Ver in het verleden, toen ik net begon met experimenteren, was ik toch wel een beetje een 'doorgeslagen gebruiker'.
Op het moment dat ik wilde stoppen met xtc, voelde ik me te vaag. De roes bleef een week hangen, stemmen in het hoofd en niet goed kunnen 'in-slapen'. Trillen, allert gevoel van overmatig caffeïne gebruik.
Samen met een vertrouwde gebruikers (hoeveel soorten gebruikers zullen er bestaan?

) besproken. Heb toen na een week een halve pil genomen, die laten uitwerken en daarna nog een halve.
Daarna waren alle verschijnselen verdwenen. Naar mijn idee was ik die week niet uit de 'trip' gekomen, waardoor die simpel weg bleef hangen.
Ik was zo ontzettend opgelucht, zag mezelf langzaam gek worden. Een wijze les, want daarna nooit meer overmatig xtc gebruikt, alleen bij een feestje (6x per jaar, en dan niet tot de max).
Dus mocht je last hebben van een kater, die na een week niet minder wordt.. ff opnieuw in lichtere mate in de flow, om er vervolgens goed uit te komen. Daarna denken, hoe verder te gaan met meer wijsheid in gebruik! Volgens mij, ben geen expert, is het ook moeilijk definitief te stoppen met drugs wanneer je niet goed in je vel zit.