TeKno met een K

W.F.L.

Badass junkie
Beanhead zei:
Hollandse kraakpandjestekno

DENG DENG DENG DENG DENG BAM BAM BAM KNETTTEERRRR
:rock:

Was eerder franse kut tekno :(

[youtube]SoBhAYcNVHs&feature=related[/youtube]

Over hollandse kraakpandjestekno/acid gesproken :smoke:

W.F.L.

Badass junkie

party people ....

pascal828

Badass junkie
Dopezilla zei:
Yuuuu, is er eigenlijk nog iets als een teknival in Nederland? Of doet men daar niet meer aan? :grin:

Olle
Lijkt me niet, grote systems zijn allemaal andere teknivals.
dit weekend is weer ergens tekno, meer info volgt.

Dopezilla

Badass junkie
't Is omgeving Tholen, en er zullen vier systems zijn.

Waarschijnlijk te ver weg voor mij, en 'k denk niet dat m'n gezelschap staat te springen om gezellig even naar the middle of nowhere te trekken vandaag. Weet ook niet of ik 't ga trekken, aangezien ik weer eens op mijn wenkbrauwen loop.

Voor volgend weekend tekno, anyone? Dan zorg ik wel dat ik fit ben, en doekoe's heb om te reizen. :rock:

Olle

tomz0r

Badass junkie
Ik was 2,5 week geleden ongeveer op een tekno in Eindhoven, met wat vrienden die allemaal aan de MDMA waren. Ik had me voorgenomen niks te gebruiken dus ik stond daar een beetje in mijn eentje en vond het niet heel gezellig. Ik ging dus even iemand zoeken om tegen te praten en zag toevallig iemand met van die vieze dreadlocks ook in zijn eentje staan. Ik mag dat soort mensen niet zo, ze werken nooit en zijn heel raar, maargoed. Ik dacht het zijn maar vooroordelen, waarschijnlijk is het een heel normale jongen. En ik begin met vragen of hij het hier ook leuk vindt. En hij begon een heel verhaal te houden dat het mooi is dat er zoiets bestaat in deze "kutmaatschappij" en zo, wat al heel raar is dat je daarover begint als je op een feest bent, maar goed.
Ik vraag dus even door.

"wat is er zo kut hieraan dan?"
"Nou gewoon, iedereen werkt als robots en koopt dure spullen en gaat dan dood."
"Maar dat is juist harstikke goed, mensen moeten hun gezin onderhouden en zo, werk jij niet?"
"Nee natuurlijk niet, ik heb een uitkering en ik kan een avondje in de kroeg niet eens betalen."
"Ja kijk, dit is ook weer zoiets, waarom kijk je zo naar de maatschappij als eer zelfs geld van hardwerkende mensen voor je geregeld wordt? Jij profiteert nu van hardwerkende vuilnismannen bijvoorbeeld, die al het werk opknappen en de straten schoonhouden en misschien door jou niet eens nieuwe kleren voor hun kind kunnen kopen."
"Ik kan niet werken, ik heb een vorm van autisme."
"Oh, maar je komt best normaal over, kan je echt niet werken? Als postbode of zo moet toch wel lukken? Dan heb jij meer te besteden en anderen ook, dat is toch mooi?"
"Nee, de maatschappij is gewoon KUT"
"Ja maar waarom dan?"
"Gewoon"

Al die dreadlock mensen zijn gewoon hetzelfde. Dat soort rare figuren. Ik hoef om die reden niet meer naar een tekno.

tomz0r

Badass junkie
KoxBox zei:
Ja, alle dreadlock mensen zijn hetzelfde. :rolleyes:

Heb je ooit een dreadlock gast in het bedrijfsleven gezien? Ik niet. Die doucheschuwe werkschuwe mensen zitten allemaal thuis te blowen van ons belastinggeld. Gatverrredamme.

pascal828

Badass junkie
Erm, was het in de wekkerstraat? Op 't industrieterrein?

