Blissful
Experimenterende gebruiker
Laatst voor de eerste keer een Nexusflip gedaan. Het was een erg plezierige ervaring en we kijken er erg naar uit deze combi ook op een dagfestival te doen. De dip achteraf was er niet en het gevoel was heerlijk. Maar ik vroeg mij wel af of je 2-CB zou kunnen redosen? Mochten we bijvoorbeeld alleen 2-CB willen gebruiken, werkt een redose bij 2-CB dan hetzelfde als bij MDMA? En is een redose 2-CB ook mogelijk na een Nexusflip (eerst MDMA, dan 2-CB). Of zou je na de Nexusflip bijvoorbeeld ook weer terug kunnen flippen naar MDMA?
Dus ben op zoek naar ervaringen en/of tips voor de derde dosis in de volgende combinaties: MDMA --> 2-CB --> MDMA en MDMA --> 2-CB --> 2-CB.
We hebben alle drie genoeg ervaring met beide middelen en gebruiken 'verstandig'. Nemen doorgaans minimaal 2,5/3 maanden pauze tussendoor. Testen de middelen en wegen af voor gebruik. Ook zijn we prima content met een normale Nexusflip en kunnen we de tijd van inname afstemmen met de tijd op het festival. Maar heb nog weinig kunnen vinden over het redosen rondom een Nexusflip, dus dacht dat ik de vraag maar eens hier stelde.
Bij voorbaat dank voor de reacties.
Dus ben op zoek naar ervaringen en/of tips voor de derde dosis in de volgende combinaties: MDMA --> 2-CB --> MDMA en MDMA --> 2-CB --> 2-CB.
We hebben alle drie genoeg ervaring met beide middelen en gebruiken 'verstandig'. Nemen doorgaans minimaal 2,5/3 maanden pauze tussendoor. Testen de middelen en wegen af voor gebruik. Ook zijn we prima content met een normale Nexusflip en kunnen we de tijd van inname afstemmen met de tijd op het festival. Maar heb nog weinig kunnen vinden over het redosen rondom een Nexusflip, dus dacht dat ik de vraag maar eens hier stelde.
Bij voorbaat dank voor de reacties.