Deze mod heeft een twijfelmomentje. Ik heb zaterdag fissa en we gaan wss wel een pilletje nemen (of niet) (maar vast wel). Dus ik heb van die rottige dingen van 90mg getest. Ik (en mijn vriendinnetjes) weeg/wegen rond de 60-65 kilo. Wat is dan het beste? Er een stukje afbijten, weggooien en dan maar 80% van het pilletje innemen? Of hem in tweeën breken, de ene helft nemen en zo'n 3 kwartier later de andere helft innemen? Ik kan ze niet in kwartjes snijden, want het zijn paddestoel-vormpjes.
Ik heb zelf nog 1 pilletje van 150mg en die neem ik gewoonlijk in halfjes, dus voor mezelf gaat dat net. Maar ik moet ook even goed m'n vriendinnetjes instrueren, ik geef hen tenslotte die troep en ze hebben niet zo veel ervaring. 90mg is echt een kutdosis, net te veel denk ik met ons gewicht om in één keer te nemen.
Adviezen?
Ik heb zelf nog 1 pilletje van 150mg en die neem ik gewoonlijk in halfjes, dus voor mezelf gaat dat net. Maar ik moet ook even goed m'n vriendinnetjes instrueren, ik geef hen tenslotte die troep en ze hebben niet zo veel ervaring. 90mg is echt een kutdosis, net te veel denk ik met ons gewicht om in één keer te nemen.
Adviezen?