Bedankt voor de tip. Ik deed hier toevallig recent ook wat research naar op het forum en zag veel mensen ditzelfde zeggen. Mijn plan is dan ook voor het volgende festival om het oraal te gebruiken in de vorm van een bommetje. Heb het de eerste keren ook oraal gebruikt (3m shotje toen het nog legaal was) en het effect voelde wel een stuk sterker, maar ik ging er vanuit dat dit kwam omdat het de eerste keren waren. Ik kon alleen niet meer stoppen met praten.
Zeker doen! 3-MMC oraal heeft echt de voorkeur. Werkt ook nog eens een stukje langer. De werking is al zo kort, dus dat is nog een derde voordeel bovenop de eerder genoemde voordelen.
De serotonine-rand ga je vooral merken op relatief bescheiden orale doseringen, daarmee bedoel ik dat je niet frequent blijft bijnemen en niet toegeeft aan cravings. Bij ‘grootverbruik’ valt deze - bij deze drug sowieso al slechts subtiel aanwezige - feature redelijk snel weg. Zonde, want die entactogene spark geeft net dat extra vleugje warmte/glans aan een verder niet fenomenaal bijzonder kortwerkend oppeppend stofje * persoonlijke mening *.
Ik heb zelf bij wijze van experiment ook ooit eenmalig wat 3-MMC gesnoven en mijn conclusie was: dan beter gewoon een lijntje pep nemen. Meer ‘body’ en werkt (veel) langer.
De kracht van 3-M - voor zover je van ‘kracht’ kan spreken want ik vind de stof dus überhaupt wat aan de flauwe kant
- zit hem net in dat entactogene randje, als je het een beetje rustig houdt en voor de orale ROA gaat, heb je het meeste kans die nog mee te pikken.
Maar meest belangrijk is natuurlijk nog dat je gewoon in de verste verte niet verslaafd aan deze zooi wil raken. Oraal is simpelweg veiliger in dit opzicht.