Ik heb afgelopen zondag na dik 13 jaar weer eens speed gesnoven.
Dit heb ik samen gedaan met mijn sexbuddy.
Hij gebruikte er ook GHB bij.
Toen hij mij vastpakte had ik niet zo heel veel zin hij zei neem anders wat GHB,ik zei nee dat likt me geen goed plan,ik ging naar boven maakte het bed op,daarna had ik opeens megaveel zin.
We hebben 4 uur heftige sex gehad,toen ik opstond was ik een beetje duizelig.
Nu ik aan het terugdenken was kan ik me herineren dat ik drinken had gepakt toen we samen achter de computer zaten.
Ik had ijsthee met klontjes,hij pakte dat glas meteen,nam een slokje en zei bah,zette het glas terug.
Ik zei het is maar ijsthee,hij zei ik dacht alcohol.
Wat ik nu denk is dat hij er misschien wel GHB in gedaan heeft via zijn mond.
Mijn gevoel van strak staan naar geil ging zo snel over opeens,kan dit ook met alleen speed?
Dat je geen zin hebt,maar na 5 minuten opeens wel heftige zin krijgt?
Dat hij mijn glas pakte was een klein half uurtje voordat we sex hadden.
Ik las net ook dat je van GHB duizelig kan worden,dat had ik dus na de sex,of kan dat ook van de speed zijn?
Ik vertrouwde hem echt heel erg,maar nu ik hier zo over nadacht,tweifel ik wel heel erg omdat ik mijn verandering van gevoel zo vreemd vind,en toen dacht ik dus wanneer zou hij dat gedaan kunnen hebben,vandaar dat ik toen opeens aan het slokje van mijn glas dacht.
Dit heb ik samen gedaan met mijn sexbuddy.
Hij gebruikte er ook GHB bij.
Toen hij mij vastpakte had ik niet zo heel veel zin hij zei neem anders wat GHB,ik zei nee dat likt me geen goed plan,ik ging naar boven maakte het bed op,daarna had ik opeens megaveel zin.
We hebben 4 uur heftige sex gehad,toen ik opstond was ik een beetje duizelig.
Nu ik aan het terugdenken was kan ik me herineren dat ik drinken had gepakt toen we samen achter de computer zaten.
Ik had ijsthee met klontjes,hij pakte dat glas meteen,nam een slokje en zei bah,zette het glas terug.
Ik zei het is maar ijsthee,hij zei ik dacht alcohol.
Wat ik nu denk is dat hij er misschien wel GHB in gedaan heeft via zijn mond.
Mijn gevoel van strak staan naar geil ging zo snel over opeens,kan dit ook met alleen speed?
Dat je geen zin hebt,maar na 5 minuten opeens wel heftige zin krijgt?
Dat hij mijn glas pakte was een klein half uurtje voordat we sex hadden.
Ik las net ook dat je van GHB duizelig kan worden,dat had ik dus na de sex,of kan dat ook van de speed zijn?
Ik vertrouwde hem echt heel erg,maar nu ik hier zo over nadacht,tweifel ik wel heel erg omdat ik mijn verandering van gevoel zo vreemd vind,en toen dacht ik dus wanneer zou hij dat gedaan kunnen hebben,vandaar dat ik toen opeens aan het slokje van mijn glas dacht.