ReggaeBlaster
Bewuste gebruiker
Ik wil jullie om wat advies vragen. Vorige maand voor het eerst (staafjes) ketamine geprobeerd. Tussen door in de weken enkele keer wat puntjes gedaan. Hij was getest op 83% zuiver (zelf gebracht dus niet uitslag via een dealer). Vorige week exact 2 weken geleden 2 gram ketamine gekocht (ook weer staafjes maar deze niet laten testen). Voor het eerst zelf thuis wat geprobeerd met dezelfde sleutel en ongeveer evengrote puntjes kijken hoe hard die insloef vergeleken met die andere ketamine. Was eigenlijk wel vrij gelijk dus ik gok dat deze ook redelijk hoog was qua sterkte. In het begin met films af en toe per kwartier-20 minuten een puntje bijnemen tot ik een gewenst effect had. Daarna al gauw in bed met oortjes in en van die mediteer muziek langzaam afdwalen. Ik probeerde de zogezegde k-hole op te zoeken want ik wilde graag ervaren hoe t was om door die veelgenoemde tunnel te gaan en de geometrische vormen te gaan zien. Toch kwam ik er bij lange na niet. Ik was aardig wonky van de ket maar toch was ik nog vrij helder in mn hoofd en ging ik nog lang niet het een psychedelische ervaring vinden. Dus ik besloot de puntjes wat groter te nemen. Uiteindelijk heb ik in ongeveer 14 dagen tijd 10 dagen in de avond aan de ketamine gezeten en die 2 gram is ook helemaal opgegaan. Ik merkte ook per dag dat mijn tolerantie hoger werd. Is dit normaal met deze hoeveelheid in deze tijd? Geen problemen met buikpijn of blaas gelukkig. Op het laatst nam ik echt punten die wel 2-3 keer zoveel bevatten als toen ik begon 2 weken geleden, en waarbij ik toen met een klein puntje echt al best onder invloed was, was dat met deze grote punten en vaak ook ipv 1 neusgat nu 2 neusgaten, wel wat minder. Het is 3 dagen geleden opgegaan en gelukkig geen 1 dag cravings gehad dus dat scheelt wel.
Ook heb ik gehoord dat je met ketamine een permanente tolerantie kan opbouwen. Is dat al gebeurd denken jullie? Ik heb vanuit een enkele keer keta nu ineens 2 gram in 14 dagen tijd opgemaakt. Als ik me goed heb ingelezen dan zorgt ketamine indirect ook voor een overspoeling aan dopamine in de hersencellen. Maar het beschadigt je receptoren dan weer niet zoals xtc wel doet. Dit omdat er eigenlijk ook geen merkbare kater is na ketamine en dus je dag in dag uit in principe ketamine kan doen op de korte termijn zonder daar zelf je leeg of emotieloos door te gaan voelen.
Een hoop tekst maar ik heb toch wat duidelijkheid nodig en jullie advies en ervaringen.
Ook heb ik gehoord dat je met ketamine een permanente tolerantie kan opbouwen. Is dat al gebeurd denken jullie? Ik heb vanuit een enkele keer keta nu ineens 2 gram in 14 dagen tijd opgemaakt. Als ik me goed heb ingelezen dan zorgt ketamine indirect ook voor een overspoeling aan dopamine in de hersencellen. Maar het beschadigt je receptoren dan weer niet zoals xtc wel doet. Dit omdat er eigenlijk ook geen merkbare kater is na ketamine en dus je dag in dag uit in principe ketamine kan doen op de korte termijn zonder daar zelf je leeg of emotieloos door te gaan voelen.
Een hoop tekst maar ik heb toch wat duidelijkheid nodig en jullie advies en ervaringen.