Ik zou ook denken aan dat je misschien onbewust veel voorover zit gebogen of iets dergelijks.Minder op uw gsm kijken.
Maar nee serieus, ik hoor dat vaak van mensen, en zelf heb ik dat ook.
Ben benieuwd naar de uitleg hierover...
@Neo-Shulginist misschien?![]()
Ik denk altijd dat het komt, omdat ik zulke gekke standjes met mijn vrouw doe na gebruik van 3-mmc 😂😂Ik heb eigenlijk vrijwel elke keer last van een heftige nekpijn na het gebruik van 3mmc, is dit normaal? Iemand tips? Ik ervaar geen pijn bij andere drugs overigens.
Tell me more 😜Ik denk altijd dat het komt, omdat ik zulke gekke standjes met mijn vrouw doe na gebruik van 3-mmc 😂😂
Nope, ik gebruik voor, tijdens en na helemaal niks hahaGebruik je toevallig een benzo na je gebruik? Ik denk dat ik weet welke nekpijn je ervaart en sommige benzo’s maken dit erger bij mij. Vooral met alprazolam is dat het geval. Volgens mij lig ik dan zo KO in bed dat ik uren lang in dezelfde houding blijft liggen.
Dit is overigens echt enkel spierspanning uit je nek/rug, ook al lijkt het soms meer op hoofdpijn. Ik kan je een kersenpittenzak ten sterkste aanbevelen, dan is het bij mij meestal binnen 15 minuten een stuk minder!
Aye, just checkin!Nope, ik gebruik voor, tijdens en na helemaal niks haha
Geile cowboy, jij 🤠Ik denk altijd dat het komt, omdat ik zulke gekke standjes met mijn vrouw doe na gebruik van 3-mmc 😂😂
Benzodiazepines die pijn verergeren? Benzo’s zijn juist verdovende middelen en spierontspanners. Dus hoe kan een benzodiazepine pijn verergeren? Heel nieuwsgierig want ik heb chronische pijnklachten en kan je vertellen dat je vrijwel geen verergeren van pijnklachten kan of überhaupt hoort te krijgen door opiaten of benzodiazepines..Gebruik je toevallig een benzo na je gebruik? Ik denk dat ik weet welke nekpijn je ervaart en sommige benzo’s maken dit erger bij mij. Vooral met alprazolam is dat het geval. Volgens mij lig ik dan zo KO in bed dat ik uren lang in dezelfde houding blijft liggen.
Dit is overigens echt enkel spierspanning uit je nek/rug, ook al lijkt het soms meer op hoofdpijn. Ik kan je een kersenpittenzak ten sterkste aanbevelen, dan is het bij mij meestal binnen 15 minuten een stuk minder!
Ik heb hier weldegelijk last van. Ik denk dat dit komt door de combinatie met alcohol, waardoor ik de hele nacht KO scheef in bed lig. Dan word ik geregeld wakker met fikse koppijn, die uit mijn nek- en rugspieren komt.Benzodiazepines die pijn verergeren? Benzo’s zijn juist verdovende middelen en spierontspanners. Dus hoe kan een benzodiazepine pijn verergeren? Heel nieuwsgierig want ik heb chronische pijnklachten en kan je vertellen dat je vrijwel geen verergeren van pijnklachten kan of überhaupt hoort te krijgen door opiaten of benzodiazepines..
Ja maar dan komt dit niet door de benzo’s. Maar dat komt door je eigen houding die je aanneemt. Dus een verkeerde slaaphouding.Ik heb hier weldegelijk last van. Ik denk dat dit komt door de combinatie met alcohol, waardoor ik de hele nacht KO scheef in bed lig. Dan word ik geregeld wakker met fikse koppijn, die uit mijn nek- en rugspieren komt.
Klopt, direct zullen benzo’s geen nekpijn veroorzaken. Maar indirect kan dit dus wel, als de omstandigheden ernaar gemaakt worden.Ja maar dan komt dit niet door de benzo’s. Maar dat komt door je eigen houding die je aanneemt. Dus een verkeerde slaaphouding.
benzo’s en drank kunnen indd hoofdpijn veroorzaken want wordt ook afgeraden te combineren. Maar onmogelijk dat de benzo’s uiteindelijk pijn veroorzaken want dat lijkt me erg implausible. Heb namelijk jaren aan opiaten(morfine etc) en benzo’s gezeten en nooit pijn ontwikkeling gehad door een van deze middelen.
Indirect en direct zorgt de benzo er nog steeds niet voor. Het is nog steeds je lichamelijke houding die voor deze klachten zorgt in “comateuze” toestand wanneer je zo diep slaapt. Overigens de alcohol geeft de bekende uitdrogingen kater d.m.v. vocht tekort in het hersenvlies ja. Echter Benzo/Alc combineren zorgt voor verergeren van dit soort hoofdpijn situaties.Klopt, direct zullen benzo’s geen nekpijn veroorzaken. Maar indirect kan dit dus wel, als de omstandigheden ernaar gemaakt worden.
Overigens: de pijn waar ik het over heb ik echt nekpijn, die doortrekt naar het hoofd. Ik weet ook heel goed hoe een enkel-alcoholkater hoofdpijn voelt. Dat is echt een andere pijn (uitgedroogd hersenvlies).
Altijd mooi om te zien hoe jij links of rechtsom je gelijk wilt halen. Prima, ik ben het helemaal met je eens!Indirect en direct zorgt de benzo er nog steeds niet voor. Het is nog steeds je lichamelijke houding die voor deze klachten zorgt in “comateuze” toestand wanneer je zo diep slaapt. Overigens de alcohol geeft de bekende uitdrogingen kater d.m.v. vocht tekort in het hersenvlies ja. Echter Benzo/Alc combineren zorgt voor verergeren van dit soort hoofdpijn situaties.