En die gozer weet blijkbaar niet waar 'ie het over had. Maar er zijn er wel genoeg die het goed kunnen uitleggen.

KoxBox

Badass junkie
tomz0r zei:
KoxBox zei:

Heb je ooit een dreadlock gast in het bedrijfsleven gezien? Ik niet. Die doucheschuwe werkschuwe mensen zitten allemaal thuis te blowen van ons belastinggeld. Gatverrredamme.
Kom maar eens naar Gent dan, ik heb er al genoeg gezien die werken.
Bij Ivago (vuilnis opruim dienst dingen), smoothie makers, Mcdonalds, H&M,...

tomz0r

Badass junkie
pascal828 zei:

En die gozer weet blijkbaar niet waar 'ie het over had. Maar er zijn er wel genoeg die het goed kunnen uitleggen.

Weet ik niet meer. Het was in ieder geval ergens binnen en niet op een open terrein.
En leg jij het eens goed uit dan.

pascal828

Badass junkie
tomz0r zei:
pascal828 zei:

Weet ik niet meer. Het was in ieder geval ergens binnen en niet op een open terrein.
En leg jij het eens goed uit dan.
Ik kan het niet goed uitleggen, daarom lees ik ook niet mensen de les over de maatschappij. Als je het zo graag wilt weten kun je je er wel in verdiepen.

Was het met 1 ingang, een hek? En werd het hek telkens in de gaten gehouden?

OnderDeEik

Wijs gebruiker
tomz0r zei:
KoxBox zei:

Nou, mijn huisgenoot bijvoorbeeld.
Serieus, waarom al neerhalende dingen over mensen die naar een andere standaard leven als jijzelf? Tuurlijk, hij komt nou niet echt sterk over met zijn verhaal maar om dan gelijk iedereen die dan dreads draagt over dezelfde kam te scheren is ronduit ridicuul.

De manier waarop je praat over mensen die kiezen voor dreadlocks is al vreemd, "dreadlock mensen", bij deze: je komt over als een elitair kwal-achtig mens. :tearsofjoy:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
OnderDeEik zei:
tomz0r zei:
KoxBox zei:

Nou, mijn huisgenoot bijvoorbeeld.
Serieus, waarom al neerhalende dingen over mensen die naar een andere standaard leven als jijzelf? Tuurlijk, hij komt nou niet echt sterk over met zijn verhaal maar om dan gelijk iedereen die dan dreads draagt over dezelfde kam te scheren is ronduit ridicuul.

De manier waarop je praat over mensen die kiezen voor dreadlocks is al vreemd, "dreadlock mensen", bij deze: je komt over als een elitair kwal-achtig mens. :tearsofjoy:

Dat issie toch ook? =)

Dopezilla

Badass junkie
W.F.L. zei:
21/08/10 Rumoer & C.P.E. iemand locatie? :P
Keine ahnung. Enig idee of het in Nederland is of in België? Volgende week zaterdag gaat er weer gefeest worden worden. Althans, dat is het plan. En dit klinkt wel aangenaam. :rock:

Olle

Dopezilla

Badass junkie
Ik ken de tent niet, wat moet ik me erbij voorstellen?

Overigens, weet iemand voor komend weekend wat in Zuid-Holland? Ik zou het graag verderop zoeken (Gelderland teknoland :rock: ), maar m'n budget is wat beperkt. :(

Den Haag zou ideaal zijn, of Rotterdam. Ik weet dat er tekno is, maar waar o waar is het?

Olle

Beanhead

Badass junkie
Dopezilla zei:
Ik ken de tent niet, wat moet ik me erbij voorstellen?

Overigens, weet iemand voor komend weekend wat in Zuid-Holland? Ik zou het graag verderop zoeken (Gelderland teknoland :rock: ), maar m'n budget is wat beperkt. :(

Den Haag zou ideaal zijn, of Rotterdam. Ik weet dat er tekno is, maar waar o waar is het?

Olle

^2

Bovenaan