Hallo allemaal,
Afgelopen weekend heb ik met een vriendin samen een halfje xtc geslikt (we hebben het dus niet overdreven gebruikt). Nu willen we het aankomende weekend weer gaan gebruiken. Nu vroeg ik me af is dit erg slecht?
We hebben op 31 December ook nog een feest waar we ook weer gaan gebruiken.
Ik vroeg mij dus af of dit niet teveel op elkaar is?
Alvast bedankt voor de reacties.
Afgelopen weekend heb ik met een vriendin samen een halfje xtc geslikt (we hebben het dus niet overdreven gebruikt). Nu willen we het aankomende weekend weer gaan gebruiken. Nu vroeg ik me af is dit erg slecht?
We hebben op 31 December ook nog een feest waar we ook weer gaan gebruiken.
Ik vroeg mij dus af of dit niet teveel op elkaar is?
Alvast bedankt voor de reacties.

Tuurlijk moet iedereen voor zich uitmaken wat ie aankan en hoe ie het beleefd en daarop anticiperen. De hoeveelheid alcohol ik tussendoor drink is ook gewoon pak minder dan je anders drinkt bij nachtje uit, ik heb er echt geen alcohol bij nodig, maar water en cola smaakt eerste uren gewoon niet en beter nog biertje drinken dan helemaal niets en tuurlijk is het nemen van xtc geen dagelijks iets, nu reeds 3.5maand sinds laatste keer, omdat ik ook meer bezig ben met hallucinogenen nl lsd, salvia, 2cb, kratom,...daar heb ik persoonlijk nog meer genot van en gaat dieper, allé kratom is eerder soft