Beseme zei:Ik vind snuiven echt heel vervelend. Je voelt je neus nog een kwartier na het snuiven en de smaak blijft ook lang hangen.
Doe mij maar bommetjes! veel meer relaxed!
acidboy zei:Hoezo intramusculair, gewoon intraveneus![]()
Fractal zei:acidboy zei:Hoezo intramusculair, gewoon intraveneus![]()
Ik had het over ketamine, en als je dat intraveneus val je halsoverkop in een k-hole terwijl de naald nog in je arm zit
Ik weet geen andere middelen die je zou injecteren, behalve de échte rommel zoals heroïne ofzo, en daar begin ik al zeker niet aan.
inferno33 zei:En ja ik snuif, vind het maar raar dat er mensen tegen snuiven zijn, het snuiven van coke, ok, of speed, maar de opnamemanier opzich...
Fractal zei:acidboy zei:Hoezo intramusculair, gewoon intraveneus![]()
Ik had het over ketamine, en als je dat intraveneus val je halsoverkop in een k-hole terwijl de naald nog in je arm zit
Ik weet geen andere middelen die je zou injecteren, behalve de échte rommel zoals heroïne ofzo, en daar begin ik al zeker niet aan.
-spaceman- zei:inferno33 zei:En ja ik snuif, vind het maar raar dat er mensen tegen snuiven zijn, het snuiven van coke, ok, of speed, maar de opnamemanier opzich...
Ik ben er niet tegen ofzo, ga lekker je gang!
Kijk weet je wat het is; ik zal vast nog wel een keer gaan snuiven... het lijkt me alleen beter dat ik dat lekker uitstel...
.takala zei:eigenlijk zou je alles (ook alcohol en sigarette) bij af en toe gebruik moeten houden, om je lichaam (en geest na een trip) de kans te geven alles te verwerken.

Hillbilly bastard zei:Ik snap trouwens niet waarom iedereen hier die nasmaak van coke of speed, de restjes die in je keel vallen en het branden zo onaangenaam vinden. De 2 eerste keren dat ik het deed vond ik dat mss ook, maar nu vind ik echt alles aan snuiven aangenaam inclusief de nasmaak, de restjes en het branden. Waarschijnlijk omdat ik het direct associeer met het gevoel dat niet veel langer erna gaat opkomen.

jcutter123 zei:Soms coke snuiven vind ik wel lekker om te doen, alleen vind ik het jammer dat ik dan weer weken lang veel dingen associeer met de witte duivel en van daaruit weer trek creeer.
Anne zei:ik snuif ook
voornamelijk coke, soms speed en heel soms mdma