Snuif je?

Snuif je? (of heb je wel is gesnoven?)

• Ja

Stemmen: 30 83,3%
  • Nee

Stemmen: 6 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    36

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ik vind het zo leuk. Hakken en een briefje rollen je voelt het poeder in je neus schieten. Ik hou van de smaak.

:hearteyes:

een griepvirus overleeft soms ruim twee weken op bankbiljet

In opdracht van een Zwitserse bank is onderzoek gedaan naar de verspreiding van het griepvirus door bankbiljetten. Uit dit onderzoek is gebleken dat het griepvirus meer dan twee weken kan overleven op een bankbiljet.

Normaal gesproken overleeft een virus bij kamertemperatuur slechts enkele uren. In het onderzoek bleek dat, wanneer het virus in grote concentraties aanwezig was op oude bankbiljetten, het bij kamertemperatuur enkele dagen oud werd. Wanneer het virus zich met menselijk slijm vemengde, kon het wel twee en een halve week overleven.

Na deze bevindingen gaan de Zwitserse wetenschappers onderzoeken in hoeverre bankbiljetten het griepvirus daadwerkelijk kunnen verspreiden. Ze relativeren echter het risico, omdat het vooral virusdeeltjes in de lucht en in het contact tussen mensen zijn die tijdens een griepepidemie voor besmetting zorgen.

-spaceman-

Badass junkie
Jongens! aangezien dit topic weer omhoog is geschoten kan ik jullie melden dat ik inmiddels een paar keer speed heb gesnoven... tis maar dat jullie het weten! :beer: maar er is een MAAAAARRRR: coke gaat er niet in!

3970

Wijs gebruiker
Ik hou niet van snuiven...heb speed wel eens gesnoven, maar er staan mij een aantal dingen tegen;
- het branden...niet erg prettig.
- de loopneus die ik erna krijg...ook onhandig
- het vieze smaakje achter in je keel...bhuaaa
- en ik vind snuiven zo "junkachtig"...ik weet het, bommetje is net zo junk, maar toch :P

Soma

Bewuste gebruiker
shokora zei:
Ik interesseer me niet echt voor uppers/downers en dat zijn toch vaak de meest... snuifbare drugs, nee dus :)

Het enige wat ik misschien ooit eens zou snuiven is yopo.

Yopo.. :kots:. Als je echt wil weten wat het effect is moet je het maar eens proberen, maar het is toch niet voor herhaling vatbaar imho.

Delirium

Badass junkie
De wittige, snotterige plakkaten in mijn rechterneusgat vanochtend herinnerden mij er aan dat snuiven erg leuk is op het moment zelf... de dag er na wat minder :beer:

tuurlijk snuiven. Poeder moet je snuiven!!! mja bommetje maken of in capsules doen is zeker ook handig en beter voor je neus :P

maar ik vind het ritueel van lijn leggen en snuiven geniaal de zin om de lijn te leggen dat doet het hem al :hearteyes: :hearteyes:

Detroit303

Bewuste gebruiker
Gisteren m'n eerste keer gesnoven: coke en poppers.
Het hele gedoe van hakken en klaarleggen van de coke is ook wel amusant.

Amvitamine

Experimenterende gebruiker
Alles wat los en vast zit. Zelfs me voetsel neem ik nasaal, door het eerst door een blander te halen en naar genoegen wat bindmiddel of vocht aan toe te voegen.

Jeller

Badass junkie
coke snuif ik nu af en toe wel een keer.. is wel chill, maar je krijgt er soms na een tijdje een verstopte neus van..

ketamine en speed heb ik 1 keer gesnoven
speed ook 1 keer geslikt, vond ik leuker, maar mss lag dat aan het feit dat het meer speed was :)

ik vind rookbare dingen toch leuker :tongueout:
maar van de snuifdingen vond ik ketamine toch sowieso de grootste aanrader!

Supervlieg

Wijs gebruiker
Heb heel veel speed gesnoven een tijd, 2x in de week soms. Maar tegenwoordig af en toe een paar lijntjes. Liefst zo min mogelijk.

Keta vind ik nog wel grappig, en dat is ook niet zo vies.

Coke heb ik 10x gedaan ofzo maar vind r weinig aan.

Larz

Belezen gebruiker
nog nooit iets gesnoven.
ik ga ook nooit iets snuiven.
ik ben trots dat ik nooit iets gesnoven heb.
waarom?
geen idee :grin:

Delirium

Badass junkie

Jummie!

Er zit nog een kwart gram sos in mijn portomonnee, maar ik probeer er van af te blijven de komende tijd :grin: Hopen dat ik een paar weken drugsloos kan blijven :)

Laatst bewerkt door een moderator:

Drientje

DF-koning
ben blij dat ik niet meer hoef...

Jaren lang de ene gram na de andere in mijn neusje gedropt maar nu gebrukt ik alleen nog paddo's of lsd... Lsd is echt G E N I A A L!!!!

Dreamy

Experimenterende gebruiker
Nog nooit gesnoven, lijkt me gewoon geen prettig idee!
Maar als er een drugs is dat snuifbaar is en ik wil het echt proberen zou ik erover na kunnen denken. :grin:

dollegekske

Bewuste gebruiker
Heb vroeger vaak gesnoven, ben ook vorig jaar verslaafd aan geweest maar er weer vanaf gekomen (makkelijker hier gezegd dan gedaan) Nu neem ik af en toe nog een lijntje, maaar; ik houd et nu echt in de gaten. Zodra ik op zo'n punt zit dat ik echt naar een lijntje snak geef ik er niet aan toe en gebruik ik een paar maanden niet. Ben van plan om alleen nog maar op feesten te gaan gebruiken... Maar nu doe ik nog alleen een paar keer per maand :wink:

Soma

Bewuste gebruiker
Snuif wel regelmatig speed en ketamine. Speed vind ik echt heerlijk om te snuiven, dat lekkere branderige gevoel. Ketamine vind ik de laatste tijd dan weer echt veel te goor. Moet er soms van walgen als dat stoffige poeder in mijn neus zit, maar het effect is wel leuk natuurlijk.

Mayan

Bewuste gebruiker
Algemene vraag:
Zou je snuiven als je zwanger was?
Zou je het beperken ?

Zouden de mannen het snuiven laten als ze aan kinderen beginnen?

honingolie

Bewuste gebruiker
2C-B brand ook als de hel, en bezorgt een enorm ranzige nasmaak in je keel.. blegh..
enige 'voordeel' is dat de werkingsduur wat korter, doch intenser, is en je er minder van nodig hebt.. net zoals bij de meeste drugs die je zowel kunt snuiven/droppen dus.. ik verkies toch oraal innemen. :P

Bovenaan