Tolerantie

spongecola

Belezen gebruiker
Ik merk, ondanks dat ik over t algemeen vrijwel geen drugs meer gebruik. Dat de tolerantie voor ketamine alles behalve is gezakt. Ik heb. 2.5 jaar geleden dit wonder stofje goed misbruikt voor 1-2 maand lang, maar t lijkt alsof ik nog even veel kan hebben als toen. Half jaar gestopt, toen weer alleen op feestjes gaan gebruiken. Ondertussen is het meestal 1 keer in de maand of minder.
Ik besloot vanavond eens om een grammetje ket op te halen, poef hele zakje op🤦. Het doel was om te k holen, echter haalde ik dit niet. Heb. 800mg verspreid over 1 uur. Aan t einde van t uur de laatste 200mg opgesnoven met als doel om in de k hole te komen.
Tegenwoordig als ik ket gebruik is het voor de K-hole, wat raden jullie aan? Neusspray maken?

benzzzy

Badass junkie
Welkom!
Dit is mijn realiteit.
Ik heb meerdere keeren geprobeert te holen.

Over op zijn minst 10 pogingen is het me 0x gelukt en er is toch echt wel meer dan een gram in gegaan over een uurtje.

Ik heb het opgegeven en sinds dien kan ik veel meer genieten van k.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Poeh met dat soort hoeveelheden kan het wel eens erg lang duren voordat je tolerantie weer weg is. Meen dat je sws heel snel tolerantie opbouwt met keta.

Zweevteev

Wijs gebruiker
Volgens mij heeft een neusspray maken vrij weinig nut, aangezien je per spuitje super weinig ketamine binnenkrijgt, of je moet echt 3 gram ketamine in zo'n spray doen en dan 30 keer achter elkaar spuiten, maar ik denk dat je dan naast in een k-hole ook in een ziekenhuis belandt door de hoeveelheid ketamine die je binnenkrijgt. Ik denk dat je geen andere keuze hebt dan gewoon nog langer wachten tot je tolerantie gedaald is als je per se ketamine wil gebruiken en niet methoxetamine. Misschien dat dat een goed alternatief is?

benzzzy

Badass junkie
Gij zal exht njet in een ziekenhuis belanded.
Golerancreie zal wrvoon zoegen dat diet niet geneuro

Martinus

Wijs gebruiker
Is er niet een limiet aan hoeveel ketamine je kan absorberen door je neus? Alvast dat las ik ergens voor ik het ging proberen. Weet niet of dat lariekoek was.
Misschien een andere consumptie methode proberen? Je kan het schijnbaar ook in je reet steken. hahaha. Misschien ga je dan wel harder.

Bovenaan