Stop Stop :)

plopkoek

Bewuste gebruiker
Goeiemiddag, ik heb besloten om te stoppen met gebruiken.... (coke, xtc)

Coke is geen probleem, maar heb de afgelope paar weken wel wat xtc geslikt,
laatste afgelope zaterdag.... nu heb ik geen probleem om daar af te blijven maar,

Nu (dinsdag) voel ik mij toch niet 100% ik zal zeggen 6/10.
Voel me zo lichtjes in men hoofd, voel me niet zo alert....
Gaat dit over na paar dagen, we zijn nu in middels 3 dagen verder.
(Waarschijnlijk omdat men serotine op is ? )

Nu is mijn vraag wat jullie voorstellen?

vitamine ? (welke? ) of van die 5ht caps ? Eten? drinken?

Bedankt...hopenlijk voel ik mij snel terug 100%

Wonderland

Belezen gebruiker
Goed dat je wil stoppen! Hopelijk gaat het je lukken :)

Ik gebruik achteraf sinds kort L-tryptofaan. Het is naar mijn idee iets beter voor je lichaam omdat je in plaats van 'pure' serotonine (wat 5-htp eigenlijk is) een soort van pre-productje slikt. Je moet er dus toch nog iets voor doen om serotonine te krijgen, wat voorkomt dat je hersenen straks niet meer weten hoe het moet. Tot nu toe heeft het prima gewerkt. Als ik me weer even kut voelde slikte ik zo'n capsule en na een tijdje zag ik het allemaal weer wat zonniger in :wink:

Daarnaast gewoon vitaminerijk eten, geen alcohol etc. Hopelijk voel je je dan snel weer ok!

plopkoek

Bewuste gebruiker
Ik denk dat ik eens langs de dokter ga, ik voel me er gewoon niet goe bij + het was uit nieuwsschierigheid.....

Voel me sinds gisteren niet 100%, ik ga het denk tegen men moeder vertellen+naar de dokter gaan voor bloed onderzoek ? ? ? ?

heb 2 weken kort op elkaar gebruikt...

kan de dokter dan medicatie geven om me terug 100% te voelen?
men na effecten:
-Lichtjes in men hoofd, men zicht is percies raar ?
-schuld gevoel, stomiteit,....

mikkelk

Belezen gebruiker
gamerboy007 zei:
men na effecten:
-Lichtjes in men hoofd, men zicht is percies raar ?

Dat heb ik nou altijd als ik wat heb gebruikt op een feestje. :)
Ik denk dat een "gevoel van leegte" beter omschrijft wat je momenteel voelt?

Nog ffies en het is over..althans, dat hoop ik voor je

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
heb dit nog na een week na een goede avond slikken
gaat wel over hoor gezond eten en lekker lol maken

ga wat leuks doen met je vrienden stap effe uit je dagelijkse patroon
ik ga altijd na dat ik heb gewaust naar het zwembad

duinrel is aanteraaden of iets wat daarop lijkt

zo vris als een zonnetje weer

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hey,

Denk dat het gewoon een vorm van kater is, teveel X in een te korte tijd.
Gaat vanzelf wel weer over en het beste is gezond eten, gezonde afleiding zoals sport en voldoende rust (op tijd slapen etc).

De kater kan, uit eigen ervaring, soms wel 1 tot 2 weken aanhouden. Mijn beste tip is dan ook om even helemaal niet meer te gebruiken. Maar dat was je zo te zien al van plan.

Iig geen kater bestrijden met nieuwe dope ^^
Groet

plopkoek

Bewuste gebruiker
ik gebruik niets meer, dat staat vast !

Maar het gevoel dat ik nu heb, is best klote ! :confused:
Als ik het aan men moeder vertel, weet niet hoe zij gaat reageren....
als ik het zeg, dan haal ik er ook een dokter bij om men bloed te late controleren !

ten einde raad...

Ik hoop dat ik me snel terug normaal ga voelen ! :(

Oom Klaas

Badass junkie
Als je de situatie niet vertrouwt kan je gewoon naar een huisarts gaan, die heeft beroepsgeheim dus zal nooit iets bespreken met je ouders zonder jouw toestemming te vragen.
Je kan gewoon uitleggen wat er mis is en waardoor jij denkt dat het komt, het gebruik.

plopkoek

Bewuste gebruiker
ik vertel het morgen tegen men moeder en zeg dat ik ook het de huisarts wil vertellen + dat die men bloed maar moet checken+zijn mening !

Heb het gewoon gebruikt uit nieuwsgierigheid+ te snel op elkaar en merkte er niet veel van...

hopenlijk begrijpt ze dat.

Paddo100

Bewuste gebruiker
succes met stoppen!

