lotske1984-
Wijs gebruiker
Zijn er hier veel mensen die speed combineren met inslapers om te kunne slape elke dag.?

Susanne zei:Bedoel je niet op een eerder tijdstip?
Werkt melatonine echt om op te kunnen slapen? Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar hoe werkt het normaal gesproken (nuchter) en hoe werkt het onder invloed van een klein beetje pep? Hoeveel heb je ongeveer nodig in beide gevallen? Ik geloof namelijk niet echt dat een tabletje van 100 microgram iets doet aangezien je in het buitenland tot wel 10 mg kan kopen (100 keer zo veel).
bronThe problem with melatonin is that it was discovered long before scientists really understood what it does and how much you need. For example, in the late 80’s and early 90’s, we thought melatonin was a sleep hormone. Now we know it is much more complicated. In addition, tablet sizes average 3-5 mg. New evidence shows that adult males only need 150 micrograms, and the average female needs only 100 micrograms (a microgram is 1/100 th of a milligram). So the average melatonin supplement is 20 – 50 times more than we need! If you are using regular melatonin tablets, you can cut the pill into fourths, otherwise, try to find the smallest pill size available. If you are taking time-released melatonin, do not break the pill, as this will ruin the time-release.
Psychedelibee zei:Melatonine is echt veels te zwak om ook maar iets te doen als je speed gebruikt hebt. Als ik nuchter ben vind ik het wel een fijn middeltje om wat eerder naar me bed te gaan. Persoonlijk vind ik alleen het zware werk zoals benzo's sterk genoeg om te kunnen slapen bij gebruik van speed. Aangezien ik maar een paar keer speed per jaar gebruik wil ik nog wel eens een benzo pakken erna, maar als je vaak speed doet begin je er beter niet aan. Voor je het weet heb je niet alleen een speed probleem maar ook nog eens een benzo probleem erbij.
@ fool mijn dokter zegt dat..
lotske1984- zei:Mijn dokter vergelijkt speed gebruikt samen mee lometazepam als en auto motor gas geven stopen gas geven stopen..das ook niet goed voor de motor als je dat telkes doet..
De meeste antidepressiva zijn ssri's. Die combineren met pep lijkt me niet perse heel chill, maar maoi's met pep daarentegen is levensgevaarlijk.Susanne zei:Echt? Dat is raar. De meeste antidepressiva zijn mao-remmers waardoor een combo met pep juist een optelsom zou zijn
De meeste antidepressiva zijn helemaal geen MAOi's?Susanne zei:Echt? Dat is raar. De meeste antidepressiva zijn mao-remmers waardoor een combo met pep juist een optelsom zou zijn
Susanne zei:Lotske waarom zou je niet gewoon minder gebruiken of bijvoorbeeld 6 uur voordat je wil slapen helemaal niet meer?
Voor je het weet heb je naast een pep verslaving er ook nog een benzo verslaving bij. Dan is wel het einde zoek zeg maar.lotske1984- zei:@suzanne ja is idd geen slecht idd..slechte gewoonte eigenlijk inslapers gebruiken maar is wel makkelijk..
Ja is ook en oplossing veel drinken daarna slape..heb ik ook een heel tijdje gedaan en dan lormetazepam er nog is bij..dan geraak je wel in slaap meestel..MeejheM zei:zo krijg je dubbele verslavingen. ik ben alcohol gaan zien als een 'medicijn' om beter te slapen, terwijl ik gewoon te veel snoof. probeer daar maar eens mee te stoppen.