ik sliep voor het eerst weer een hele nacht door omdat mijn spieren super ontspannen waren en dus geen pijn had.
Sindsdien volg ik braaf het advies van de arts op en het werkt!!!
Ik kan weer stappen wat ik van mijn 16 e niet meer kon door de eerste whiplash.
Ik ben weer hele dagen aan het werk, kan mijn eigen huishouden weer helemaal aan. En ben ook nog gezellig voor mijn vriend en bekenden zonder s;avonds totallloss te zijn.
Ik heb 9 jaar niet goed kunnen functioneren door de klachten die ik had door 1 joint op een dag ben ik weer de oude
Ik maakte me zorgen hoe verslavend wiet roken was dus besloot ik om er eens mee te stoppen en te kijken hoe het dan met me ging.
Ik viel direkt de eerste week in een diep gat en alle klachten kwamen terug.
Dit doe ik dus de eerste tijd mooi niet meer. Doordat ik weer normaal kan functioneren en geen pijn meer heb ben ik zooo gelukkig geworden

.
Geef mij dus maar elke dag een jointje dan een zware pijnstiller want een pijnstiller blijft ook 9 maanden in je lichaam hangen en is veel schadelijker voor je dan wiet

Ik hoop zo nog lang en gelukkig te leven en ik ben de arts die me dit advies gaf nog elke dag super dankbaar