Los daarvan: benzodiazepine met alcohol mixen is levensgevaarlijk. Een coma of dood ligt zo om de hoek. En dan hoef je niet eens veel te nemen.
Nee, het is gewoon onwaar wat je wilt beweren. Het gaat niet om “gelijk” hebben. Het gaat om juiste informatie verstrekken.Altijd mooi om te zien hoe jij links of rechtsom je gelijk wilt halen. Prima, ik ben het helemaal met je eens!
En waarom vind jij het zo lastig om te accepteren dat iemand met een benzo op langer in dezelfde houding kan blijven liggen?Nee, het is gewoon onwaar wat je wilt beweren. Het gaat niet om “gelijk” hebben. Het gaat om juiste informatie verstrekken.
nogmaals, de benzo zorgt hier niet voor maar de mens zelf met een verkeerde lichamelijk houding. Waarom is dat zo lastig te relativeren en accepteren? 😅
Het gaat niet om het niet accepteren dat iemand met benzo’s in een houding langer ligt dan anderen.En waarom vind jij het zo lastig in te accepteren dat iemand met een benzo op langer in dezelfde houding kan blijven liggen?
En door benzo's houd je dus langer die h o u d i n g aan tijdens het slapen.Blijkbaar is het te moeilijk om te accepteren dat een pijnbestrijdend middel: hier geen aandeel in heeft. De bron van de klachten is h o u d i n g tijdens het slapen. Jemig zeg, blijkbaar heel lastig te snappen.
Nou dokter Blyat, kom dan maar af met de onderzoeken en leerstof die je stelling bevestigen. 👍Mensen hebben echt teveel te leren over benzo’s… Dat is wel echt gebleken. 😅
Dan is de benzo nog steeds niet iets wat nekklachten veroorzaakt. Damn 😮💨 Lekker easy benzo’s de schuld geven en mensen verkeerd voorlichting geven met deze meest onlogische en onjuiste verspreiding van misinformatie.En door benzo's houd je dus langer die h o u d i n g aan tijdens het slapen.
Simpel toch?
Dit is basis kennis over benzodiazepines.. Basis kennis over het menselijke lichaam. Als je hier een onderzoek voor wilt, dan adviseer ik je die zelf te doen en je kennis te vergroten.Nou dokter Blyat, kom dan maar af met de onderzoeken en leerstof die je stelling bevestigen. 👍
Ik zeg niets over CBD. Bovendien denk ik niet dat CBD dezelfde comateuze slaap kan geven als benzo's waardoor je met CBD niet voor lange tijd dezelfde houding aan zal nemen.want volgens jouw logica kan zelfs ALLES nekklachten geven. Zelfs CBD “want je slaapt langer in dezelfde houding bij CBD gebruik”
Het was een voorbeeld, blijkbaar kan je dat niet eens begrijpen en relativeren. 🤧Ik zeg niets over CBD. Bovendien denk ik niet dat CBD dezelfde comateuze slaap kan geven als benzo's waardoor je met CBD niet voor lange tijd dezelfde houding aan zal nemen.
En qua onderzoek vraag ik jou juist om die informatie omdat ik uit eigen onderzoek niet tot jou conclusie kan komen, blijkbaar mis ik informatie en dan is het een stuk efficiënter als jij jouw bronnen kan delen.
@Hardcore_frk gaf een mogelijke verklaring aan met de benzo's, vandaar dat het in dit topic naar voren kwam.Oké, maar het topic gaat over stimulanten en nekpijn. Wat logisch is door het aanspannen. Waarom gaat dit überhaupt over benzo’s?
TS gebruikt geen benzo’s. Stimulanten = strak staan = spierpijn. Simpel.@Hardcore_frk gaf een mogelijke verklaring aan met de benzo's, vandaar dat het in dit topic naar voren kwam.
+ stimulerende middelen zorgen voor spanningen in het complete lichaam waardoor veelal lichamelijke klachten ontstaan. Daarom zei ik al: benzo’s betrekken hierin is misinformatie verspreiden.TS gebruikt geen benzo’s. Stimulanten = strak staan = spierpijn. Simpel.
Benzo’s zijn hierin juist een hulpmiddel. 😊+ stimulerende middelen zorgen voor spanningen in het complete lichaam waardoor veelal lichamelijke klachten ontstaan. Daarom zei ik al: benzo’s betrekken hierin is misinformatie verspreiden.
Het een sluit het andere toch niet uit?Maar hey, wat werkelijk klachten geeft zijn jezelf keizerlijk volrammen met stimulanten die je lichaam strak zetten, je spieren strak zetten, hier spier en gewricht klachten door kunnen ontstaan. Nee maar komt echt door de benzo’s.
Doe onderzoek naar de werking van stimulerende middelen en benzo’s, all I’m saying. Dan zal je me later bedanken voor alles wat ik hier gezegd heb.Het een sluit het andere toch niet uit?
Ik zie niemand hier het op alleen maar benzo's gooien, alleen dat het een van de mogelijke verklaringen is.
En ja, pijn door de stimulanten is ook een goede (deel)verklaring.
Dat doe ik al lange tijd.Doe onderzoek naar de werking van stimulerende middelen en benzo’s, all I’m saying. Dan zal je me later bedanken voor alles wat ik hier gezegd heb.