Tips afkicken van bruin

Flameon

Badass junkie
Prima Roger .... ben er maar trots op!
Die moeheid gaat inderdaad ook weer weg. Je lichaam moet behooorlijk herstellen maar je bent de goeie kant op aan het gaan

scorpioaddict

Experimenterende gebruiker
@seth: volhouden man en vraag anders medicatie
-naltrexon tegen opiaten
-refulsal/antabus tegen drinken
of wat dan ook als het je maar helpt ik voel me goed.

een slechte dag nu is nog altijd beter als de beste dag tijdens mijn gebruik.

Roger
NA for Life

seth

Gast
scorpioaddict zei:
@seth: volhouden man en vraag anders medicatie
-naltrexon tegen opiaten
-refulsal/antabus tegen drinken
of wat dan ook als het je maar helpt ik voel me goed.

een slechte dag nu is nog altijd beter als de beste dag tijdens mijn gebruik.

Roger
NA for Life

thx voor de bezorgdheid, ma ga wel lukken hoor, ben goed bezig en kheb medicatie. en drinken doe ik bijna niet. Alcohol is slecht voor je :wink:

scorpioaddict

beste addicts en geïnteresseerde,

Ik mag dit weekend weg met mijn ouders broertje en zijn gezin lang weekend relaxen en ik heb er zin in, ik hoef niet na te denken waar ik mijn shit laat hoeveel ik meeneem. waar ik wat kan drinken en hoeveel. Ik kan gewoon gaan genieten zwemmen lezen wandelen etc etc...

Fijn dat dat weer kan familie is o zo belangrijk.

groetjes
Roger
NA for life
:smoke:
:rock:

taeknic

Belezen gebruiker
Erg interessant topic om door te lezen,
goed bezig Roger, en ik wens je veel succes om dit vol te houden,
maar aan je posts te zien, komt dat wel goed :wink:

M.v.g.

seth

Gast
scorpioaddict zei:
dik 90 dagen verder voel me lekker helder slaap heerlijk trek af en toe maar niet onweerstaanbaar.

roger :rock:

super voor je! Maak jezelf nu niets wijs, je bent goed bezig en voor één keertje bestaat niet meer. Laat je niet vangen en doe zo verder. Je komt er wel

scorpioaddict

Ruim 4 maanden onderweg alles functioneert weer als gewoon ik voel me lekker en fijn over het algemeen.
roger

yogivrouw

Newbie
Hey Scorpio!
Herkenbaar verhaal! En helemaal top dat het ook met jou zo goed gaat! Ik ben afgelopen juni gestopt mbv suboxone na ongeveer een 3kwart jaar verslaafd te zijn geweest aan de bruin. Verslaafd zijn aan die zooi is een hel, ik kon lichamelijk niet meer zonder maar vond er geestelijk niets aan om te gebruiken..
Van een kennis kreeg ik een kleine hoeveelheid suboxone en die heeft me echt gered, ben er nog elke dag blij mee en ik heb me er over verbaasd hoe lang het duurt voor je lichaam helemaal helder is.
Nu heb ik sporten weer opgepakt, geen contact meer met verslaafden en heb ik nog maar af en toe kleine trek die snel weer over gaat gelukkig.
Hopelijk houden we het vol, we zijn het in ieder geval vast van plan of niet?! :rock:
Succes verder en geniet ervan,
liefs yogivrouw

scorpioaddict

he Stoere Yogivrouw,

Wat goed van je en wat fijn om je reaktie te lezen, ik ben het zeker van plan om vol te houden ben inmiddels bijna zes maand verder en het voelt goed sport ook drie keer in de week en volg daarnaast min. drie NA meetings in een week dit recept zorgt ervoor dat ik niet vergeet waar ik vandaan kom regelmatig lees ik dit nog wel eens terug en dan voelt het weer net zo kut als dat het was .

Bruin is echt rotzooi

thx for sharing

HUG
Roger

Zeepbel

wow !! echt super van je dat je bent kunnen stoppen dmv suboxone ! Ben zelf ook aan het stoppen nu dmv suboxone.. en jouw verhaal zorgt toch voor wat geruststelling bij mezelf :)

keep it up ! :wave:

scorpioaddict

Fijn om te horen heel veel sterkte en doorzettingsvermogen wens ik je :rock: bedenk het gaat voorbij en het wordt beter ik ben nu weer precies waar ik wilde zijn geen trek en geen zin.

hug
Roger :rock:

scorpioaddict

Beste Mede addicts,

Normaal zo rond de zes maanden wordt het voor mij kritiek mijn lichaam is dan weer helemaal herstelt alles wat ik heb verneukt tijdens of door mijn terugval is weer recht en dan denkt mijn hoofd dat het allemaal wel weer kan, dat gevoel is er nu nog niet (gelukkig) maar het is wel tijd om bij de les te blijven af en toe dit topic terug lezen helpt dan wel, ondertussen doen de meetings me ook goed.

Mijn geheugen is bijna weer wat het was, ik allerlei bloedonderzoeken laten doen en ik heb geen enkele SOA of hepatitus opgelopen enkel was mijn lever waarde nog iets verhoogd maar ik vertrouw erop dat dat nog herstelt.

