trippende dames

Ik vraag me af of er ook veel dames zijn die psychedelische middelen tot hun nemen,
Ben er nmelijk in mn leven maar 1 tegen gekomen die wel eens paddo's deed,
dus dames laat je horen! ik ben benieuwd :wave:

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
*meldt zich* :wave:
Heb zelf ook geen andere meiden in mijn omgeving waarvan ik weet dat ze trippen. Doe het altijd met m'n vriend en hij krijgt het weer van (mannelijke) vrienden van hem. Nu ben ik sowieso altijd iemand geweest die veel beter met mannen op kon schieten, en heb ook hobby's die vooral mannen uitoefenen ed haha. Maar volgens mij zitten er hier op het forum wel wat vrouwelijke trippers. :wink:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tufnut zei:
Moeder het vrouwtje hier tript lekker mee hoor als ik dat ook doe.
Das ook gezellig :hearteyes:
Lijkt me super eens met me ouders te doen :P
Tot nu toe alleen wiet en paddo's gedaan met ze :sunglasses:

Scaffas

Experimenterende gebruiker
Ik ben een meisje ^^
Nja, ik gebruik dagelijks wiet. :stoned:
Maar ik ga morgen eens truffels proberen :mrgreen:

Scaffas

Experimenterende gebruiker
^ik snap wel wat je bedoeld. Ik ben ook apart. Althans dat hoor ik wel eens, niet raar apart maar gewoon apart. Ik denk dat de meeste meisjes zich ook bezig houden met shoppen enzo. Je kan meestal al aan de kleding en de uitstraling en make-up zien, of een meisje het zou doen ja of nee.

| Haha xD
V

Skippy

Wijs gebruiker
LSD staat bij mij op nr 1.
Helaas kan ik het nergens vinden.
Ik hou echt van trippen , ga straks aan de 2cb .
Heb er echt weer zin in!

Druppeltje

Bewuste gebruiker
Lsd,paddo's.....leuk man!!!!!!!!!! Vond het altijd super de super.maar praat ook over lang geleden.time flies!

Tufnut

Badass junkie
25tolife zei:
Tufnut zei:
Moeder het vrouwtje hier tript lekker mee hoor als ik dat ook doe.
Das ook gezellig :hearteyes:
Lijkt me super eens met me ouders te doen :P
Tot nu toe alleen wiet en paddo's gedaan met ze :sunglasses:

Het gaat om de moeder de vrouw, die mij vader de man maakt :rolleyes: Mijn moeder is weleens mee geweest naar de shop. Trippen dat gaat 'm niet worden, al denk ik dat ze er wel wat meer zou kunnen.

Miumi

Newbie
Ik ben een meisje :grin:
gisteren nog flink getript op de 2cb. Verder truffels en paddo's gebruikt.
In mijn omgeving ken ik wel veel meisjes die drugs gebruiken en wel een aantal die een keertje heeft getript maar de meesten hebben het dan bij een halve portie truffels gehouden.

Skippy

Wijs gebruiker
Miumi zei:
Ik ben een meisje :grin:
gisteren nog flink getript op de 2cb. Verder truffels en paddo's gebruikt.
In mijn omgeving ken ik wel veel meisjes die drugs gebruiken en wel een aantal die een keertje heeft getript maar de meesten hebben het dan bij een halve portie truffels gehouden.

Het is 2cb tijd :grin:
Ik heb ook al aan de 2cb gezeten :P Lachen spul is dat :grin:
Ik ben ook een vrouw btw... iedereen denkt altijd dat ik een man ben , haha

Psylopi

Newbie
Ik vind trippende drugs het best. Totale waanzin, zintuigen op standje 1000 en mindfucks die de realiteit ondersteboven schoppen, heerlijk!

Heb zelf iets van 11 trips gedaan, wisselend paddo's en truffels. 1x 2cb.
Ken ook veel vrouwen die het doen hoor, maar altijd nog meer mannen idd!

De meeste vrouwen zijn misschien iets banger aangelegd en gaan zich zorgen maken dat ze zichzelf verliezen of bad gaan.

En het is ook wel een heftige ervaring dus op zich snap ik het wel :) maar toch, ze weten niet wat ze missen :hearteyes:

kersje

Newbie
Hoi, :)
meld zich ook. snap niet waarom andere dames het niet doen idd, maar nu ik er over nadenk ken ik er ook geen :confused:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Heb een goede vriendin die regelmatig met mij mee doet aan de MDMA, keta e.d. Verder ken ik er ook niet zo veel.

Bovenaan