Trio?

Serenity

Badass junkie
Triootjes

Met wie van dit forum wil jij een trio?
Je mag dus twee kandidaten kiezen...

Ik zelf moet er nog even over nadenken :sunglasses:

Aking

Wijs gebruiker
Re: Triootjes

Was dr niet al zo'n topique? of is die ondertussen alweer verdwenen?

OT: vertel ik lekker niet :flushed: :P

Serenity

Badass junkie

Vást wel, maar die is oud en deze is nieuw. Harstikke top dus.

Ik wil wel een trio met zommes en metaalkonijn, helaas behoren die nogal tot de oude garde.
En sowieso, dat blijf ik altijd gillen, met Jessica en Irene (Ellesdee en Pannekoeketrut)

Zo. En nu jullie hoor.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Hmm metaalkonijn agree! en dan hemi erbij, maar dan moet er natuurlijk ook nog z'n vrouwtje bij, wat ook niet erg is. :grin:

Of met mocrohide, wat een beest!

Drientje

DF-koning

Mmm, mag het ook een quatro of sextet zijn?

Met Jessica en Vode sowieso, met Hemi en zijn vrouw, met Zommes en Joker (die heeft nog nooit gepost maar ken ik heel goed) zo, alle soorten combi's zijn vertegenwoordigd.

ZI09

Bewuste gebruiker

Serenity zei:

Ik wil wel een trio met zommes en metaalkonijn, helaas behoren die nogal tot de oude garde.
En sowieso, dat blijf ik altijd gillen, met Jessica en Irene (Ellesdee en Pannekoeketrut)

Zo. En nu jullie hoor.
Volgens mij heb je hetzelfde echt 1 of 2 jaar terug ook gepost :grin: .

Wacky

Badass junkie

Kun je jezelf niet klonen serenity ?
Ik wil wel een triootje met 2 x serenity, jij bent zooooo lekker :)

En als dat niet kan wil ik een octet met serinety, vanadesse, drientje, pannenkoektrut, vode, mocrhide en azgaza. :P (sorry voor de rest hoor, maar anders word het echt te druk)

lullo

Experimenterende gebruiker

Ik wil alleen een MVV trio met mijn eigen vriendin en een meisje waarvan zeker is dat ze geen enge ziekte mee draagt...
Ik haat condooms dus vandaar.....

Serenity

Badass junkie

ZI09 zei:
Serenity zei:

Zo. En nu jullie hoor.
Volgens mij heb je hetzelfde echt 1 of 2 jaar terug ook gepost :grin: .

Hahaha, metaalkonijn sowieso, dat blijf ik net zo lang volhouden tot dat het écht een keer gebeurd :wink: Maar zommes niet. Die vond ik vroeger maar vervelend.

cronos

Wijs gebruiker

trio of anaal ?met wie van dit forum?nobody!!!wat een topic is dat nou weer :angry: ,dames,dames,dames toch...nooit gehoord van romantiek? :openmouth: :wave:

Serenity

Badass junkie

Romantiek is voor pussy's, hier wordt hard van achter geneukt. En als je niet oppast ook van opzij.

3970

Wijs gebruiker
Triootjes kunnen op zijn tijd leuk zijn natuurlijk, maar ik stem voor een DF-Tranceparty, met minimaal 20 deelnemers/sters!!! :hearteyes: Hoe meer zielen, hoe meer geilheid!!! :wink:

Lauu

Badass junkie
Gemini, LSD, Serenity, Saffiertje, vode, drientje afwisselend....we hebben de hele dag zoniet langer :grin:

Bovenaan