Gegroet
Hug

Tufnut

Badass junkie
Het geestelijke deel van de verslaving is het moeilijkste om af te komen. Na een tijd clean te zijn kan je verslaving je toch telkens weer voor de gek houden; al helemaal bij hero. Ineens een plek of persoon die je toch weer triggert. Zo ook de gedachte dat het wel weer kan. Dat is een heel venijnig trucje van je verslaving. Ik hoop dat het besef dat dit zo werkt je kan helpen te denken dat de verslaving toch weer met je loopt te fucken en dat je je niet in de maling laat nemen. Succes daarmee!

scorpioaddict

Tufnut bedankt voor je reaktie,

Inmiddels 8 ,md verder het gaat allemaal lekker vindt het heerlijk om zo van de vroege zomer te genieten, en niet achter dichte gordijnen para met de pijp of pakje.

thx all :rock:

ravy

Newbie
hoi scorpio..

heb jouw verhaal net gelezen en vind het heel knap dat je bent afgekickt!!
een vriend van mij heeft hetzelfde soort verhaal als jij..
hij gebruikt al jaren cooc (nog nooit af geprobeerd te kicken)
maar zinds nu ongeveer 6 maanden rookt hij dus bruin...
ook hij zegt het flink te hebben onderschat..
ik vind het zo moeilijk om te zien.. hij takeld af is heel dun..
ik noem hem soms uncle fester (van de adams familie) hihi.
daar kan hij nog wel om laggen...
maar al met al wil hij er van af... waaar ben jij geweest voor hulp..

groetjes een bewonderaarster!!!

deimanma

Newbie
Beste oud collega gebruikers,
Het is inmiddels 9 maanden geleden dat ik ben afgekicked van de heroïne. Dit heb ik gedaan bij stichting Miroya, te Amersfoort. Dit programma bestaat uit meerder onderdelen:

1. Intake – uitgebreide inventarisatie van middelengebruik, lichamelijk onderzoek en analyse psychosociale situatie.
2. Detox – Dit is een 24 uur opname, waarbij je onder een lichte narcose clean wordt. Als je wakker wordt ben je clean. Ook heb je een Naltrexon implantaat, zodat opiaten gewoon niet werken. Geloof me, je hebt geen trek in heroïne.
3. Cognitieve therapie – Mensen van Miroya kunnen je dit veel professioneler vertellen, maar het leven aan de rand van de maatschappij leidt tot de nodige beschadigingen en ‘kronkels’. Waarom heb je drugs nodig gehad? Het is veel meer dan dat ik hier kan vertellen.

Mijn leven is gedurende deze 9 maanden radicaal verandert. Verslaving is niet echt leven. Ik ben vele malen zelf afgekicked, maar uiteindelijk redde ik het nooit. Die aanvullende therapie is essentieel om weer mens te worden, weer leren te voelen, emoties te ervaren. Dit alles is een heel proces met pieken en dalen. De methode die stichting Miroya hanteert is voor mij veruit de beste. Kijk op de website voor meer info – http://www.miroya.nl . Dit zijn mensen (bij Miroya dus) die weten waar ze mee bezig zijn, en doen het op een ongekend sympathieke manier.
Dit lijkt misschien een reclame boodschap, maar het is echt!! Mensen die echt serieus willen stoppen mogen me mailen. Je kunt natuurlijk gewoon direct contact opnemen.

Met vriendelijke groet, en heel veel succes,

Michel

scorpioaddict

He Michel,

ik zit nu ongeveer op hetzelfde punt negen maanden in herstel, ik heb niks toe te voegen aan je verhaal.
ik raad het iedereen aan mijn leven is tien keer beter nu.

Mijn slechtste dag nu is beter als mijn beste dag tijdens mijn gebruik.

hug
Roger

Raymond1982

Net het hele topic zitten lezen en ik schop hem toch even omhoog :P

Ben wel benieuwd hoe het nu met scorpioaddict en de anderen gaat.

scorpioaddict

He mede Addicts,

Ben nu 1 jaar verder en nog steeds :rock: van alles verlost als ik terug lees besef maar al te goed waar ik vandaan kom. Met mij gaat het erg goed. Het was een jaar van bezinning en herstel. maar ook zijn er een hele hoop mooie en goede dingen gebeurt. Ik ben nog steeds een aktief lid van Narcotics Anonymous en dat helpt me veel. Tevens heb ik deze week een afspraak bij Miroya de mensen die me hebben geholpen om van de heroine af te komen. De volgende mijlpaal in NA is bij 18 mnd.

Tot dan
Hug
Roger :wave: :wave: :rock:

knalkaak

Newbie
Tof om dit te lezen, van begin tot end. Keep up to good work

Ik heb het gevoel dat jij best wel verslavingsgevoelig bent (of was?) wat natuurlijk ook een rol speelt

r@r@

Wijs gebruiker
Hallo allemaal,

Even een opmerking van mij; wat mij betreft ook niets dan lof voor Miroya.

Als je écht wilt stoppen, maar nog niet de juiste handvatten hebt aangereikt gekregen, ga ervoor!

Goede behandeling, zeer menselijke benadering; heel doeltreffend!

Groetjes,
R@ :wave:

scorpioaddict

knalkaak zei:
Tof om dit te lezen, van begin tot end. Keep up to good work

Ik heb het gevoel dat jij best wel verslavingsgevoelig bent (of was?) wat natuurlijk ook een rol speelt

Nogal ja, ben aan heel veel dingen verslaafd geweest maar heroine was het beste maar ook het aller slechtste ben erg blij dat ik er vanaf ben en inderdaad zonder MIROYA was het waarschijnlijk niet gelukt.

Zit op dit moment in een programma van Narcotics Anonymous en dat helpt me ook erg goed.

Gr.

darkbull

Bewuste gebruiker
and still going strong!

dikke duim voor jou!

Bovenaan