Volgens mij heb je hetzelfde echt 1 of 2 jaar terug ook gepostSerenity zei:Vást wel, maar die is oud en deze is nieuw. Harstikke top dus.
Ik wil wel een trio met zommes en metaalkonijn, helaas behoren die nogal tot de oude garde.
En sowieso, dat blijf ik altijd gillen, met Jessica en Irene (Ellesdee en Pannekoeketrut)
Zo. En nu jullie hoor.

lullo zei:Ik wil alleen een MVV trio met mijn eigen vriendin en een meisje waarvan zeker is dat ze geen enge ziekte mee draagt...
Ik haat condooms dus vandaar.....
ZI09 zei:Volgens mij heb je hetzelfde echt 1 of 2 jaar terug ook gepostSerenity zei:Vást wel, maar die is oud en deze is nieuw. Harstikke top dus.
Ik wil wel een trio met zommes en metaalkonijn, helaas behoren die nogal tot de oude garde.
En sowieso, dat blijf ik altijd gillen, met Jessica en Irene (Ellesdee en Pannekoeketrut)
Zo. En nu jullie hoor..
Ivo zei:Vanadesse en Serenity![]()

QFT!Serenity zei:Romantiek is voor pussy's, hier wordt hard van achter geneukt. En als je niet oppast ook van opzij.
Serenity zei:Romantiek is voor pussy's, hier wordt hard van achter geneukt. En als je niet oppast ook van opzij.
ja die ellesdeenicolai zei:ellesdee sowieso...en ehhh, die speed=nattekut-meid lijkt me ook wel oke.
Haha, alleen kijken mag?Gemini zei:Ik wil een duootje met Vanadessa en Mindgamer mag kijken.
Drientje zei:Ik weet niet, dan scrollen we wel ff door het fotoalbum en nodigen daarna persoonlijk wel wat mensen uit....![]()
Jij zegt het.... Mister confidence....3970 zei:Drientje zei:Ik weet niet, dan scrollen we wel ff door het fotoalbum en nodigen daarna persoonlijk wel wat mensen uit....![]()
Jaa....dan mag ik wéér niet komen..![]()
Wacky zei:Ik ben mister DF, ik verwacht de eerste uitnodiging![]()