Trio?

crocodile

Experimenterende gebruiker
Drientje zei:
ImmortalTech zei:
Drientje zei:
Als je echt oprecht van iemand houdt zou het niet uitmaken dat ze weg is of bij je is en met wie ze wat doet. Dan hou je onvoorwaardelijk van elkaar.

Wat een onzin is dat.. Als je van iemand houdt, dan maakt het juist wel uit met wie ze wat doet lijkt me. Niks mis mee dat jij misschien van open relaties houdt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zijn vriendin niet wilt delen met iemand anders. En dat heeft niks met onzekerheid te maken.

Buiten een relatie lijkt een trio me wel erg interessant. :grin:
Als je van iemand houdt wil je toch dat die persoon gelukkig is?

Jaloezie is een hele negatieve emotie, dat monogame is erin geramd door het christendom en al die andere religies, why the fuck wil je iets waar jij van houdt voor jezelf houden? Dat moois en geluk gun je toch iedereen?

Nooit van mijn leven, dan is het mooie er snel af. Je deelt ook niet je bankrekening met een vreemde, of een naald, en ook niet je partner.

Als ik een vrouw had die zoiets in haar hoofd haalt mag ze gelijk vertrekken. Straks wil ze ook nog eens haar baarmoeder gaan delen met anderen, kan ik lekker voor koekoekskinderen gaan zorgen. Maar dat is natuurlijk mijn (niet-bestaande) christelijke instelling zeker.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ja, ik ben bezitterig en jaloers. In plaats van dat te "verbeteren" kies ik gewoon een partner die hetzelfde is. Probleem opgelost. Ik blij, vrouwen die niet tegen jaloerse vriendjes kunnen blij.

Lauu

Badass junkie
crocodile zei:
Nooit van mijn leven, dan is het mooie er snel af. Je deelt ook niet je bankrekening met een vreemde, of een naald, en ook niet je partner.

Als ik een vrouw had die zoiets in haar hoofd haalt mag ze gelijk vertrekken. Straks wil ze ook nog eens haar baarmoeder gaan delen met anderen, kan ik lekker voor koekoekskinderen gaan zorgen. Maar dat is natuurlijk mijn (niet-bestaande) christelijke instelling zeker.

haha wat kortzichtig :tearsofjoy:

crocodile

Ja, jammer dan. Als jij open-minded genoeg bent om te kunnen genieten van hoe je vrouwtje meerdere lullen tegelijk afwerkt is dat alleen beter voor jouw.

Holden

Bewuste gebruiker
crocodile zei:
Ja, jammer dan. Als jij open-minded genoeg bent om te kunnen genieten van hoe je vrouwtje meerdere lullen tegelijk afwerkt is dat alleen beter voor jouw.

Hazo..deze katholiek weet van lullen afwerken. Sint Pieter gaat u ni binnenlaten vrees ik..

crocodile

Holden zei:
crocodile zei:

Hazo..deze katholiek weet van lullen afwerken. Sint Pieter gaat u ni binnenlaten vrees ik..

Anders blaas ik mezelf wel op zodat ik alsnog binnenkom en die gangbang met 72 maagden krijg.

Drientje

DF-koning
crocodile zei:

Er is een duidelijk verschil tussen liefdevolle seks met meerdere mensen tegelijk en het willen van kinderen.

Nu ga je er allerlei dingen bij betrekken die niets te maken hebben met het onderwerp.

Het gaat erover dat je seks als een heel duidelijk scheidslijn ziet, en dat is goed. Iedereen mag grenzen stellen alleen vraag ik me af waarom mensen toch zo'n moeite hebben dat je partner seks heeft met anderen maar wel alleen uit mag en met anderen mag dansen of praten.

Soms kan een goed gesprek intiemer zijn dan seks. En waarom ligt die grens bij seks? Waarom niet bij met anderen praten of dansen? Wat is er zo speciaal aan seks dat ze dat niet mag?

crocodile

Als een vrouw sex wil met andere partners zie ik niet waarom ze dan ook niet evengoed zwanger zou kunnen raken van ander. Het is niet alsof zoiets nou nooit gebeurt.

En ik vind dat de grens bij sex ligt omdat er nu eenmaal bepaalde dingen zijn die ik niet wil delen. Als mijn vrouw met andere mannen bezig is betekent dat, dat ik dus minder belangrijk word.

Drientje

DF-koning
crocodile zei:
Als een vrouw sex wil met andere partners zie ik niet waarom ze dan ook niet evengoed zwanger zou kunnen raken van ander. Het is niet alsof zoiets nou nooit gebeurt.

