Speed en GHB.

Chiva

Newbie
Ik heb afgelopen zondag na dik 13 jaar weer eens speed gesnoven.
Dit heb ik samen gedaan met mijn sexbuddy.
Hij gebruikte er ook GHB bij.
Toen hij mij vastpakte had ik niet zo heel veel zin hij zei neem anders wat GHB,ik zei nee dat likt me geen goed plan,ik ging naar boven maakte het bed op,daarna had ik opeens megaveel zin.
We hebben 4 uur heftige sex gehad,toen ik opstond was ik een beetje duizelig.
Nu ik aan het terugdenken was kan ik me herineren dat ik drinken had gepakt toen we samen achter de computer zaten.
Ik had ijsthee met klontjes,hij pakte dat glas meteen,nam een slokje en zei bah,zette het glas terug.
Ik zei het is maar ijsthee,hij zei ik dacht alcohol.
Wat ik nu denk is dat hij er misschien wel GHB in gedaan heeft via zijn mond.
Mijn gevoel van strak staan naar geil ging zo snel over opeens,kan dit ook met alleen speed?
Dat je geen zin hebt,maar na 5 minuten opeens wel heftige zin krijgt?
Dat hij mijn glas pakte was een klein half uurtje voordat we sex hadden.
Ik las net ook dat je van GHB duizelig kan worden,dat had ik dus na de sex,of kan dat ook van de speed zijn?
Ik vertrouwde hem echt heel erg,maar nu ik hier zo over nadacht,tweifel ik wel heel erg omdat ik mijn verandering van gevoel zo vreemd vind,en toen dacht ik dus wanneer zou hij dat gedaan kunnen hebben,vandaar dat ik toen opeens aan het slokje van mijn glas dacht.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Als er GHB door je ijsthee zit proef je dat wel hoor, dat is echt smerig. Ijsthee is niet echt zuur, dus het neutraliseert de smaak ook helemaal niet. Kan het niet dat je gewoon zin had in seks? Er komt meer bij GHB kijken qua gevoel dan alleen dat hoor.

Oh en.. WOW, PAARS!

Chris Pontius

Badass junkie
spuugde hij ze drinken dan weer terug in je drinken dan of zo :P ?
volgens mij ziet het er nogal vreemd uit als iemand doet alsof hij een slok neemt en vervolgens "undercover" iets uit zijn mond laat lopen.
Sowieso moet het opvallen als hij iets in ze mond bewaard (kan me niet voorstellen dat je dat spul lang in je mond wilt houden btw :P).
Ik heb wel vaker op drugs dat mijn gedachten/verlangens van het 1 naar het ander gaan. Denk dat je dus ook plotseling geil kunt worden op andere drugs dan GHB :).
En als je geil was geworden door de GHB dan had je tijdens het opmaken (toen kwam dat toch?) ook wel duizelig moeten worden denk ik.
En hoelang was je eigenlijk duizelig?

Ik voel me ook aardig vaag als ik > 4 uur sex heb gehad, ik zou duizeligheid niet zo heel vreemd vinden dan denk ik :P al heb ik dan geen ervaring met sex @ pep.

Ik weet ook niet of je geil kan worden van ontzettend kleine hoeveelheden GHB, want als het een normale dosis was dan merk je het sowieso wel :)

shit ey, ik zou misdaad-scenario's op moeten gaan lossen :tearsofjoy:

*Cluedo verder spelen gaat*

Chiva

Newbie
We zaten samen achter de computer,ik zei dat ik even wat drinken ging pakken.
Ik keek naar het scherm toen hij mijn glas meteen pakte,het leek of hij een heel klein slokje nam.
Daarna nog even samen gezeten toen ik mijn glas leeg had,toen stond ik op en hij ook,hij pakte mij vast maar ik had geen zin erin,hij zei nog neem anders was GHB,daar zei ik nee op.
Boven heb ik het bed opgemaakt,ik weet niet meer of ik daarna naar beneden ben gegaan,of dat hij naar boven kwam.
Hij pakte mij weer vast toen was ik dus in ene keer megageil :grin:
Het kan best gewoon door de speed komen,had net zolang daarvoor een nieuw lijntje gehad,misschien dat ik daarom even te strak stond.
De sex is altijd super tussen ons zonder drugs ook 3 uur bezig :flushed: ,maar dit keer leek ik het net of ik in een orgamse bleef hangen damn hahaha :flushed:
Als ik met hem bel ga ik het gewoon vragen,flesje GHB stond wel bij de computer,en boven stond er ook eentje.
Ik denk niet dat hij het gedaan heeft,ik wist niet dat je van speed ook zo kon voelen.
Lijkt me wel leuk om eens GHB te nemen,maar voor de sex heb ik het echt niet nodig :flushed: ben zo al de hele dag geil.

Immo

Badass junkie
Als er een werkzame dosis ghb in je drinken zou zitten dan zou je dat zeker proeven, het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat je het onopgemerkt binnen hebt gekregen.

