Daar hoort een liedje bij!Beanhead zei:Hollandse kraakpandjestekno
DENG DENG DENG DENG DENG BAM BAM BAM KNETTTEERRRR
![]()
Beanhead zei:Hollandse kraakpandjestekno
DENG DENG DENG DENG DENG BAM BAM BAM KNETTTEERRRR
![]()

DrippTone zei:Iemand die iets voor vanavond weet?
Dopezilla zei:Yuuuu, is er eigenlijk nog iets als een teknival in Nederland? Of doet men daar niet meer aan?
Olle
Lijkt me niet, grote systems zijn allemaal andere teknivals.Dopezilla zei:Yuuuu, is er eigenlijk nog iets als een teknival in Nederland? Of doet men daar niet meer aan?
Olle
cropp zei:Kom net uit Loon op Zand, was klein maar goed gezellig...

Aight, ik ben blij dat de zomer weer in volle bloei is, ik was die muffe pandjes echt zat, was echt een hele goede sfeer daar in de bossen...Fakkelbrigadier zei:cropp zei:Kom net uit Loon op Zand, was klein maar goed gezellig...
Yep was een gezellig feest!
Dopezilla zei:Yuuuu, is er eigenlijk nog iets als een teknival in Nederland? Of doet men daar niet meer aan?
Olle
KoxBox zei:Ja, alle dreadlock mensen zijn hetzelfde.![]()
Kom maar eens naar Gent dan, ik heb er al genoeg gezien die werken.tomz0r zei:KoxBox zei:Ja, alle dreadlock mensen zijn hetzelfde.![]()
Heb je ooit een dreadlock gast in het bedrijfsleven gezien? Ik niet. Die doucheschuwe werkschuwe mensen zitten allemaal thuis te blowen van ons belastinggeld. Gatverrredamme.
pascal828 zei:Erm, was het in de wekkerstraat? Op 't industrieterrein?
En die gozer weet blijkbaar niet waar 'ie het over had. Maar er zijn er wel genoeg die het goed kunnen uitleggen.
Ik kan het niet goed uitleggen, daarom lees ik ook niet mensen de les over de maatschappij. Als je het zo graag wilt weten kun je je er wel in verdiepen.tomz0r zei:pascal828 zei:Erm, was het in de wekkerstraat? Op 't industrieterrein?
En die gozer weet blijkbaar niet waar 'ie het over had. Maar er zijn er wel genoeg die het goed kunnen uitleggen.
Weet ik niet meer. Het was in ieder geval ergens binnen en niet op een open terrein.
En leg jij het eens goed uit dan.
tomz0r zei:KoxBox zei:Ja, alle dreadlock mensen zijn hetzelfde.![]()
Heb je ooit een dreadlock gast in het bedrijfsleven gezien? Ik niet. Die doucheschuwe werkschuwe mensen zitten allemaal thuis te blowen van ons belastinggeld. Gatverrredamme.
OnderDeEik zei:tomz0r zei:KoxBox zei:Ja, alle dreadlock mensen zijn hetzelfde.![]()
Nou, mijn huisgenoot bijvoorbeeld.
Serieus, waarom al neerhalende dingen over mensen die naar een andere standaard leven als jijzelf? Tuurlijk, hij komt nou niet echt sterk over met zijn verhaal maar om dan gelijk iedereen die dan dreads draagt over dezelfde kam te scheren is ronduit ridicuul.
De manier waarop je praat over mensen die kiezen voor dreadlocks is al vreemd, "dreadlock mensen", bij deze: je komt over als een elitair kwal-achtig mens.![]()
Keine ahnung. Enig idee of het in Nederland is of in België? Volgende week zaterdag gaat er weer gefeest worden worden. Althans, dat is het plan. En dit klinkt wel aangenaam.W.F.L. zei:21/08/10 Rumoer & C.P.E. iemand locatie? :P
W.F.L. zei:21/08/10 Rumoer & C.P.E. iemand locatie? :P
Dopezilla zei:Keine ahnung. Enig idee of het in Nederland is of in België? Volgende week zaterdag gaat er weer gefeest worden worden. Althans, dat is het plan. En dit klinkt wel aangenaam.W.F.L. zei:21/08/10 Rumoer & C.P.E. iemand locatie? :P![]()
Olle
tomz0r zei:W.F.L. zei:21/08/10 Rumoer & C.P.E. iemand locatie? :P
Nijmeguuh! Als het die is dan. Die dag is er 1 in Nijmegen, dat is 1 ding wat zeker is. Maar ik ga niet.

), maar m'n budget is wat beperkt. Dopezilla zei:Ik ken de tent niet, wat moet ik me erbij voorstellen?
Overigens, weet iemand voor komend weekend wat in Zuid-Holland? Ik zou het graag verderop zoeken (Gelderland teknoland), maar m'n budget is wat beperkt.
Den Haag zou ideaal zijn, of Rotterdam. Ik weet dat er tekno is, maar waar o waar is het?
Olle