Ik hoop dat je t gaat redden....

mja gewoon veel fruit eten gezond voeding en ik zou geen speciale pillen slikken om je weer beter te voelen...

goodluck!

plopkoek

Bewuste gebruiker
niet dat het zo veel was, maar het was gewoon te snel achter elkaar.
+ ik mertke er niet veel van...maar men lichaam nadien wel ! :(

Ik vertel het (men moeder.), dan vraag ik of het idee van de dokter een goed plan is....

underworld

Wijs gebruiker
dude je hebt gewoon een behoorlijke dinsdag dip te pakken, is relatief normaal bij veelvuldig mdma gebruik, hoef je niet voor naar de doktor.
na een week zulje je al een stuk frisser voelen mits je geen drugs gebruikt, goed gezond gaat eten, vitaminesuplementen willen ook nog wel helpen uit mijn ervaring, en 3 dagen een 5htp kuurtje doet ook wonderen.

plopkoek

Bewuste gebruiker
Achja, ik heb gewoon alles gezegt tegen men moeder....

Men coke+xtc gebruik van de laatste weken...
Nu weet ze alles van me dat ik periode coke heb gebruikt en laatste week xtc...

Straks naar de dokter, voel me nog altijd leeg, beetje onrustig, eetlust wat naar de kl0te.
Hopenlijk schrijft die wat voor... want slapen gaat ook niet zo goed, lig er constant aan te denken...

:(

kappah

Newbie
Volgens mij ben jij jezelf een beetje aan het gek maken. Het is heel normaal dat je in de week (soms korter soms langer) na xtc gebruik een gevoel van leegte hebt, het gevoel hebt dat niets leuk is of zelfs een schuldgevoel hebt. Dat is nou eenmaal de tol die je betaald na xtc gebruik.

Kortom niets om je zorgen over te maken, knoop dat goed in je oren! Dan komt het vanzelf goed. Maak jezelf de kop niet gek!

Sterkte

L

Lid 6909

Gast
ken je drugs!

Goed dat je het aan je moeder hebt verteld, maar je maakt jezelf wel een beetje gek idd.

plopkoek

Bewuste gebruiker
ben terug van de dokter, heeft bloed genomen, urine staal, morgen beld hij....

Ik voel me nu nog onrustig/leeg omdat ik op korte tijd gewoon te veel heb genomen.

het is ook de laatste keer dat ik iets heb genomen, Hoofdstuk drugs is afgelopen ! :)

Rendeo

Belezen gebruiker
zoals al is gezegd, veel kans dat het een dipje is.

de dingen die je opsomt hebben veel mensen na xtc, ik denk dat een dokter niet veel kan doen nu buiten zeggen dat je gezond moet eten en je slaap nemen.

Elohtibbar

Badass junkie
Je maakt je echt veel te druk. Licht in je hoofd zijn is hartstikke normaal, gebeurt regelmatig tot ongeveer een week na xtc-gebruik. Zelfs als je maar één keer in lange tijd hebt gebruikt. Ik heb zelfs een keer 3 weken na-effecten gehad van xtc, helemaal niks aan het handje. Ik zou me voortaan maar goed inlezen over een drug voordat je gebruikt, dit komt echt bij zoveel mensen voor. Het is niet als een alcoholkater die na één dag weg is.

plopkoek

Bewuste gebruiker
Het is te hopen, kvoel me nu nog altijd wat onrustig....
maar dat komt omdat ik volgens mij heel dagen thuis zit, moet volgende week pas terug werken.

Hopenlijk ben ik snel van dit gevoel vanaf...

Memmûm

Belezen gebruiker
Stel je niet zo VRESELIJK aan vent! Je hebt gewoon een x kater en die gaat vanzelf weer over. Ga gewoon lekker een slaapritme zoeken en eet goed en behalve een paar daagjes depri zijn zal je er niks aan over houden. Tenzij je jezelf compleet para maakt

Wacky

Badass junkie
Eigenlijk valt dat nog best mee he. Je zou verwachten dat heel dit forum op dinsdag vol gepost word door mensen die gaan stoppen. Zodat ze dan zaterdag weer kunnen posten dat ze weer beginnen :grin:
Maar ik geloof dat jij idd jezelf goed para hebt gemaakt en nog even niet weer begint. :tongueout:

plopkoek

Bewuste gebruiker
ik maak me idd zorgen, ik gebruik niet meer dat staat vast...

Maar zo onrustig ben ik nog nooit geweest.

Ik maak me nu deze dage ook meer druk om sommige dinge dan er voor...

Elohtibbar

Badass junkie
It's all in the mind, jongen. Stress veroorzaakt ook een vervelend gevoel en onrust hoor. En als je je een paar dagen na xtc-gebruik helemaal 100% zou voelen, zou dat eerder een uitzondering zijn dan 'normaal'.

plopkoek

Bewuste gebruiker
vandaag gaat het al wat beter... heb nog altijd een schuldgevoel, maar dat zal wel normaal zijn na dat ik alles heb gezegt.

ben nu ook rustiger, heb me denk druk gemaakt om een appel en een ei....
Soms denk ik nog wel aan dingens (belg) die kunnen gebeuren.