Chiva

Newbie
ExceptionalInsight zei:
Chiva zei:
ben zo al de hele dag geil.[/color]
Jesus H Christ, dat lijkt me irritant zeg.

Dat is inderdaad erg irritant,want zelfbevrediging is niet genoeg voor mij.
Ik heb daarna alleen maar meer zin :confused:
Na 3 uur sex zeg ik nog een keer? :rolleyes:
Ik sta geil op en ga geil naar bed :rolleyes:

Hij zou er dan niks ingedaan hebben.
Ik weet niet hoe GHB smaakt en wist ook niet dat je gevoel met speed zo snel kon veranderen.

MetaalKonijn

Badass junkie
Vet geil nô!

Hehe. Wat probeer je nou te vertellen, dat je GHB denkt te hebben gekregen van je 'sexbuddy', maar je weet het niet zeker?
How the heck should we know?

Wel de hele dag botergeil, van sochtends tot savonds. Ervaar je dat als problematisch? :P

Chiva

Newbie
MetaalKonijn zei:
Wel de hele dag botergeil, van sochtends tot savonds. Ervaar je dat als problematisch? :P

Ik zou het me wel verbeelden,weet niet hoe het voelt als je GHB op hebt.
Zal het binnenkort eens proberen dan merk ik het wel :grin:

Ik sta geil op en ga geil naar bed ja.
Het is meestal wel een probleem hoor.
Ik heb geen partner,zelfbevrediging werkt niet bij mij,ik kom dan klaar en heb dan nog meer zin,
zin in een lekkere neukbeurt,mijn sexbuddy woont helaas 2 en half uur met de trein hiervandaan,dus zie hem niet zo vaak :rolleyes:

de GT

Bewuste gebruiker
zal ik dan maar zeggen wat (bijna) iedereen denkt:

vertel maar waar je woont, en als je een beetje lekker bent heb je een sexbuddy op minder dan een kwartier afstand gevonden. Wauf, DF-sex-dating :sunglasses:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
youperdepoep zei:
zal ik dan maar zeggen wat (bijna) iedereen denkt:

vertel maar waar je woont, en als je een beetje lekker bent heb je een sexbuddy op minder dan een kwartier afstand gevonden. Wauf, DF-sex-dating :sunglasses:
Jammer van die paarse letters alleen.

Chiva

Newbie
Ow sorry zal geen paars meer gebruiken speciaal voor jou :grin:
Ben erg gek op de kleur paars :flushed:

Nou ik neuk niet zomaar met iemand hoor :grin:
Het is echt speciaal met hem,ook echt sex met gevoel,en heb een hele grote klik met hem.
Dus het is niet zo dat ik zomaar met elke vent het bed induik!!

Chiva

Newbie
Schaam me nu eigenlijk ook wel dat ik dit dacht :flushed:
Gelukkig kan ik alles bespreken met hem,dus vertel eerlijk wat ik dacht :grin: als hij zondag komt.

de GT

Bewuste gebruiker
dit zijn van die dingen, die maak je niet elke dag mee!

god, wat een mooi moment toch. Dat is er een om te koesteren.

Nouu, dat is er toch wel eentje voor in de boeken hoor!

Mag je blij mee zijn meid. Dit is toch wel een gevallejte van eh, wauw zeg.

Chiva

Newbie
Ik heb 1 keer speed gebruikt,dus ben daar echt niet paranoia van :grin:
Ik wist niet dat met speed je gevoel zo binnen 5 minuten opeens kon veranderen.
Vandaar dat ik dit opeens dacht.

Youperdepoep het was zeker een superervaring.
al moet ik eerlijk zeggen dat onze sex altijd wauw is,ook zonder dat ik drugs op heb,ik heb daar echt geen drugs voor nodig,hij heeft tot nu toe iedere keer gebruikt,ik vraag me dan ook af of hij wel zonder kan.
Ook zonder drugs op heb ik 3 uur sex en dan een uur later nog eens 3 uur :flushed: dus daar heb ik drugs echt niet voor nodig!!

knolselderij

Wijs gebruiker
Chiva zei:

al moet ik eerlijk zeggen dat onze sex altijd wauw is,ook zonder dat ik drugs op heb,ik heb daar echt geen drugs voor nodig,hij heeft tot nu toe iedere keer gebruikt,ik vraag me dan ook af of hij wel zonder kan.
Ook zonder drugs op heb ik 3 uur sex en dan een uur later nog eens 3 uur :flushed: dus daar heb ik drugs echt niet voor nodig!!

als die kerel dat ook trekt zonder drugs krijgt ie n lintje van mee, na maximaal 3 kwartier heb ik t wel weer gezien

Chris Pontius

Badass junkie
knolselderij zei:
Chiva zei:

als die kerel dat ook trekt zonder drugs krijgt ie n lintje van mee, na maximaal 3 kwartier heb ik t wel weer gezien

Ik heb het niet zo op lintje, mag ik wel een sticker van je ?

Bovenaan