En ik vind dat de grens bij sex ligt omdat er nu eenmaal bepaalde dingen zijn die ik niet wil delen. Als mijn vrouw met andere mannen bezig is betekent dat, dat ik dus minder belangrijk word.
Seks en zwager worden zie ik wel het verband ja maar als je zo'n relatie hebt neem ik aan dat je dat ALTIJD veilig doet. Rule nr. 1. Better safe then sorry.

En verder snap ik je punt, jij wil je speciaal voelen bij een persoon.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik denk wat Drientje bedoelt is, dat monogaam zijn helemaal niet zo normaal is als wij denken. Er zijn weinig monogame dieren in deze wereld.
Monogamie is daarom helemaal niet verkeerd, ik vind het zelfs heel mooi om te zien als mensen uitsluitend voor elkaar kiezen. Maar waar ik niet tegen kan, is dat het als de norm word aangezien. Monogamie is niet' normaal', het is gewoon de huidige gang van zaken in de huidige maatschappij. Vroeger schommelde het ook tussen monogamie en polygamie, en dat zal het in de toekomst blijven doen. Het hangt compleet van de maatschappij af wat op dat moment als 'normaal' word bekeken.

Ook word polygamie nog steeds verkeerd begrepen door velen, wat ik ook in dit topic kan zien. Het draait niet om zoveel mogelijk seks hebben met anderen. Bij mij draait het erom, dat IK mijn partner NIET wil beperken in van wie hij houd, en met wie hij intiem wilt zijn. Dat is deels omdat ik het egoistisch vind van mezelf om hem daarin te beperken, maar ook omdat ik daarin vrij wil zijn. Ik zou dood ongelukkig worden als ik niet meer van anderen mag houden.
Hierin zijn er natuurlijk wel spelregels, en als iemand zich ongemakkelijk voelt bij de keuze van een ander, dan moet die dat respecteren en zoeken we een oplossing. Het draait om zoveel meer dan seks.
Ik bedoel, mijn vriendengroep is voornamelijk polygaam. Het is ontzettend bevrijdend om te zien dat er niemand jaloers is als die intiem met die knuffelt. Of een kusje geeft. We zitten er verteterd naar te kijken. Wij koesteren gewoon het contact tussen mensen, intimiteit en liefde. Klinkt heel hippieachtig maar zo is het.

En dat betekent niet dat wij geen gevoelens van jaloezie en bezitterigheid voelen, verre van. Wij zijn ook mensen. Maar wij proberen er anders mee om te gaan. Wij voelen die emoties, maar wij handelen er niet naar.We voelen dat ze voor ons negatief zijn, ze geven een nare lading aan het geheel. Daarom proberen wij zo open mogelijk in alles te zijn.

Maar dit betekent niet dat ik niet in monogamie geloof. Want zolang die gevoelens van jaloezie en bezitterigheid jullie niet in de weg staan, en jullie daar allebei zekerheid van krijgen van elkaar en er gelukkig van worden om alleen voor elkaar te gaan: go jullie. Want daar draait het toch om, gelukkig zijn. Mono op poly.

[/moraalridder]

crocodile

Ik zou zelf weinig moeite hebben met polygamie van alleen mijn kant, dus als ik een boel vrouwen had, zoals een leeuw met zijn groep. Alleen andersom zou me het helemaal niet bevallen, daar ben ik te dominant voor. No way dat ik mijn vrouwen deel met andere mannen tegelijk.

Aangezien ik niet hypocriet wil zijn, en ik in de echte wereld niet een koning of een pooier ben, kies ik dus toch maar voor monogamie.

Wacky

Badass junkie
Back on topic, er zijn weer veel nieuwe forum gebruikers, dus nu ga ik voor:

Klaara en FunkySkunkJunky :hearteyes:

Gorrila

Newbie
OT:
Ik vind trio's helemaal geweldig. Wij hebben het zowel met een man erbij als met een vrouw erbij gedaan. Ik vind het gewoon heel opwindend om mijn vrouw met een andere man bezig te zien. En een DP is helemaal super geil. De laatste tijd hebben we een vriendinnetje die wel eens langs komt en dan hebben we super sex met zijn drieen. Ja we zijn een open-minded stel. Al 20jaar bij elkaar en van jaloezie is geen sprake. We vertrouwen elkaar blindelings en kunnen elkaar dus loslaten. Want wat is er nou mooier dan je partner het utlieme gunnen. Dat is pas echte liefde!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
@ gorilla: (Even off topic, sorry) Valt me wel op dat je hier echt alleen maar dingen post over drugs i.c.m. seks... Vooral doen en lekker van genieten, maar vergeet niet dat nuchtere seks ook heel belangrijk is he!! Sommige mensen raken verslaafd aan seks i.c.m. verdovende/oppeppende middelen en lopen dan het risico dat ze op den duur niet meer kunnen genieten van gewone nuchtere seks.

