Spierpijn na 3MMC

zjoeka

Newbie
Ik heb vannacht dus voor het eerst 3MMC (Miauw) gebruikt, dit heb ik oraal gedaan & gesnoven. Voor de rest was het een leuke after, en ik heb geen badtrip gehad. Nu ik thuis kwam vanochtend, had ik zoveel pijn aan me chest. Ik kreeg een pijnlijk stekend gevoel wanneer ik inademende en ook echt diep wilde inademen. Ik heb dit genegeerd en ben gaan slapen. Ik ben vanmiddag wakker geworden met heavy nekpijn & me hele keel tot aan de onderkant van mijn ribbenkast doet pijn wanneer ik er druk op zet of bijvoorbeeld slik.
Iemand enig idee of dit bijwerkingen zijn? Zo ja, tips zijn welkom!

mitchieee

Wijs gebruiker
wat een nare klachten heb je gehad.. hoeveel heb je genomen in totaal? en nu heb je misschien gelijk beseft dat het zooi is

Blyatman

Badass junkie
Ik heb vannacht dus voor het eerst 3MMC (Miauw) gebruikt, dit heb ik oraal gedaan & gesnoven. Voor de rest was het een leuke after, en ik heb geen badtrip gehad. Nu ik thuis kwam vanochtend, had ik zoveel pijn aan me chest. Ik kreeg een pijnlijk stekend gevoel wanneer ik inademende en ook echt diep wilde inademen. Ik heb dit genegeerd en ben gaan slapen. Ik ben vanmiddag wakker geworden met heavy nekpijn & me hele keel tot aan de onderkant van mijn ribbenkast doet pijn wanneer ik er druk op zet of bijvoorbeeld slik.
Is best normaal na een avondje stimulerend middel. De spieren worden er gespannen van en kunnen in een kramp schieten en dat kan je een aantal dagen voelen.

Blyatman

Badass junkie
God nee.
Poes is nog erger ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Daarom neem ik geen 3mmc meer.

Heb dan altijd last van een kater.

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Nooit echt meer last van katers.. Met eigenlijk geen enkel middel wat relatief goed gereguleerd genuttigd wordt ๐Ÿ˜‚ Kater is 9,5/10 is de kater er door slaaptekort ๐Ÿ˜ฉ

xPandatje

Newbie
Misschien omdat het best belastend is voor je hart, en de na effecten zoals hartkloppingen tenminste bij mij nog best wel lang aanhielden als ik bijv. naar bed wou ofzo. En de spierpijn door de spierspanning denk ik? Je zit met dat spul volgensmij wel de heletijd aangespannen๐Ÿ˜‚

Bovenaan