spongecola
Belezen gebruiker
Ik merk, ondanks dat ik over t algemeen vrijwel geen drugs meer gebruik. Dat de tolerantie voor ketamine alles behalve is gezakt. Ik heb. 2.5 jaar geleden dit wonder stofje goed misbruikt voor 1-2 maand lang, maar t lijkt alsof ik nog even veel kan hebben als toen. Half jaar gestopt, toen weer alleen op feestjes gaan gebruiken. Ondertussen is het meestal 1 keer in de maand of minder.
Ik besloot vanavond eens om een grammetje ket op te halen, poef hele zakje op🤦. Het doel was om te k holen, echter haalde ik dit niet. Heb. 800mg verspreid over 1 uur. Aan t einde van t uur de laatste 200mg opgesnoven met als doel om in de k hole te komen.
Tegenwoordig als ik ket gebruik is het voor de K-hole, wat raden jullie aan? Neusspray maken?
Ik besloot vanavond eens om een grammetje ket op te halen, poef hele zakje op🤦. Het doel was om te k holen, echter haalde ik dit niet. Heb. 800mg verspreid over 1 uur. Aan t einde van t uur de laatste 200mg opgesnoven met als doel om in de k hole te komen.
Tegenwoordig als ik ket gebruik is het voor de K-hole, wat raden jullie aan? Neusspray maken?