No offence verder, ik ben zelf ook een liefhebber van seks i.c.m. drugs, maar ik heb in mijn nabije omgeving meegemaakt dat het ook een obsessie kan worden en daar zitten een aantal nare keerzijden aan...

Ik heb er ook eens een keer een sticky over gemaakt, misschien interessant voor je om even door te lezen:

viewtopic.php?f=38&t=21483

Gorrila

Newbie
@Marla Singer: Je hebt idd gelijk over mijn post en ik ben het met de strekking van je post ook eens. Ik ken ook mensen die er er helemaal aan onder door gegaan zijn en hun huwelijk naar de kloten hebben geholpen. Maar om antwoord te geven op je post: ten eerste ben ik niet heel actief op dit forum en is mijn inbreng dus beprerkt en ten 2e gaat drugs en sex voor mij eigenlijk altijd samen. Dat wil niet zeggen dat ik (we) alleen maar sex hebben met drugs op, maar wel omgekeerd. Om je een idee te geven: Ik denk dat wij zo'n 3-4x per week sex hebben en ca 1x per 3-4 weken drugs gebruiken. Meestal doen we dat zoals beschreven. Een aantal keer per jaar gaan we naar trance feesten, waar we samen lekker losbollen, teasen en pleasen maar uiteindelijk wel op de matrassen belanden - al dan niet met vriendjes. Maar ieder zijn voorkeuren, ik lees hier van genoeg forummers die deze combi niet zien zitten. Ik zie ook heel veel drugs combi's niet zitten.

endor

Badass junkie
Haha.
Maar klaara blijft wel minderjarig (net als ik)
Volgens mij kan dit nog intressant worden. :tearsofjoy:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Gorrila zei:
@Marla Singer: Je hebt idd gelijk over mijn post en ik ben het met de strekking van je post ook eens. Ik ken ook mensen die er er helemaal aan onder door gegaan zijn en hun huwelijk naar de kloten hebben geholpen. Maar om antwoord te geven op je post: ten eerste ben ik niet heel actief op dit forum en is mijn inbreng dus beprerkt en ten 2e gaat drugs en sex voor mij eigenlijk altijd samen. Dat wil niet zeggen dat ik (we) alleen maar sex hebben met drugs op, maar wel omgekeerd. Om je een idee te geven: Ik denk dat wij zo'n 3-4x per week sex hebben en ca 1x per 3-4 weken drugs gebruiken. Meestal doen we dat zoals beschreven. Een aantal keer per jaar gaan we naar trance feesten, waar we samen lekker losbollen, teasen en pleasen maar uiteindelijk wel op de matrassen belanden - al dan niet met vriendjes. Maar ieder zijn voorkeuren, ik lees hier van genoeg forummers die deze combi niet zien zitten. Ik zie ook heel veel drugs combi's niet zitten.

:wave: Ok dan! Dan is er in jullie geval iig geen reden tot bezorgdheid! :wave:

(Ik dacht: "ik check het gewoon even voor de zekerheid)

Ok sorry voor de kleine onderbreking, dan kunnen we nu weer ontopic verder!

Gorrila

Newbie
Marla Singer zei:
:wave: Ok dan! Dan is er in jullie geval iig geen reden tot bezorgdheid! :wave:

(Ik dacht: "ik check het gewoon even voor de zekerheid)

Ok sorry voor de kleine onderbreking, dan kunnen we nu weer ontopic verder!

Heel goed hoor, en heel aardig van je om je bezorgheid en interesse te tonen. Hoe slecht drugs eigenlijk ook voor je is en je het beter niet zou kunnen nemen, denk ik dat we 'matige' gebruikers zijn. Ik weet iig wat ik doe en waar ik mee bezig ben en doe geen onbezonnen dingen (als je dat al van een drugs gebruiker kan zeggen :confused: ). De drukke baan en gezins leven houden me op het goede spoor. Ik denk dat het maar goed is dat ik al dit lekkers niet ontdekt heb toen in nog een onbezonnen tiener/wintiger was - dan was ik redelijk ontspoord denk ik...... :openmouth:

Drientje

DF-koning
Best raar eigenlijk. Vode en ik hebben dezelfde interesses wat dat betreft en als ik haar zie hebben we het er nooit over.

Ja met koninginnedag had ze een mooie blauwe nek, toen hebben we even over BDSM gehad maar verder nooit.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Haha, ja ach. Ze zit al in hetzelfde duistere wereldje dus ik hoef dr niets meer uit te leggen en vice versa. Bij nieuwelingen is dat een andere zaak natuurlijk.

Come to the dark side! We have cookies and whips!

Bovenaan