Zoals:
Wat als de politie het huis doorzoekt ? zulle ze iets vinden ?
of
Wat als ze er achter komen dan ik geld heb overgeschreven voor drugs...

Elohtibbar

Badass junkie
Waarom zou de politie in GODSNAAM je huis doorzoeken? Gebruikers worden niet aangepakt, dealers wel. Wat ben jij ongelooflijk paranoïde, je loopt jezelf helemaal op te fokken. Take a chill pill! :wink:

kappah

Newbie
Gozer, je bent jezelf echt helemaal gek aan het maken. Als je zelf goed nadenkt weet je ook wel dat er geen politie komt die je huis doorzoekt, of je rekening onderzoekt.

Je praat jezelf aan dat je gek wordt na xtc gebruik. Nogmaals: het is heel normaal je down te voelen na een avondje doorhalen met xtc. Bij de één is dit wat erger als bij de ander, en bij de één duurt het een dag en bij de ander twee weken.

Stop met jezelf zo zielig te vinden en zet je schouders er onder! Gezond eten, goed slapen en je bent zo weer de man! Als je dat nou eens in je oren knoopt, komt het goed :wink:

sjaak herremans

Bewuste gebruiker

gewoon ff rustig aan niks aan de hand :)

plopkoek

Bewuste gebruiker
underworld zei:
Axxess zei:
gamerboy007 zei:
ben terug van de dokter, heeft bloed genomen, urine staal, morgen beld hij....

Vraag me af wat hij/zij te melden had...

aan uw bloed te zien is het een duidelijk geval van aanstellerietus

Lach maar ja, de dokter beld deze avond...

Ik zal mezelf wel compleet para hebben gemaakt....:wink:
het waren meer avonden op een periode van 2 weken :)

Heb nog altijd een raar gevoel, en stel mezelf dan ook van die para vragen...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
morgen maar is stoppen met stoppen ?

waarschijnlijk was je XTC een meth pil.

coke vol me antropine

niet raar dat je je aanstelt hoor.

plopkoek

Bewuste gebruiker
is dat wel te krijgen in belgie ?

we zijn nu 1 week later, voel me al beter, maar dat onrustig gevoel is er nog altijd een beetje.

Men bloed/urine uitslag krijg ik pas maandag, dokter heeft het druk...

plopkoek

Bewuste gebruiker
UPDATE:

De dokter had net gebeld, men bloed/urine was allemaal in orde... (kwam niets speciaals tekort.)

Buiten kleine afwijking/stoornis aan de lever, komt wss daar die pille en drank van de 2 weken ervoor????
Over 2 maanden terug late nazien.

Moes toch wel ff slikke, maarja zal wel normaal zijn nadat je 2 weken aan de pille en drank hebt gezeten.?

Maar word drank/pille dan afgebroken door lever ? ik dacht eerder nieren...
Hopenlijk is de schade niet blijvend, men leve is me heilig ! :wink:

:)

Elohtibbar

Badass junkie
Nee, ook door je lever. Je hoort toch altijd dat mensen kun lever kapotdrinken. Je moet sowieso alles met mate doen, onder alle omstandigheden, om je organen niet te verneuken. En nou ophouden met dat para gedoe. :wink:

plopkoek

Bewuste gebruiker
We zijn nu weekje verder, kvoel me al veel beter als de eerste dagen (logisch.)

Heb nog altijd wel een schuldgevoel (mentaal dipje??) tegen over vrienden/familie...
Achja, iedereen doet wel eens een stomiteit in zijn leven zeker. :)

Ben nog altijd wat onrustig en lig er vaak terug aan te denken/piekeren.
Maar ik zit dan ook al 4 weken thuis, alleen thuis... heel de dag zitte niksen omdat ik toch niets kan doen,vrienden op school/werk.... :(

Hopenlijk kan ik snel terug gaan werken, dat zal ( denk ik) men zinnen wat verzetten. :rolleyes:

Over 2 maand moet ik terug bloed late onderzoeken IVM met men lever zoals ik hierboven al heb vermeld, hopenlijk is het geen blijvende schade !

plopkoek

Bewuste gebruiker
Vandaag heeft de dokter terug gebeld, nu heb ik een ontsteking aan men lever...
Hij beld (deze week) nog terug om verdere uitleg te geven. (In maart terug bloed late onderzoeken.)

Ik denk dat het komt door de pille en alchole van daarvoor...
Hopenlijk is het niet blijvend ! want dat zou ik me nooit vergeven, maar ik ben nog jong, dus men lever zal nog wel groeien/herstellen (hoop ik!).

hopenlijk zijn gebruikers hier van bewust wat het dus degelijk doet met je lichaam...

GrTz
:wink:

Bovenaan