Drientje zei:Als je van iemand houdt wil je toch dat die persoon gelukkig is?ImmortalTech zei:Drientje zei:Als je echt oprecht van iemand houdt zou het niet uitmaken dat ze weg is of bij je is en met wie ze wat doet. Dan hou je onvoorwaardelijk van elkaar.
Wat een onzin is dat.. Als je van iemand houdt, dan maakt het juist wel uit met wie ze wat doet lijkt me. Niks mis mee dat jij misschien van open relaties houdt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zijn vriendin niet wilt delen met iemand anders. En dat heeft niks met onzekerheid te maken.
Buiten een relatie lijkt een trio me wel erg interessant.![]()
Jaloezie is een hele negatieve emotie, dat monogame is erin geramd door het christendom en al die andere religies, why the fuck wil je iets waar jij van houdt voor jezelf houden? Dat moois en geluk gun je toch iedereen?
crocodile zei:Nooit van mijn leven, dan is het mooie er snel af. Je deelt ook niet je bankrekening met een vreemde, of een naald, en ook niet je partner.
Als ik een vrouw had die zoiets in haar hoofd haalt mag ze gelijk vertrekken. Straks wil ze ook nog eens haar baarmoeder gaan delen met anderen, kan ik lekker voor koekoekskinderen gaan zorgen. Maar dat is natuurlijk mijn (niet-bestaande) christelijke instelling zeker.
crocodile zei:Ja, jammer dan. Als jij open-minded genoeg bent om te kunnen genieten van hoe je vrouwtje meerdere lullen tegelijk afwerkt is dat alleen beter voor jouw.
Lauu zei:als je er allebij voor open staat moet het kunnen....

Angramar Temenos zei:Lauu zei:als je er allebij voor open staat moet het kunnen....
Ja, maar ik sta er niet voor open![]()
Holden zei:crocodile zei:Ja, jammer dan. Als jij open-minded genoeg bent om te kunnen genieten van hoe je vrouwtje meerdere lullen tegelijk afwerkt is dat alleen beter voor jouw.
Hazo..deze katholiek weet van lullen afwerken. Sint Pieter gaat u ni binnenlaten vrees ik..
crocodile zei:Nooit van mijn leven, dan is het mooie er snel af. Je deelt ook niet je bankrekening met een vreemde, of een naald, en ook niet je partner.
Als ik een vrouw had die zoiets in haar hoofd haalt mag ze gelijk vertrekken. Straks wil ze ook nog eens haar baarmoeder gaan delen met anderen, kan ik lekker voor koekoekskinderen gaan zorgen. Maar dat is natuurlijk mijn (niet-bestaande) christelijke instelling zeker.
Seks en zwager worden zie ik wel het verband ja maar als je zo'n relatie hebt neem ik aan dat je dat ALTIJD veilig doet. Rule nr. 1. Better safe then sorry.crocodile zei:Als een vrouw sex wil met andere partners zie ik niet waarom ze dan ook niet evengoed zwanger zou kunnen raken van ander. Het is niet alsof zoiets nou nooit gebeurt.
En ik vind dat de grens bij sex ligt omdat er nu eenmaal bepaalde dingen zijn die ik niet wil delen. Als mijn vrouw met andere mannen bezig is betekent dat, dat ik dus minder belangrijk word.
Wacky zei:Back on topic, er zijn weer veel nieuwe forum gebruikers, dus nu ga ik voor:
Klaara en FunkySkunkJunky![]()
Drientje zei:Wacky zei:Back on topic, er zijn weer veel nieuwe forum gebruikers, dus nu ga ik voor:
Klaara en FunkySkunkJunky![]()
![]()
Lauu zei:Klaara
Funky_Skunk_Junky
Lauu zei:
Gorrila zei:@Marla Singer: Je hebt idd gelijk over mijn post en ik ben het met de strekking van je post ook eens. Ik ken ook mensen die er er helemaal aan onder door gegaan zijn en hun huwelijk naar de kloten hebben geholpen. Maar om antwoord te geven op je post: ten eerste ben ik niet heel actief op dit forum en is mijn inbreng dus beprerkt en ten 2e gaat drugs en sex voor mij eigenlijk altijd samen. Dat wil niet zeggen dat ik (we) alleen maar sex hebben met drugs op, maar wel omgekeerd. Om je een idee te geven: Ik denk dat wij zo'n 3-4x per week sex hebben en ca 1x per 3-4 weken drugs gebruiken. Meestal doen we dat zoals beschreven. Een aantal keer per jaar gaan we naar trance feesten, waar we samen lekker losbollen, teasen en pleasen maar uiteindelijk wel op de matrassen belanden - al dan niet met vriendjes. Maar ieder zijn voorkeuren, ik lees hier van genoeg forummers die deze combi niet zien zitten. Ik zie ook heel veel drugs combi's niet zitten.
Ok dan! Dan is er in jullie geval iig geen reden tot bezorgdheid! 
Marla Singer zei:Ok dan! Dan is er in jullie geval iig geen reden tot bezorgdheid!
(Ik dacht: "ik check het gewoon even voor de zekerheid)
Ok sorry voor de kleine onderbreking, dan kunnen we nu weer ontopic verder!
funky_skunk_junky zei:Lauu zei:Klaara is vrijgezel en Deborah krijg ik wel over de streep gegleden met mijn geslijm![]()
Nouja zeg![]()
funky_skunk_junky zei:Lauu zei:Klaara is vrijgezel en Deborah krijg ik wel over de streep gegleden met mijn geslijm![]()
Nouja zeg![]()
endor zei:funky_skunk_junky zei:Lauu zei:Klaara is vrijgezel en Deborah krijg ik wel over de streep gegleden met mijn geslijm![]()
Nouja zeg![]()
Haha![]()
Drientje zei:Best raar eigenlijk. Vode en ik hebben dezelfde interesses wat dat betreft en als ik haar zie hebben we het er nooit over.